Man te radusies interesanta situācija - 3 ned atpakaļ nopirku biļetes pārlidojumam starp divām Havaju salām ar vietējo kompāniju Pacific Wings. Apstiprinājuma e-pasts neparādījās, rezervācija uz kartes stāvēja, stāvēja... Kompānijai nav norādīts kontakt e-pasts. Sazvanījos. Meitene paskatījās, pateica, ka viss ok - bankas vienkārši ilgi naudu nost ņemot utt. Nu tagad kartes rezervācija pazuda - tobiš nauda tā arī nav noņemta, bet, pārbaudot pēc rezervācijas numura iekš www.mytripandmore.com, rezervācija parādās kā apstiprināta un e-biļetēm ir numuri utt.
Nu un te jautājums - satraukties vai nē? Negribētos riskēt ar variantu, ka biļetes atceļ lidojuma dienā, jo nav apmaksātas.
Derētu no viņiem izspiest rakstisku apliecinājumu, ka viss kārtībā, tad varētu arī neuztraukties. Internets izmet šādas e-pasta adreses: info [at] pacificwings [dot] com, gkimbrell [at] pacificwings [dot] com
Man reiz arī bija tāpat. Pirku biļetes Kolumbijā, arī ilgi vilkās, līdz noņēma no kartes. Cik saprotu, nauda rezervēta stāv kādu laiku, pēc tam viņa atgriežas atpakaļ, bet nesatraucies, viņi to naudu neaizmirsīs tev novilkt.
Paldies par atrastajiem e-pastiem un "mierinājumu".
Uzrakstīju šiem un man atkal atbildēja, norādot to pašu čekošanas linku.
Nu labi, skatīsimies, kas ar kartes cash notiks. Mierina tikai tas, ka daudz reisu dienā un gan jau kaut kā no tās salas prom tiksim