Ceļots ir diezgan daudz, bet kaut kā tikai tagad pirmo reizi pašai sanāca rezervēt aviobiļeti par lojalitātes punktiem. Šoreiz tas bija BT un pēc divu dienu sarakstes e-pastos par nepieciešamo rezervāciju, pēc dažādiem sūtītajiem apstiprinājuma linkiem, kas jāsamaksā noteiktā laikā, bet kurā tomēr nebija ietverti tie pakalpojumi, kurus lūdzu, utt. radās pārdomas- kā notiek citām aviokompānijām? Vai tiešām visās aviobiļešu rezervēšana pa lojalitātes punktiem ir tik "čakarīga" un resursietilpīga no abām pusēm (gan manis, gan pakalpojumu sniedzēja).
Atceros, ka ļoti sen atpakaļ BT bija iespēja jau, pērkot biļeti, izvēlēties samaksu daļēji pa punktiem un pārējo, piemēram, piemaksāt naudā. Līdzīgi kā ir ar viesnīcu lojalitātes programmām.
Citās aviosabiedrībās viss notiek online un daudz mazāk čakarīgi. BT ir unikāls.
Nu ne jau visās. Čehiem, piemēram, neko online norezervēt nevar. SASam, cik atceros (vismaz kādreiz tā bija) onlainā var norezervēt tikai viņu pašu reisus, sadarbības partneru reisus nevar. Bet nu AirBaltic šajā ziņā ir arī unikāls arī ar ārkārtīgi slikto lidojumu pieejamību un to, ka biļetes nav maināmas vai atceļamas.
Partnerus bieži vien nevar dabūt online, tas izplatīti vairumam aviosabiedrību, īpaši, ja partneru daudz. Bet tā, ka neko nevarētu — tā man likās ir tikai BT un laikam vēl vieniem no korejiešiem (Asiana vai Korean Air). Par čehiem nezināju.
Man vienīgā pretenzija par SAS online sistēmu, ka tā baigi nobremzējas akciju laikā, un biļetes pazūd vienā acumirklī J
airBaltic smags gadījums – jau kuro reizi pērku biļetes par naudu, jo par punktiem man vajadzīgajos datumos nekad nekā nav.
Par citiem nemāku spriest.
Man jau bija aizdoma, ka BT dara visu iespējamo, lai maksimāli sarežģītu rezervēšanu.