Interesants biznesa plāns. Nez vai viņiem ir kāds īpašs līgums ar aviosabiedrībām, jeb vienkārši cer, ka mazāk lidojošie klienti kompensēs aktīvākos un beigās uzņēmums būs plusos. Jo pārsniegt 3000 USD mēnesī par lidojumiem nav grūti.
Diez cik jūdzes var iekrāt par 3000 USD, vienu mēnesi lidojot atrodoties lidmašīnā tikai Varbūt kādam dikti gribās vienkārši dzīvot lidmašīnā, droši vien ātri vien dabūs statusu un varēsi pirmā klasē lidot.
Katru rītu uz darbu un vakarā atpakaļ. Gan jau ne mazāk kā pa simtam vienā virzienā sanāks, mēnesī tas būtu pie 4500.
Katru rītu uz darbu un vakarā atpakaļ. Gan jau ne mazāk kā pa simtam vienā virzienā sanāks, mēnesī tas būtu pie 4500.
Un ko brīvdienās, mājās sēdēs? Arī taču jāaizlaiž kaut kur
Jātaisa krusteniskie pārlidojumi, lai vairums lidojumu nebūtu īsi, jo tad paēdīs lidmašīnā (tur tak dod ēst, ja taisa ilgos lidojumus?), nomazgāsies lidostā, dažus pārlidojumus ieplānot naktī, lai var izgulēties. Tur pat var uzspēt visos štatos pabūt mēneša laikā.
Precīzi neatceros, bet, kad tikko parādījās papētīju - pamatplānam laikam bija jārezervē vismaz 7 dienas pirms tam un vienlaicīgi varēja būt 4 aktīvas rezervācija. Tā kā nemaz tik daudz nolidot nevarēja. Sanāk max ap 16 lidojumiem. Un ja kas, šo ideju bīda lietuvietis.