Ar 1. septembri Balticmiles atceļ fiksēto punktu skaita apmaiņu pret attiecīgo lidojumu. Ja pareizi sapratu šīsdienas vēstuli, tad izmaiņas varētu būt šādas:
Ja, piemēram, pašreiz par 6000 punktiem varu iegādāties lidojumu uz Oslo jebkurā man vēlamajā laikā (pat rīt vai parīt, ja tāda pēkšņa vajadzība), tad septembrī punktu daudzumu vajadzēs atkarībā no attiecīgās biļetes cenas. Ar 6000 punktiem šobrīd pērkot lidojumu uz Oslo punkti+nauda nepietiek pat 40 EUR vērtas biļetes iegādei.
Skumji, ka tā. Zūd jēga krāt punktus. Būs vien jāņem saulesbrilles, un jāizmet Balticmiles karte miskastē.
BT miles vispaar veel taa iisti nav saprastas kas ir izdeviigi, kas nee.MAnu praat izdeviigaak ir nevis pirkt briivbiljetes bet gan upgreidot esoshaas biljetes uz biznesa klasi. Nu vismaz uz OSL jau nu noteikti.
Pemers. Par lidojumu uz OSL ekonomiskaa klasee sanjem 500 punktus.
Augstaakas lidojuma klases izmantoshana maxaa 4500 punktus.
Tas noziimee ka vajag 9 reizes izlidot lai vareetu dabuut augstaaku klasi. Un naakotnee jau vajadzees tikai 7 reizes lidot, jo tas viens reiss ar augstaaku klases biljeti jau dod 1500 punktus.
Tas protams ir tikai mans viedoklis )
Varbuut ir veel kaads labs veidz kur likt BT juudzes??
Manuprāt, par lidojumu, kas apgreidots ar punktiem uz biznesa klasi nekādus 1500 punktus nedabūsi, labi vēl, ja iedos tos pašus 500. Visticamāk, ka lai dabūtu 1500, tad biļetei jābūt pirktai kā biznesa klases biļetei. Un vispār, kāda suņa pēc man uz Oslo vajadzētu lidot biznesa klasē? Bezmaksas paikas vai "ipašās attieksmes dēļ"?
Vieniigais iemesls, lai OSL loundzhaa paseedeetu:)) Ja protams BT to ljauj. Pats gan tur neesmu bijis.
Par to cik dod punktus par uzlabotu biljeti gan nezinu lai gan vajadzeetu tachu buut 1500.
ja ir iekrāti vismaz 6000 punkti par tiem vajag šinī situācijā līdz 1sept. rezervēt vienu lidojumu līdz gada beigām, tad tie būs normāli izlietoti.pats esmu 7000 salasījis un taisos tā arī darīt
Es līdzšinējo Balticmiles sistēmu biju nedaudz izkodis, un atklājis labas lietas, tāpēc arī pildījos Neste un pat EC/MC kartei pieteicos. Nesen bija nepieciešamība steidzami lidot uz to pašu Oslo. Biļete pēdējā brīdī, protams, jau dārga, bet pret saviem 6000 punktiem to norezervēju. Tiklīdz tas bija izdarīts, izrādījās, ka jālido būs 2 dienas vēlāk. Nekādu problēmu - ar vienu e-pastu dabūju citu rezervāciju. Dienu pirms izlidošanas izrādījās, ka problēma atrisināta, un man vispār nav jālido. Viens e-pasts, un rezervāciju atceļ un punkti paliek kabatā. Tagad parēķiniet, cik šāds joks izmaksātu, ja nebūtu šo Balticmiles punktu.
Gan jau izdomāšu, ko ar sakrātajiem punktiem izdarīt. Visticamāk izmantošu tai pašai biznesa klasei tuvākajam ilgajam lidojumam, nevis steigā tērēšu kādam lidojumam lidojuma pēc. Žēl, ka haļava beidzās. Bet jāpagaida, kas mainīsies pēc 1. septembra. Teorētiski punktiem vajadzētu kļūt vērtīgākiem. Ja tā, tad vēl +/- Ok.
Neviena aviosabiedrība par apgreidotu vai par punktiem/jūdzēm pirktu biļeti nedod jaunus punktus. Domāju, ka AirBaltic arī nē. Var cerēt tikai uz kļūdu.
Pēdējā brīža biļetes tiešām ir viens no labākiem pielietojumiem punktiem.
Man starp citu šī vēstule nav pienākusi.
Starp citu tiem, kam kaut kur šomēnes ir jālido, biznesa klasi savai jau izdarītajai (vai vēlākais rīt 11.08.2010 pirktajai) rezervācijai var piepirkt par vienoto cenu 50Ls/75EUR. Ja kādam tas interesē, papētiet Balticmiles sadaļu "piedāvājumi". Un tad gan:
Jautaajums par to Baltic EC/MC. Vai ir veertsvinjai shobriid pieteikties?? Jo man kaut kaa liekas ka citaas valstiis un citas kompaanijas parasti dod kaut kaadus lielos punktus par to kad piesakies krediitkartei un veic zinaamu summu pirkumu. Nu bezmaz vienu briivo lidojumu.
Vai ir diez iespeejams arii no BT ko taadu sagaidiit?? Tas buutu tikai logjiski.
Kaut vai to 5EUR ekonomijas dēļ uz lidojumu karte tomēr būs jāpatur. Vismaz pirmos bezmaksas 6 mēnešus notekti. Mūsu valsts pilsoņiem advancētās kartes diemžēl vēl nepiešķir.
Cik taa karte maxaa peec pirmajiem 6 meeneshiem?
Amex arii atsuutiija kaut kaadu nereaalu piedaavaajumi. Ka jaaizteeree drausmiigi daudz naudas un tad dabuu 100Ls atlaizhu karti BT lidojumiem. Agraak bija 4000 un tad bezmaxas lidojums.
4.9 MasterCard |
BalticMiles MasterCard karte* |
||
4.9.1 Kartes norēķinu valūta |
LVL |
||
4.9.2 Kartes mēneša maksa* |
1.50 |
||
4.9.3 Maksa par pirkumu ar karti Latvijā un ārzemēs |
Bez maksas |
||
4.9.4 Maksa par skaidras naudas izņemšanu bankomātos Latvijā un ārzemēs |
2.- + 2% |
||
4.9.5 Maksa par bilances pieprasīšanu bankomātos |
Bez maksas |
||
4.9.6 Procenti par atļauto kredītu gadā |
23% |
||
4.9.7 Kartes aizvietošana |
15.- |
||
4.9.8 Līgumu nosacījumu maiņa |
5.- |
||
4.9.9 Jauna PIN koda izgatavošana vai atbloķēšana |
5.- |
||
4.9.10 Maksa par PIN koda maiņu bankomātā |
2.- |
||
4.9.11 Procenti par atļautā limita pārsniegšanu |
0.2% dienā |
||
4.9.12 Sods par kavētu maksājumu |
5.- |
||
4.9.13 Maksa par diennakts limita palielināšanu līdz standarta limitam** |
3.- |
||
4.9.14 Maksa par diennakts limita palielināšanu virs standarta limita** |
|
||
4.9.14.1 Līdz 1 mēnesim |
3.- |
||
4.9.14.2 Virs 1 mēneša |
5% no palielinājuma summas |
||
4.9.15 Maksa par kartes atkārtotu izgatavošanu vienas Darba Dienas laikā (iesniegumam jābūt iesniegtam līdz plkst. 14.00. Karte tiks izsniegta Klientu apkalpošanas centrā Nordea māja pēc plkst. 16.30) |
10.- |
||
4.9.16 Kredītkartes rēķins vienu reizi mēnesī |
Bankā |
Pa pastu |
Internetbankā |
2.- |
2.- |
Bez maksas |
* Kartes mēneša maksa netiek piemērota pirmajiem sešiem kalendārajiem mēnešiem no kartes izgatavošanas brīža, ja vien attiecīgajam Kartes Lietotājam iepriekš jau netika izgatavota BalticMiles MasterCard kredītkarte.
Nu ja regulaari lido ar BT tad ir jeegas. Un varbuut arii ir jeegas ja peerk biljeti radiem, draugiem un pazinjaam. Citaadi sanaak pa dargo ja 1,5Ls meenesi.
Vai kāds zin, kā ir tad, ja pērk AirBaltic biļeti daļēji par punktiem un daļēji par naudu? Proti, vai šī biļete pelna jaunus punktus, un ja jā, tad vai pilnā apjomā? Tradicionāli ''''tīras'''' bonusa biļetes nevienai aviokompānijai neko nepelna, bet te sanāk tāds kā hibrīds. Ja punktus pelna tāpat kā parasta biļete, tad vispār neredzu nekādu jēgu lielāka punktu apjoma uzkrāšanai, vnk ik reizi, pērkot jaunu biļeti, esošos punktus izmanto kā nelielu atlaidīti, un miers. It īpaši ņemot vērā, ka varbūtējais AirBaltic bankrots arī nav nekāda zinātniskā fantastika. Ja nepelna neko, tad sliktāk, jākombinē un par punktiem jācenšas pirkt maršrutus, kas paši par sevi dod mazāk punktus (Skandināvija un Baltija).
Man nez kaapeec liekas ka BT pasham nav iisti skaidrs kas, ko un cik pelna.
Vai kāds zin, kā ir tad, ja pērk AirBaltic biļeti daļēji par punktiem un daļēji par naudu? Proti, vai šī biļete pelna jaunus punktus, un ja jā, tad vai pilnā apjomā? Tradicionāli ''''''''tīras'''''''' bonusa biļetes nevienai aviokompānijai neko nepelna, bet te sanāk tāds kā hibrīds. Ja punktus pelna tāpat kā parasta biļete, tad vispār neredzu nekādu jēgu lielāka punktu apjoma uzkrāšanai, vnk ik reizi, pērkot jaunu biļeti, esošos punktus izmanto kā nelielu atlaidīti, un miers. It īpaši ņemot vērā, ka varbūtējais AirBaltic bankrots arī nav nekāda zinātniskā fantastika. Ja nepelna neko, tad sliktāk, jākombinē un par punktiem jācenšas pirkt maršrutus, kas paši par sevi dod mazāk punktus (Skandināvija un Baltija).
Es tikko lidoju ar šādi pirktu biļeti (nauda+punkti), izskatās, ka šādi lidojums punktus pelna. Un vismaz par manu ekonomiskās klases lidojuma pirmo posmu punkti ir ieskaitīti pilnā apmērā, par atpakaļceļu, ceru, punktus ieskaitīs vēl pēc pāris dienām.
Nopelna, es parasti tā lidoju, ka iepriekšējā lidojuma punktus izmantoju atlaidei, jo uzskatu tieši tāpat- labāk man kādu 10-15 eiro atlaide no, piemēram, 90 eiro biļete cenas, uzreiz vismaz taustāms labums.