Interesē vai kāds var ieteikt veidu auto īrei ar Debit karti? Tā nu sanācis, ka nākamnedēļ jāīrē auto un visādos carrentals.com un tml, kur cena pieņemama (zem 200eur) jau defoltā pasaka, ka debit karti nepieņem. Savukārt citā, kur nomas noteikumi pieļauj maksāšanu ar debit karti, pie maksāšanas soļa, tomēr prasa kredītkartes numuru. Atradu arī servisu Turo.com, tiesa tas ne no lētākajiem.
Domāju vienkāršāk būs paņemt kredītkarti, nevis mēģināt stāties pretī visai autoīres industrijai un mēģināt iesāstīt, ka nav vairs lielas atšķirības starp kredītkarti un debetkarti (kas ir taisnība).
Kredītkarti gan visiem bankas tā nemaz nedod, dod to kredītkarti, kas faktiski ir debetkarte (tērē un bloķē tikai savu naudu, ne bankas). Ja karte būs Maestro, Visa electron vai cita ar uzrakstu debit, diez vai kādam izdosies iestāstīt, ka tā ir kredītkarte.
Kredītkarti gan visiem bankas tā nemaz nedod, dod to kredītkarti, kas faktiski ir debetkarte (tērē un bloķē tikai savu naudu, ne bankas).
Bet neko vairāk arī nevajag, ar to pietiek, lai piedalītos šajā teātrī. Formāli jāizpilda prasība un mašīna rokā.
Veiksminieks, kuram nekad nav pamanījušies nobloķēt kādu kilo naudiņu (pilns internets šādu stāstu).
Kādēļ veiksminieks? Nauda uz kartes jāuzliek.
Vai jāņem no tādām kompānijām, kas nerezervē milzu depozītus, kaut īres cena sanāk nedaudz augstāka.
Parasti problēma ir tiem, kam ceļojuma budžets nav vismaz divkāršā apmērā. Vai arī īsta kredītkarte ar atbilstošu kredītlimitu. Tēmā par viesnīcām USA jau šis tika diezgan diskutēts.
nu diez vai šo cilvēku dēļ, pasaules kārtība tiks mainīta - pašiem vien tā būs jārisina šeit minēto variantu ietvaros.
Blue Orange karte, kas te jau apspriesta arī ir kredītkarte bez (vairumā gadījumu) kredītlimita, rīdziniekiem to pat uz mājām piegādā.
Protams, par to, lai pietiek nauda autonomas depozītam, jāparūpējas pašam.
Nekad mūžā nav bijusi kredītkarte un visticamāk arī nebūs. Uzskatu, ka kredītkartei jāsākas no 1mio naudiņām. Stiprām.
Tas nav traucējis īrēt auto. Lielākie iekritieni: reiz nobloķēja 700. Gandrīz saķēru infarktu. Un reiz, pēc vismaz 30min tielēšanās, piepirku apdrošināšanu.
Mazums, ko tie autokantori tur saraksta! Pie automobiļiem tiek tikai neatlaidīgākie!
Ja pilnas kabatas ar kartēm, tad jau var sākt būvēt nelielus namiņus!
Jāsaprot arī autoīres kantori, viņi nevar atļauties dot mašīnu cilvēkam, ja nav ne mazāko cerību atdabūt kādu naudu avārijas vai zādzības gadījumā.
Apdrošināšana, neliela bloknauda. Kad tēmās raksta par tūkstošiem, tad reāli mati nosirmo. Pirms nomāt auto, jāpārdod 5 st.nams Rīgā?
Nams Rīgā ir pārspīlējums par 2-3 kārtām.
Kareivīguma paaugstināšanai!
Varu kļūdīties, bet man šķiet, ka Hertz kantori ja ne visur, tad vismaz daudz kur pasaulē akceptē kartes ar uzrakstu Debit. To pat reiz lasīju viņu noteikumos. Savukārt, "lētie" Hertz meitasuzņēmumi, tādi kā Firefly, faktu, ka tev ir debetkarte, izmanto, lai tu nopirktu viņu apdrošināšanu. Tā teikt, nu ja tev nabadziņam tikai debetkarte, tad lūk, mēs pievērsim acis, bet tev jānopērk mūsu pilnā apdrošināšana.
Protams, labāk, ja ir kredītkarte, bet cilvēks, kam ir kredītkarte, protams, arī vairāk gadā samaksā bankai par to, turklāt mana mīļā Svedbanka man iedeva kredītkarti ar atsevišķu kontu, kas varbūt saprotama un standarta procedūra, bet ne jau nu tādam cilvēkam kā man, kas gudrajās banku lietās neko nejēdz. Šajā atsevišķajā kontā nav ne centa manas paša naudas, pirms es to speciāli neieskaitu, tikai kredītlimits, līdz ar ko jebkuri sākotnējie tēriņi iet no ierobežotā kredītlimita un banka par to sāk skaitīt procentus, kaut arī man "blakus kontā" ir sava nauda, ko es daudz labprātāk tērētu. Man šī "žīdu būšana" nav pa prātam. Es gribu vienu kontu ar savu naudu un tērēt savu naudu, basta. Šo iemeslu dēļ šobrīd esmu atgriezies pie shēmas - man viena karte un uz tās rakstīts Debit. Varbūt pēc kāda laika atkal sapratīšu kredītkartes lielo vērtību, bet citiem iesaku uz banku darbībām lūkoties ļoti vērīgi un uzdot daudz stulbus jautājumus, pirms ar savu jauno kredītkarti doties kaut soli ārpus Latvijas.
Protams, labāk, ja ir kredītkarte, bet cilvēks, kam ir kredītkarte, protams, arī vairāk gadā samaksā bankai par to, turklāt mana mīļā Svedbanka man iedeva kredītkarti ar atsevišķu kontu, kas varbūt saprotama un standarta procedūra, bet ne jau nu tādam cilvēkam kā man, kas gudrajās banku lietās neko nejēdz. Šajā atsevišķajā kontā nav ne centa manas paša naudas, pirms es to speciāli neieskaitu, tikai kredītlimits, līdz ar ko jebkuri sākotnējie tēriņi iet no ierobežotā kredītlimita un banka par to sāk skaitīt procentus
vari šajā kontā brīvi ieskaitīt savu naudu, kur problēma?
kredītkartei gan neko nesāk skaitīt uzreiz pēc pirkuma - parasti tikai, ja neatmaksā iztērēto līdz nākamā mēneša nolīgtam datumam.
Īsumā - kredītkarte laba ar to, ka bloķēta tiek bankas nauda un normālas bankas tikai par bloķēšanu nekādus % neiekasē (kādi brīnumi iespējami LV, nezinu), Toties pakalpojuma apmaksai var izmantot citu karti ar savu naudu vai pat cash. Attiecīgi ceļojuma budžetu var neplānot 100+% rezervi. Valstīs, kur (nosacīti) vairumam iedzīvotāju ir kredītkartes (kā USA), bloķēšana vienmēr un visur nepieradušām cilvēkam var ne tikai sirmus matus radīt, par ko šeit arī ticis gari spriests.