Pirmo reizi izdariju rezervaciju un velak pirkumu (reali nopirku Tripsta) caur skyscanner. Tur bija letaka cena Airbalticam uz Tbilisi. Vai kadam ir pieredze ar Tripsta utml. starpniekiem?
Meginaju atrast savu booking number ieks checkmytrip - neatradu . Ta ka pirmo reiz ieperkos caur kadu strapnieku, tad gribejas uzdot so jautajumu 'skali' .
a Tev uz epastu nekas lietojams pēc aviobiļešu pirkuma nepienāca?
Tagad jau ir pienācis! Tik un tā nekad neesmu pirkusi vietējās aviokompānijas biļetes caur Grieķiju .
Kaut gan...viereiz pirku viesnīcu Rīgas centrā caur Ameriku, sķiet, ka tas arī bija no Ceļakājas atrastajiem varianatiem.
Pamanīju, ka Tripsta tirgo BT biļetes par akciju cenām vismaz vairākas dienas pirms BT sāk tirgot akciju biļetes
Asaris - a tas nav tā, ka tur vnk tirgojas iepriekšējās airBaltic akcijas aviobiļetes?
Ja nē, tad jau kruta fīča, ka tur agrāk redzams
Tripsta ir aģentūra, kā daudzi simti citu. Vai pie viņiem nonāci caur skyscanner vai citādi — nekādas nozīmes. Skaties, vai liec pareizo booking number checkmytrip — droši vien ir kāds tripsta pašu numurs, kas viņu iekšējai grāmatvedībai, un tad AirBaltic / Amadeus numurs.
Asaris - a tas nav tā, ka tur vnk tirgojas iepriekšējās airBaltic akcijas aviobiļetes?
Ja nē, tad jau kruta fīča, ka tur agrāk redzams
Cenu atradu Matriksā, BT lapā bija lielāka, bet Tripstā bija Matriksa cena. Pēc vairākām dienām sākās BT akcija ar zemo cenu.
Interesanti, ka dažādās lapās bija nopērkams dažāds lēto biļešu skaits - citur 2, citur 4 un citur 6.
Ir! Biju izmeginajusi visus redzamos numurus, beidzo pamaniju vienu burtu kombinaciju un viss rulle. Gribejas tomer redzet savu rezervaciju pirms izlidosanas . Tagad jastuko Gruzijas marsruts.
Tagad zel, ka neizmantoju lieliskas airbaltic atlaides...laikam tomer Haloviinam par godu bija sakarigas cenas (piem,BUdapesta-70eur!!).
Tak tulīt uz valsts svētkiem jābūt lielajai Airbaltica akcijai, pagājušajā gadā šīs akcijas cipari, vismaz uz Londonu, Frankfurti bija vienkārši fantastiski. Tak sanāk vecāku, jeb īpašnieku dzimšanas diena - svēta lieta!
Jācer , lielas vajadzīgas jau nav, bet nemiers - ka parasti!
Vai kadam ir ideja par sho tirgotaju kapec man sanak ta ka sanak?
Ir nopirktas avio 12.12 un sanemt apstiprinajums no service [at] tripsta [dot] lv
ka viss ok,etiketus sanemsiet 48 stundu laika.Labi ir pagajushas 72 stundas un etiketu nav.
Domaju nu moz brivdienas starpa,nauda tik pirmdien aizgaja vai ka tamlidzigi un uzsitu epastu uz service [at] tripsta [dot] lv
kur ir mani etiketi tip
pec dazam minutem atnak autoreplay-
Dear customer,
Please note that this is an automated message, do not reply.
Thank you for your inquiry. We would like to inform you that customer service is provided in English.
Your transaction number is: 3210750
it ka liekas viss OK,rit bus atbilde ,bet dazas sekundes pec shi epasta uzreiz nakamais no postmaster [at] tripsta [dot] com">postmaster [at] tripsta [dot] com
AM1FFO11FD038.mail.protection.
InexsoLogContact [at] tripsta [dot] com
The address you sent your message to couldn’t be found at the destination. It might be misspelled or it may not exist. Try to fix the problem by doing one or more of the following:
AM1FFO11FD038.mail.protection.
Hop count exceeded - possible mail loop ATTR1
nez ko tas varetu nozimet?
Laikam tad tomēr jāzvana uz šo numuru un jāprasa, ja pirkts caur www.tripsta.lv un nevis caur tripsta.com vai citas valsts TRIPSTA:
Sazvanit prtincipa ir nereali,daru to jau kadu stundu.
Automatiskias atbildetjas ik pa laikam atgadina ka ir ari epasts un neviens necel....
mazais74 - vai nav pirkts kāds brīnums par kļūdas cenu? Varbūt, ka pašlaik aviokompānija domā, ko darīt ar E-tickets - atcelt vai apstiprināt....
Gan jau arī citu valstu TRIPSTA-s arī redz, vai rezervācija veiksmīga vai nē un vai ir izsniegtas E-tickets. Vismaz savulaik itāļu BUDGETAIR man rakstīja, lai rakstot vai zvanot uz viņu GENERAL OFFICE, kurš atradās Holandē un tad "vezums" izkustējās no vietas. Vēl var mēģināt zvanīt, teiksim, uz Īrijas vai citas Eiropas valsts numuru, piemēram:
Customer Service +353 (1) 554 7236
Our customer service team operates 24 hours a day, 7 days a week.
Latvijā, acīmredzot, viņiem nekas nav izveidots, izņemot mājas lapu latviešu mēlē, kura ir citu TRIPSTU tulkota kopija. Atkarībā no tā, kur var redzēt Tavu rezervāciju (CHECKMYTRIP vai kur citur) arī tur var pameklēt savus E-tickets, ja vien nav pirktas, teiksim, TK vai Air China biļetes, kuras parasti neparādās iekš CHECKMYTRIP.
Nu nee, tikko pirkts pa dargo uz februari.. uz epastu ari neatbild.
Zvaniju ari uz LT numuru kas bija noradits epasta sanemot confirmingu-ari necel neviens.
Nu nee, tikko pirkts pa dargo uz februari.. uz epastu ari neatbild.
Zvaniju ari uz LT numuru kas bija noradits epasta sanemot confirmingu-ari necel neviens.
Zvani labāk uz Īrijas Nr. - izskatās, ka tur tomēr ir galvenais ofiss vai kas tamlīdzīgs, kurš strādā diennakti. Parasti jau viņi redz visas viņu OTĀ veiktās rezervācijas arī citu vakstu lapās. Lielajām OTĀ-m pēc manas saprašanas Baltijā nav nekādu filiāļu. Tik vien ir kā mājas lapa, kas izveidota attiecīgās valsts valodā.
man jau sak likties shis kantoris aizdomigs-uz nevienu epastu nav atbildes,telefonus neviens necel,zvanu uz irijas nr kur rakstits 24h un 7 dienas starda-necel !
Pat nav ideju kur ko sudzet tagad...
https://www.trustpilot.com/review/tripsta.co.uk
sviests...
Mjā, ja arī Īrijas ofiss neceļ Nr., tad atliek vienīgi zvanīt pašai aviokompānijai un varbūt, ka viņi redz, vai rezervācija ir CONFIRMED un vai ir izdotas arī E-biļetes. Vēl var paskatīties CHECKMYTRIP - tur arī var redzēt E-tickets, bet šie nerāda visu aviokompāniju rezervācijas. Man ar TRIPSTA Brazīlijas iekšējiem pārlidojumiem pirktajām biļetēm viss bija OK.
viss ok tagad
Varbut var nedaudz konkretak, kas tiesi ir OK tagad?
saku bombit vinus caur tripsta.ie lapu,izskatas ka parejas nav verts nemaz kustinat.
telefonu nepacela,bet aizpildot 2x online web formu ar jautajumu-kur ir mani etiketi tie tika atsutiiti.
Sveiki ceļotāji.
Jautājums par tripsta.lv. Meklēju biļetes uz Čikāgu un caur momondo kādu laiku lētākās arī piedāvā caur tripsta.lv. Kaut kur forumos pēdējie ieraksti bija par to kā cilvēks iegādājoties biļetes beigās bija spiests apzvanīt gandrīz pusi Eiropas, lai tiktu pie biļetēm. Tad nu lūgums padalīties kāda Jums ir pieredze ar tripsta.lv!! Vai visu laiku ar to ir jācīnās vai tas ir tikai tāds viens gadījums un saprotams, ka mēdz būt kāzusi ik vienam. Vai vieglāk ir neriskēt un nopirkt caur Kolumba letasaviobiletes.lv pa 30 EUR dārgāk un zinu, ka man tās biļetes būs bez stresiem? Varbūt ir vēl kādi ieteikumi.
Paldies.
Tripsta ir parasti ierindas pārdevēji, tam cilvēkam būs nepaveicies.
Paskaties, vai tripojot / kaijojot nesanāk lētāk. Nav vērts ierobežot sevi tikai ar momondo.
Biļetes šefam diezgan bieži ņemam no Tripsta - problēmu nekad nav bijis.
Nesen pasutiju biletes no tripsta, bet nacas celojumu atcelt, dabuju atpakal 350 no 690Eur 2 nedelas pirms lidojuma.
2 reizes (katru reizi ar citu SWED karti) centos nopirkt AVIANCA savienotos lidojumus LIMA-CLO-MAD uz 03. FEB 2017 vienā virzienā caur avianca.com; cena ap 450 EUR/pers
katru reizi pasākums beidzas ar e-pastu, ka 'Jūsu pirkums tiks validēts tuvāko 8h laikā'.. atnāk otrs e-pasts ar tekstu, ka jāiet ciemos uz tuvāko AVIANCA ofisu drošības apsvērumu dēļ.. Šodien centos nopirkt šo pašu biļeti ofisā klātienē, bet uz vietas pērkot summa pieauga, un tādējādi vienā no kartēm limits bija pārsniegts, nolēmām maksāt uz pusēm --> viena no kartēm nenostrādāja..
Domāju, vai tripsta.co.uk būtu vienkāršāks risinājums un pirkt savienojumu tur? Bet vai šis aģents ir uzticams?
Paldies par jebkādu padomu!
Kaut kas neklapē, ja veici pirkumu Avianca mājaslapā, cenai vajadzēja nofiksēties, uz biroju viņiem vajadzēja lūgt ja nu vienīgi, lai pārliecinātos, ka karte tiešām Tava.
Visi aģenti, ko atradīsi dažādos salīdzinātājos, ir uzticami. Es vienkārši ņemtu lētāko piedāvājumu ar šo paņēmienu.
es pirku biļetes uz Ameriku caur Tripsat.lv, kur apkalpoja reisu airbaltic un SAS. Viss bija pa gludo un ļoti labi. nekādas e biļetes nevajadzēja drukāt. pareizajā laikā ierodies lidostā ar pasi un rezervācijas nummuru ( kuru nemaz nevajadzēja rādīt, tikai pasi). uz vietas viss info bija pie reģistrēšanās un piemaksāt pa iečekošanos uz vietas nevajadzēja. Pirms katra reiza atnāk īsziņa par šo reisu. Nr. un laiki. Ļoti ērti un labi. Arī biļetes cena bija lētākā, nekā citos piedāvājumos.
rezultātā nekādu bažu un problēmu. es esmu apmierināts ar servisu un ērtumu.
A saulesbrilles tur nepiedava?
es pirku biļetes uz Ameriku caur Tripsat.lv, kur apkalpoja reisu airbaltic un SAS. Viss bija pa gludo un ļoti labi. nekādas e biļetes nevajadzēja drukāt. pareizajā laikā ierodies lidostā ar pasi un rezervācijas nummuru ( kuru nemaz nevajadzēja rādīt, tikai pasi). uz vietas viss info bija pie reģistrēšanās un piemaksāt pa iečekošanos uz vietas nevajadzēja. Pirms katra reiza atnāk īsziņa par šo reisu. Nr. un laiki. Ļoti ērti un labi. Arī biļetes cena bija lētākā, nekā citos piedāvājumos.
rezultātā nekādu bažu un problēmu. es esmu apmierināts ar servisu un ērtumu.
Tripsat.lv gan dabā reāli nemaz neeksistē. Ticamāk, ka būs domāta TRIPSTA.LV. Domājams, ka tas ir grieķu uzņēmums ar mājas lapām daudzās pasaules valodās. Neko sliktu par šo uzņēmumu nevaru teikt. Arī publiskajā telpā figurē žēlabas, ka TRIPSTAI bieži vien bagāža neesot iekļauta cenā, bet nevienam nav noslēpums, ka tagad tā dara daudzas aviokompānijas un ne tikai Eiropā. Un biļešu pārdevējiem visvieglāk piesaistīt klientus ar viszemāko iespējamo cenu.