Valodas stils, protams, interesants. Tu šito saņēmi no bookinga?! Vai no hoteļa?
Pēc visa spriežot, tevi tur neviens negaida, bet vienkārši piedāvā veikt citu rezervāciju. (visticamāk par citu cenu, jo citādi būtu norādījuši).
Aizraksti vai pazvani booking.com un pasūdzies.
Valodas stils, protams, interesants. Tu šito saņēmi no bookinga?! Vai no hoteļa?
Šo vēstuli saņēmu no Hoteļa.
Viņu pieminētajai viesnīcai "branch XXXXXXX" internetā pat adresi nevar atrast. Ilgi meklējot, atradu tās telefonu, e-pastu un informāciju par to, ka "branch XXXXXXX" ir par vienu zvaigznīti mazāk, nekā viesnīcai, kuru sākotnēji rezervēju caur booking.com.
OK, būs jāsūdzās booking-comam...
Tā kā es bookingu mazliet zinu arī no otras puses (jau rakstīju, ka paziņa izīrē dzīvokli caur viņiem), tad varu teikt, ka viņiem ir pilnīgs bardaks.
Numuru ievadīšanas sistēma ir nejēdzīgi sarežģīta no viesnīcas puses, un, tā kā daudzas viesnīcas droši vien dabā nepārbauda, kā tas izskatās no klienta puses, var rasties visādi pārpratumi.
Piemēram, viesnīcai ir divvietīgi numuri, kurus tā izīrē par nedaudz lētāku cenu, ja dzīvos tikai viens cilvēks. Ir vairāki varianti, kā to likt saprast bookinga sistēmai, bet rezultāts daudzos gadījumos var būt tāds, ka, ja viesnīcai reāli ir pieejami, teiksim divi divvietīgi numuri, tad sistēma to sapratīs kā četrus numurus - divus divvietīgus un divus vienvietīgus. Laicīgi neatklājot kļūdu, protams, ka radīsies overbookings.
Vēl, protams, ir varianti, kad viesnīca pati ir kaut ko saputrojusi, un iedevusi tos pašus numurus, teiksim, bookingam un expediai, + vēl kaut ko nopārdevusi caur savu saitu, un rezultātā atkal bardaks.
Var jau sūdzēties bookingam, bet labuma no tā droši vien nekāda. Ja bookings rezervāciju nav atcēlis, tad atcel to pats no viņu mājas lapas, norādot, ka atcelt lūgusi viesnīca (tur ir tāda vieta, kur ieķeksēt), lai nebūtu domstarpību pēc tam ar kredītkarti. Un meklē vietā citu viesnīcu.
Orson, arī es esmu redzējis to booking.com sistēmu un atļaušos apgalvot, ka nekāda bardaka tur nav. Ja viesnīcnieki to nav kā nākas apguvuši, tad tā ir viņu problēma(lai to apgūtu, vairāk par stundu noteikti nevajag un var taču arī piezvanīt viņiem neskaidrību gadījumā). Ja hoteļi lieto vairākas rezervēšanas sistēmas, tad viņi izmanto programmas, kuras "sajūdz" tās visas kopā. Respektīvi, ja numuriņš tiek norezervēts expedia, tad tas tiek noņemts arī bookingā un citur. Vienīgais, kad var rasties neplānots overbukings ir rezervācijas pieņemšana pa telefonu (bet tāda varbūtība ir ļoti zema).
P.S. Es arī domāju, ka sūdzēšanās bookingam neko nedos.
ARD, tā nu gluži nav, ne tikai sistēma bookingam mēdz gļukot, bet viņi to arī regulāri un haotiski maina, nupat, laikam tieši minētā bardaka dēļ viņi tagad vispār ir atcēluši iespēju bukot vienu un to pašu numuru par dažādām cenām, atkarībā no cilvēku skaita. Tagad vienīgā iespēja ir noteikt cenu par papildus gultu - bet tas nav gluži tas, kas manai paziņai vajadzīgs, jo viņai bija viena cena, ja dzīvo 1-2 cilvēki un guļ guļamistabā, un cita cena, ja ir 3-4 cilvēki, un izmanto arī dīvānu dzīvojamajā istabā. Tagad sistēmai vairs šo nevar iebarot; ja liek cenu kā par papildgultu, tāpat nebūs skaidrs, ka cena par 4 cilvēkiem būs tāda pati kā par trim.
Tas nu tā, liriska atkāpe. Manuprāt bookingam ir visanahroniskākā rezervēšanas sistēma, kāda vien var būt; kredītkaršu datu sūtīšana pa faksu jau pats par sevi ir absurds, nezinu nevienu citu rezervēšanas sistēmu, kas tā darītu.
Lai arī kāds bardaks valdītu rezervēšanas sistēmās, nedomāju, ka viesnīca overbookingu pamana tikai pēc mēneša!!! Vairāk izskatās pēc tā, ka jau pārdotai istabiņai tiek 2-3 reizes paaugstināta cena un, ja par paaugstināto cenu, kads veic rezervāciju, tad iepriekšējo rezervāciju nekaunīgi atceļ...
Lai arī kāds bardaks valdītu rezervēšanas sistēmās, nedomāju, ka viesnīca overbookingu pamana tikai pēc mēneša!!! Vairāk izskatās pēc tā, ka jau pārdotai istabiņai tiek 2-3 reizes paaugstināta cena un, ja par paaugstināto cenu, kads veic rezervāciju, tad iepriekšējo rezervāciju nekaunīgi atceļ...
Tas gan fakts, nepamanīju, ka rezervēts pirms mēneša un tikai tagad atcelts. Nebūtu varbūt slikti tomēr pasūdzēties bookingam, vismaz nodos sutu viesnīcai par šitādu izrīcību!
Palūdzu viesnīcai, lai viņi iztulko savu 1. vēstuli uz saprotamu angļu valodu (ar CC: bookingcomam) un saņēmu no Hoteļa sekojošu skaidrojumu:
dear XXX XXX
i mean by my previous letter that we have anothor hotel which is "branch XXXXXXX" and the price is the same ,and about the "branch XXXXXXX" its location is at the citer of the city >three minits far from the beach by walk > about the room its contain an aircondition , brivate bathroom ,TV,Fridge and the breackfast included.
about the private beach its the same as "Hotel XXXXXXX" >you have to pay 10 JD for interence and transportation<
Laikam jau būs jāpiekrīt, vinīgi dīvaini ir tas, ka nezinu jaunā Hoteļa adresi, bet internetā atrastais jaunā Hoteļa e-pasts vēstules met atpakaļ. Ir vienīgi telefons un fakss, kurus vēl neesmu pārbaudījis.
Normāli šādos gadījumos viesnīca apmaksā pirmo nakti un transporta izdevumus. Bet, spriežot pēc vēstulēm, šis diez vai ir normāls gadījums.
Sorry par oftopiku, vnk interesanti, ka komentārs 12:58 ir pēc komentāra 12:59. + ā, sk., rādās pēdējās rediģēšanas laiks.
Izskatās, ka pasūdzēšanās bookingcomam nav bijusi veltīga. Tikko saņēmu atbildi no bookingcoma Pagaidām izskatās cerīgi, labi ka nepiekritu iepriekš piedāvātajam "branch XXXXXXX"
Dear XXX XXX,
We would like to apologise regarding the overbooking situation at "Hotel XXXXXXX".
The hotel has 2 hours to arrange alternative lodging and communicate these details to us, so we can share them with you.
The alternative property must be of the same standard or higher, in the same location, with a similar or upgraded room type, with no increase in costs.
Should the hotel fail to provide an alternative, Booking.com will make all the necessary arrangements for an alternative reservation and quickly provide all the details to you.
If you would like to speak to one of our team members, we will be pleased to assist you 24 hours a day, 7 days a week.
Please accept our apology for any inconvenience.
Kind regards,
Man kadreiz booking.con atcela rezervaciju Atenas, pasi iedeva citu, lidzvertigu viesnicu turpat netalu. Neko sliktu par viniem pateikt nevaru. Domaju, ka ari tagad, kad vinus piesledza pie problemas, situacija atrisinisasies. Nevajag parakstities uz kreisu viesnicu, booking gan izkartos normalu.