Bagāžas pazaudēšana

13 atbildes [Pēdējā ziņa]
Kaspars
Tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 796
Manīts: pirms 2 min

Lūdzu paskaidrojiet kā būtu jārīkojas bagāžas aizkavēšanās/nozušanas gadījumā. Ja man starp nesavienotiem lidojumiem būtu kādas 2,5 stundas kuru laikā man ir jāiečekojas nakamajam lidojumam vai pie bagažās lentas man jāgaida 10,20, 30 min? Ja es nevaru sagaidīt laika trūkuma dēļ vai vienkārši neatpazīstu savu somu kas tur riņķo, bet esmu pieteicis nozaudēšanu un aizgājis uz nākamo čekošanos vai notiek kaut kāda izmeklēšana un ierakstu izpēte? Ir kaut kāda atbildība par kļudainu pieteikumu? Vai cilvēks no nozaudētas bagāžas ofisa iet pārbaudīt somas neriņķošanu un ja atrod nes man uz nākamo lidmašinu, kas varētu būt minēta pieteikumā?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 8 ned
Kur: RIX

Ja soma atrodas, tā tiek aiztransportēta uz adresi, ko norādīji pieteikumā.

Es īsti nezinu, kā var nepazīt savu somu… Vai Tu plāno izlikties, ka nepazīsti, un tādā veidā ceri, ka Tev viņu aizvedīs bez maksas turp, kur vēlies? Jeb pārpratu?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Domāju, ka nekādu problēmu nebūs un somu tev aizvedīs uz norādīto adresi (vai citu, ja būs paspējis vēlreiz pārbraukt un par to paziņosi).

Vienīgā problēma, kas varētu rasties, ir tāda, ka no tevis var nepieņemt iesniegumu, kamēr visa bagāža nebūs uz lentas. Teiksim, lidojums kavējas, pirmā bagāža sāk braukt vēl pēc 15 minūtēm, tu ej rakstīt iesniegumu, bet viņi saka, ka visa bagāža vēl nav uz lentas. Manuprāt, normāls arguments, kuru [Tev] būtu grūti atspēkot.

Kaspars
Tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 796
Manīts: pirms 2 min

Juris rakstīja:

Es īsti nezinu, kā var nepazīt savu somu… Vai Tu plāno izlikties, ka nepazīsti, un tādā veidā ceri, ka Tev viņu aizvedīs bez maksas turp, kur vēlies? Jeb pārpratu?

Nu tā īsti neplānoju, bet ņemot vērā bagāžas apdrošinātību šādas tādas ķecerīgas domas rodas. Galvenokārt domāju par laiku, cik ilgi man pie lentas būtu jāstāv ja kaut kas aizkavējas, vēl jau arī iesniegums jāsaraksta un protams čekošanās nakamajam lidojumam. Seminārā jau kāds stāstīja arī par bezmaksas nogādāšanu, bet man tas nebūtu aktuāli - samaksāts viss ir, tad jau drīzāk apdrošināšanas bonusi būtu interesanti.

Bet nu gan jau neesmu pirmais, kam tādas domas nākušas prātā un noteikti laiku, bagāžu negaidot, ietaupīt nesanāks, kā Infests jau norādīja.

 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4448
Manīts: pirms 40 min

pag, runa ir par KL 178.pantā paredzētajām darbībām vai ko citu? nesapratu nedaudz.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 8 ned
Kur: RIX

Parasti kādās 20-30 minūtēs pēc pirmās somas parādīšanās visas somas tiek izvizinātas, un pēc tam bagāžas lenta vai nu apstājas, vai sāk dot ārā nākamā reisa bagāžu. Šajā mirklī tad arī skumjā rinda ar somas nesagaidījušiem ļaudīm dodas uz aviosabiedrības pārstāvniecību un raksta paziņojumus.

Kaspars
Tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 796
Manīts: pirms 2 min

zahuj rakstīja:

pag, runa ir par KL 178.pantā paredzētajām darbībām vai ko citu? nesapratu nedaudz.

Aviācijas darbiniekiem gan visādi panti galvā turas... Īstie bandīši arī šitā visu uzreiz ar pantiem apzīmē.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Es biju domājis, ka tu taisies skriet uz nākamo reisu un baidies, ka nepaspēsi, tāpēc negribi bagāžu gaidīt...

Kaspars
Tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 796
Manīts: pirms 2 min

Nu ar tādu baidīšanos arī sāku to domu attīstīt, bet tad jau sāka likties ka no tā nemaz nebūtu jābaidās...

Bet nu tik ļaunprātīgi jau negrasos rīkoties, vairāk tādas mirkļa iedomas/pārdomas.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8820
Manīts: pirms 18 st

Iespējams, ka katrā valstī ir nedaudz savādāk. Pamatā gan tomēr pārbauda, vai visas somas izkrautas. Indijā reāli pazudušas bagāžas gadījumā 2 darbinieki neatkarīgi viens no otra pārbaudīja, vai tomēr kaut kur nemētājas mans koferis un pēc tam pusstundu rakstīja dažādus papīrus, kopēja iekāpšanas kartes un kaut kur zvanīja. Par cik katra 2.nakts bija citā viesnīcā, tad vēl rūpīgi ar roku pārrakstīja viesnīcu nosaukumus, adreses un telefonus un tad vēl bija jāiet pēc kaut kāda paraksta pie SENIOR OFFICER. Process kopumā aizņēma 2,5 stundas. Ja pēc 2,5 stundām būtu nākošais lidojums, pat papīri nebūtu sarakstīti. 

Kaspars
Tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 796
Manīts: pirms 2 min

Nu man kā reizi Indijā arī plānojas šis vājais posms. Jāatgriežas atkal pie baidīšanās.

Nu un atkal, ja šo domu attīsta - nebūtu tak prāta darbs riskēt ar nākamo lidojumu dēļ šadām formalitātēm. Varbūt šādā situācijā uzreiz jāzvana apdrošinātājam un jāstāsta par zudušo somu, jo arī viņi visticamākais labprātāk uzņemtos rūpes par bagāzu, kā tālā lidojuma nokavēšanu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 8 ned
Kur: RIX

Ja Tev tā soma tiešām nepienāk, tad skrien pie letes un saki, ka somas nav un laika arī nav, jo nākamais reiss drīz. Gan jau kaut ko izdomās darbinieki.

ip
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/08/2013
Ziņas: 124
Manīts: pirms 7 ned

Man vienreiz ir bijusi bagāžas aizkavēšanās. Ļoti līdzīgi, kā raksta Viestursp1. Kādu laiku gaidīju, līdz sapratu, ka vairāk bagāža netiek likta un koferi tik "kruķījas" uz riņķi. Gāju pie aviokompānijas pārstāvja, aizpildīju kaut kādu pieteikumu, paprasīja no manis visādus datus. Kopā kaut kur 1,5-2h tas aizņēma. Pēc tam no Swedbank apdrošināšanas dabūju kompensāciju par nopirktajām "pirmās nepieciešamības" precēm, bet tā jau cita epopeja.

sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 784
Manīts: pirms 46 min

Arī gribēju piebilst, ka autora doma par to, ka noformēt "zudušu" bagāžu būtu ātrāk nekā sagaidīt kamēr tā atbrauks uz letes ir diezgan nereāla. No manas pieredzes - noformēt reāli pazudušu bagāžu prasīja aptuveni stundu un priekšā man bija tikai 1 cilvēks toreiz. Un tā bija Viļņa tepat Eiropā, nemaz Indiju nevajadzēja Smile