Lidojumi līdz 30. aprīlim. Sīkāk SAS mājas lapā.
Vai viņi sajukuši prātā?
Ņujorka = 209 EUR
Čikāga = 209 EUR
Sanfrancisko = 196 EUR
Vašingtona = 196 EUR
Tokija = 220 EUR
Pekina = 220 EUR
Šanhaja = 220 EUR
Reklāmā redzamie 1999 SEK = ~225 EUR
ir pat pieejamība laba. un tākā reklāmas plakāts ir taisīts, tad nebūs arī cenu kļūda.
Jā, viss pa pirmo, bet gan jau drīz izpirks!
Laba iespēja apskatīt ziedošos ķiršus japānā
Cenas pieejamas no šādām lidostām (skatījos matrix uz SFO), cenas pieaug no ~200 EUR sākumā lidz ~300 EUR saraksta beigās, pēc 300 EUR vairs tālāk neskatījos, bet ir vēl visādas sīkās pilsētas:
Stokholma (ARN)
Gotlande (GOT)
Oslo (TRF)
Oslo (OSL)
Malme (MMX)
Helingsborga (AGH)
Bergena (BGO)
Kopenhāgena (CPH)
Stavangera (SVG)
Kristiansnda (KRS)
Alesunda (AES)
Linkopinga (LPI)
Hāgesunda (HAU)
Billunda (BLL)
Arhusa (AAR)
Trondheima (TRD)
Alborga (AAL)
Molde (MOL)
utt…
Pieejamība strauji krītas, izpērk. Atgriezties var arī maijā, galvenais izlidot līdz aprīļa beigām.
Uz TRF var 31. marta par 25 EUR (15 EUR Discount club) aizlidot ar Wizzair.
Uz ARN un OSL AirBaltic dažas dienas aprīlī par 39 EUR.
Ātri vien var iegūt *A zelta statusu, jo lielākā daļa SK klašu dod 100% jūdžu Aegean Miles & Bonus porgrammā.
1 STOPOVER PERMITTED IN EACH DIRECTION.
Tātad var uztaisīt piemēram ARN — NYC (Ņujorka, stopover uz dažām dienām) — SFO (galamērķis) — ORD (Čikāga, stopover uz dažām dienām) — ARN. 196 EUR. Pasaka.
Paskatījos, kā viņi to tehniski uztaisījuši - noņēmuši degvielas piemaksas. Tā kā, ja man kāds kādreiz piesiesies par neesošām degvielas piemaksām, tad šis būs precedents, ka aviokompānijas tās mēdz noņemt un vēl pat reklamēt. Es teikšu, ka es domāju, ka mans lidojums arī bija šādā akcijā
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 24MAR 14 AND ON/BEFORE 30APR 14.
TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 22MAR 14 AND ON/BEFORE 23MAR 14.
Paskatījos, kā viņi to tehniski uztaisījuši - noņēmuši degvielas piemaksas.
Tieši tā, nav ne YQ, ne YR:
Pirms pāris stundām redzēju matrix 17.04-28.04 ARN-SFO-ARN pa 202EUR un sāku jau Orbitz skatīties, bet pēc 5ām minūtēm vairs nebija tā cena. Tāpēc neieliku ceļakājā. Cik skatos uz SFO, tad nemanu nevienu datumu kombināciju līdz 30.04, kur ir pieejamas biļetes. Iespējams katrā reisā 10 biļetes par šo cenu
UPDATE: atradu pieejamus datumus
Interesanti ar ko šī akcija (kļūda tā šoreiz nav) saistīta? SAS nonācias kārtējās grūtībās?
UPDATE: atradu pieejamus datumus
Tieši tā, daudzi datumi vēl pieejami… Matrix Tavs draugs (SK+ / f bc=u)
Turpceļā uz SFO zemā cena ir:
24., 25., 26., 27., 31. martā
1., 2., 3., 4., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 24., 25., 28., 29., 30. aprīlī
Interesanti ar ko šī akcija (kļūda tā šoreiz nav) saistīta? SAS nonācias kārtējās grūtībās?
Domāju, ka kopīgi ar šo akciju mēģina nokaut Norwegian. Ņemot vērā galamērķus un izlidošanas pilsētas.
Uz Ķīnu un Japānu vairs gandrīz nekas nav palicis, savukārt virzienam pāri Atlantijai gan vēl par pasiekaloties.
Ehh, jau kārtējo reizi matrix pieviļ. Uzrāda biļetes, kuras vairs nav pieejamas.
Uz Ķīnu un Japānu vairs gandrīz nekas nav palicis, savukārt virzienam pāri Atlantijai gan vēl par pasiekaloties.
Pekina gan vēl diezgan plaši pieejama, ja abos virzienos lido aprīlī.
Labie cipari pazūd dažu minūšu laikā, tas ko skatijos 5 min atpakaļ vairs nav aktuāli, pašlaik no ARN uz PEK par 115 EUR ir tikai viens datums - 19.04, bet atpakaļ jau sanāk pa dārgo, mēģinu citus variantus, bet vairs neko labu atrast neizdodas.
Iespējams, ka biļetes var atkal parādīties, citādi būs ļoti īsa akcija. Pašam siekalas līdz celim, bet aprīlī nekur netieku.
Es uz to pārāk cerības nelolotu. Biļetes izķer, jo var atcelt 24h laikā un cilvēki no sākuma rezervē, pēc tam domā.
FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS.
Tātad var meklēt arī open jaw vai double open jaw (piemēram turp uz PEK, atpakaļ no SHA), ja zviedri vienkāršos turpatpakaļ normālos datumos būs izpirkuši.
Cik skatos, tad ļoti maz kas vairs palicis. Kā arī ne visu, ko matrix atrod var reāli nopirkt.
Es uz to pārāk cerības nelolotu. Biļetes izķer, jo var atcelt 24h laikā un cilvēki no sākuma rezervē, pēc tam domā.
Vēl jo vairāk ir iespēja, ka biļetes atkal parādās!
Tieši tā, bet visu laiku jāvaktē.
Par šo cenu ir vērts dežūrēt!
Vērts pieminēt, ka pieejamība atšķirās pa izlidošanas lidostām. Bija dienas, kad ir zemā cena no TRF bet nav no ARN un otrādi.
Tā kā pieejamība mainās tik strauji, matrix nav labs rādītājs. Es skatījos http://www.flysas.com/en/ nevis zviedru lapā, tur cenas EUR, vieglāk uztveramas.
Šī piedāvājuma sakarā (kurš jau martā pretendē uz BOMBA 2014 titulu! ) uzmodelēšu īstenam ceļotājam (labāk ceļotājiem, jo cik tad nu viens ilgi vazāsies) vēlamo: teicams vinnests loterijā, izpildīta pienākuma apziņa mītnes zemē, laba kompānija un jebkur atrodoties, lēto cenu čekošana (valodnieki, Kursītes k-dzes iedvesmoti, sarosījušies, tāpēc MEKLĒŠANA! ) Tātad konspektīvāk: dzīve-ceļojums! Apniktu? Neapniktu?
Šeit aiz skopuma būtu jāņem Japāna.
Šajās lidmašīnās noteikti sēdēs Niklass, Peters vai Ingeborga, kuri maksās par izmanīgajiem LV iedzīvotājiem!
Šī piedāvājuma sakarā (kurš jau martā pretendē uz BOMBA 2014 titulu! ) uzmodelēšu īstenam ceļotājam (labāk ceļotājiem, jo cik tad nu viens ilgi vazāsies) vēlamo: teicams vinnests loterijā, izpildīta pienākuma apziņa mītnes zemē, laba kompānija un jebkur atrodoties, lēto cenu čekošana (valodnieki, Kursītes k-dzes iedvesmoti, sarosījušies, tāpēc MEKLĒŠANA! ) Tātad konspektīvāk: dzīve-ceļojums! Apniktu? Neapniktu?
Šeit aiz skopuma būtu jāņem Japāna.
Šajās lidmašīnās noteikti sēdēs Niklass, Peters vai Ingeborga, kuri maksās par izmanīgajiem LV iedzīvotājiem!
šī Tava otrā puse, kuru lai cik pūlētos neizprotu (tā pirmā, literārā ir teicama)... laikam mākslinieks...