Labdien. Biletes pirktas seat24.de lidojumu izpilda AirBaltic un Aeroflot no Rigas uz Los Angeles. Varda esmu nokludijies no LAURIS uz LAURS !!!!
Gan Aeroflot gan Seat24.de saka ka nav nekadas iespejas mainit un atstat ar kludu nevar. Ne par naudu nekada veida nevar nomainit.
Palidziet ludzu, ko darit?
Kad lidojums?
Viens burts ir sikums. Uz ASV ir lidots, kur vards ar uzvardu vietam sajaukts.
Vini vienkarsi grib nokast naudu.
Es ietu uz lidostu un lidotu kaa paredzets.
23.07.2018 ir lidojums.
Riga - Maskava - Air baltic
Maskava - Los Angeles - Aeroflot.
Aeroflot saka, ka var izmanit visu ko vajag bet bilesu izdevejs saka, ka neko nevar nomainit
Bet negrib jau nokāst naudu - rakstīts, ka nemainīs ne par kādu naudu.
Ja nu vienīgi, pērkot jaunu biļeti, bet tad jau atkal nav teikts, ka klients to pirks ar to pašu aviokompāniju vai tajā pašā vietnē. Tā kā motivācija ir visnotaļ neskaidra.
Aeroflots saka ka tiesi uz ASV nedrikt but neviena kluda varda un uzvarda.
Aeroflots saka, ka nav problemu veikt korekciju, bet viniem vajag zinu no bilesu pardeveja nevis no klienta. Vaciesi saka, ka ne vini nevarot. Iedeva tel numuru Aeroflot Vacijas menedzerim. Tas pasmejas un bija parsteigts, ka klienti zvana vinam.
Jā, tā ir taisnība, uz ASV ļoti stingri skatās, lai biļetes dati sakrīt ar pases / ESTA datiem.
Varbūt ir jēga pasūdzēties PTAC?
Kaut vai pakalpojuma sniedzejs Vacija ?
Skiet, ka risinajums nebus tik atri, un sanaks zaudet 4€ !!!!
PTAC pasūdzies par AirBaltic, ka it kā nevēlas izlabot kļūdu. Tas nekas, ka biļetes izdevējs Vācijā, intereses pēc, ko atbildēs AirBaltic / PTAC.
Varbūt tālāk pārsūtīs uz http://www.ecclatvia.lv/lv/, vai ieteiks kādu citu ceļu. Tas jebkurā gadījumā cerīgāks variants kā nedarīt neko…
Juri - Paldies, nemsu vera. Cits nekas neatliek ka izdarit taa !