Atcelts Ryanair reiss

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15301
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Sanākusi šitāda šaize - Ryanair vasaras sezonā nolikvidējis reisu uz Briseli otrdienās. Uz kuru, man protams bija nopirktas biļetes 15. maijā. Un tālāk ar citu Ryanair lidojumu uz Figari Korsikā. Viņi piedāvā pārcelt Rīga-Brisele uz 16. maiju, kam, protams, nav nekādas jēgas. Lidot 14-jā un nakšņot Briselē, protams, varētu, bet kaut kā negribas. Lidot ar AirBaltic un mainīt lidostas arī negribas - tajā dienā uz rīta reisu cenas nereāli augstas uz šo brīdi, turklāt tas ir mežonīgi agri. Vienīgā iespēja uz šo brīdi man liekas pārplānot visu ceļojumu pa citu maršrutu, tāpēc jautājums - vai Ryanair vispār piekritīs atdot naudu ne tikai par atcelto reisu Rīga-Brisele, bet arī par līdz ar to jēgu zaudējušo lidojumu Brisele - Figari? Kur īsti jāzvana un kā jāuzvedas, lai viņi to darītu?

 

MarlboroCowboy
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/01/2011
Ziņas: 143
Manīts: pirms 4 d

Man Tev ir viens ieteikums turpākai zināšanai, pērc biļetes ne ātrāk kā 2 mēnešus pirms lidojuma, jo tad ir labākās cenas, jo akcijas viņi taisa ne vairāk kā 2 mēn., uz priekšu!

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 7 ned
Kur: RIX

Man ar raini bija līdzīga situācija un naudu atdeva par atcelto (man bija pārcelts) reisu, par citiem esot tikai mana atbildība.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15301
Manīts: pirms 2 st
Kur:

 MarlboroCowboy - to es visumā zinu, vairumā maršrutu tā arī ir, bet uz siltajām zemēm puslīdz sezonā ir drusku citādāk, maijā uz Korsiku, pērkot martā vai aprīlī cena var būt krietni virs 100 EUR un vairs nekristies, zinu pēc pagājušā gada pieredzes. Tāpēc arī iepriku laicīgi, kad parādījās cena 44 EUR (pirms tam mēnesi stāvēja ~100), un uzreiz klāt Rīga-Brisele, kam arī cena apmierināja, lai būtu viss maršruts. 

Vai tiešām nevienam nav pieredzes, kā atgūt naudu par otro reisu? Man kaut kā liekas, ka tādi precedenti ir bijuši.

sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 10 st

Tādi precedenti NAV bijuši, jo Ryanair ir izteikta point-to-point aviosabiedrība. Viņiem pie kājas ko tu dari tālāk pēc tam, kad izkāp no lidmašīnas.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15301
Manīts: pirms 2 st
Kur:

 Tad manuprāt, ar to Eiropas likumdošanu kaut kas nav kārtībā. Viņi var atcelt reisu cik tur laika iepriekš, nepiedāvājot faktiski neko derīgu vietā, bet man tādu tiesību nav, kaut gan problēma radusies tieši viņu vainas dēļ! Es teiktu, ka tie ir nevienlīdzīgi līguma noteikumi. Manuprāt, ja viņi negrib atdot naudu par otro reisu, tad viņu pienākums ir nogādāt mani Briselē 15-jā jebkādā veidā.

sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 10 st

Ja viņi ir brīdinājuši vismaz divas nedēļas iepriekš, tad viņiem nav nekāda pienākuma tevi nogādāt Briselē tieši 15-jā. Viņiem ir pienākums vai nu atdot naudu vai pārcelt uz citu tuvāko lidojumu pēc tavas izvēles. Ko viņi arī tev piedāvā - lidot vai nu pirms/pēc vai saņemt naudu atpakaļ. Ja viņi tevi būtu informējuši kad līdz lidojumam palikušas mazāk par divām nedēļām, tad būtu cits jautājums.

MarlboroCowboy
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/01/2011
Ziņas: 143
Manīts: pirms 4 d

Paskaties, kad pienāks marts tad redzēsi kādas būs cenas būs Maijā uz to tavu Korsiku, noteikti stpri zemākas, es vienmēr pērku ne ātrāk kā divi mēneši pirms, caur Briseli tieši lidoju Oktrobrī uz Almeria un turp atpakaļ man sanāca nepilni 30Eur, tā ka nestreso, pagaidi martu un nopirksi biļetes par normālām cenām... Tās akciju cenas parasti kādi 10eur vienā virzienā grozās...

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 7 st

"jautājums - vai Ryanair vispār piekritīs atdot naudu ne tikai par atcelto reisu Rīga-Brisele, bet arī par līdz ar to jēgu zaudējušo lidojumu Brisele - Figari? Kur īsti jāzvana un kā jāuzvedas, lai viņi to darītu?"

 

Katrā ziņā pamēģināt noteikti vajadzētu, tad jau redzēs, kā sanāks. Pat ja viņiem likums neprasa neko tādu darīt, varbūt nostrādā cilvēciskais faktors un izdodas... Galu galā katrai aviokompānijai vajadzētu būt kaut kādām robežām,  kuras tā nevēlas pārkāpt, lai galīgi nesabojātu savu imidžu patērētāju acīs (nez, ja nu vienīgi Ryanair varbūt lepojas ar to, ka ir savu pircēju problēmām visneatsaucīgākā aviokompānija pasaulē).

Pax Vulgaris
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/11/2010
Ziņas: 94
Manīts: pirms 3 st

 Redz, tur jau tas joks, ka Ryanair kā reiz ir tādas robežas, ko neparkāpt. Un viena no tām ir nekad un nekādā gadījumā nenākt pretī klientam tādā variantā kā augstākminētais. Un nav nekāda likuma, kas viņus varētu piespiest to darīt.

Kaut gan mēģināt protams var. Kas negadās...