Jālūdz palīdzība "pēdējā brīža" pirkumam
1) galamērķis - Austrālijas dienvidaustrumi (Melburna, Sidneja, Brisbena), vēlams OJ, atpakaļ jālido no Sidnejas
2) izlidošanas vieta - Rīga (der arī tuvējā Eiropa, ja tas dod būtisku ietaupījumu)
3) turp / atpakaļ
4) izlidošana 17.12 vai 18.12 (neelastīgi), atpakaļ lidojums 01.01 - 05.01, ātrāk par 01.01.17 noteikti nē.
5) stipri vēlama (gandrīz vai obligāta) oneworld alianse
6) viennozīmīgi ar nododamo bagāžu
7) pieņemamā cena (ieskaitot pārlidojumus uz Eiropu, ja tādi nepieciešami) līdz 1500 EUR, pati atradu ideālo variantu ar matrix pa 1306 EUR, bet nevaru atrast, kur nopirkt - laikam spoku cena
Var ap 1100EUR izkombinēt, bet ne ar OW alianci. ST un *A kombinācija
Pašie karstākie karstās sezonas datumi. Maz cerību uz kaut ko lētu no One World dabūt. Pēc pieredzes šajā laikā tikai Ķīnieši kaut ko puslētu piedāvā.
Jā, tiešām. Air China ar pirmo "cirtienu" iedod tīri labu cenu arī svētku periodā, bet no ARN, resp., ARN-MEL-ARN 17.12.- 03.01.2017.= 897 EUR:
https://www.kayak.de/flights/ARN-MEL/2016-12-17-flexible/2017-01-03-flex...
Sorry, nedaudz citi datumi - 19.12.2016.- 02.01.2017., bet ļoti tuvu vajadzīgajam.
Vācu KAYAK līdzīgu variantu atrod arī no RIX, bet jau pa 1097 EUR (Lufthansa+Air China):
https://www.kayak.de/flights/RIX-MEL/2016-12-17-flexible/2017-01-03-flex...
Ja grib lidot tieši ar Qatar airways, tad var startēt uz MEL vai SYD no HEL vai ARN. Cena gan sussurs izvēlētajos datumos diemžēl aptuveni 2 reizes dārgāka (ap 1600 EUR) nekā Air China piedāvātā. MATRIX atrastā cena no RIX uz MEL laikam tiešām būs spoku cena. Neviena OTA man neko līdzīgu vajadzīgajos datumos par tik zemu cenu tieši no RIX neatrod.
Ja grib lidot tieši ar Qatar airways, tad var startēt uz MEL vai SYD no HEL vai ARN. Cena gan sussurs izvēlētajos datumos diemžēl aptuveni 2 reizes dārgāka (ap 1600 EUR) nekā Air China piedāvātā. MATRIX atrastā cena no RIX uz MEL laikam tiešām būs spoku cena. Neviena OTA man neko līdzīgu vajadzīgajos datumos par tik zemu cenu tieši no RIX neatrod.
Paldies par variantiem. Šobrīd turpinu domāt lidot vai tomēr nelidot To matrix cenu man izdevās kayak pa posmiem iebarot, tālāk novirzīja uz expedia, bet nopirkt nebija iespējams - no sērijas "sorry, cena mainījusies".
Es gan īsti nesaprotu, kāpēc tik ļoti pieturēties pie vienas alianses pat tad, ja sanāk pārmaksāt dubultā. "Atprečot", piemēram, BA aviosus Eiropas lidojumiem ir diezgan bezjēdzīgi, jo ar jebkuras Eiropas zemcenu aviokompānijas cena parasti ir tikai nedaudz zemāka nekā par bonusa biļetēm maksājamie nodokļi un transakciju maksas. Meklējot lidojumus par punktiem nereti ir tā, ka par bonusa punktiem neilgu laiku pirms lidojuma Tev vajadzīgais lidojums vajadzīgajos datumos ekonomiskajā klasē nemaz nav pieejams, bet par naudu - bez problēmām. Par Tevis izraudzīto MATRIX cenu no RIX (1300 EUR) tik un tā var aizlidot uz MEL arī Tevis izvēlētajos datumos, tikai ar Air Berlin, Etihad un Air Baltic. Ja gribi vēl lētāk, tad paliek lētākais Air Baltic un Air China variants, bet no RIX ar savienotajiem lidojumiem. Air China cena uz MEL un SYD samazinās, ja izlido no ARN, FRA, utt. OJ lidojumiem (turp - uz MEL, atpakaļ no SYD) cena gan ievērojami pieaug.
Es gan īsti nesaprotu, kāpēc tik ļoti pieturēties pie vienas alianses pat tad, ja sanāk pārmaksāt dubultā.
Nē, par dubultā pārmaksāšanu nav runas - tik traka es neesmu. Plus nav jau tā, ka obligāti jālido - teorētiski var arī jauno gadu mājās sagaidīt. Bet iemesls, kāpēc gribās ar konkrēto aliansi ir šīs alianses pagaidām esošais platīna statuss un attiecīgie 'bonusi'