apdomājiet pirms nomājiet auto no Alamo ASV

11 atbildes [Pēdējā ziņa]
skonto
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2008
Ziņas: 172
Manīts: pirms 5 gadi

Sveiki, vēlos izstāstīt par savu pieredzi ar Alamo autonomu ASV. Automašīnu nomāju pirms apmēram nedēļas Lasvegasā ar atgriešanu Lasvegasā. Caur Netflights Toyota Yaris klases mašīnai cena par 5 dienām bija 121.50 LVL. Tomēr nomas punktā lidostā mani pārliecināja, ka vairāk piemērots būs lielāks auto un vēl ar hibrīdo dzinēju un mazu degvielas patēriņu Hyundai Sonata. Papildus jāpiemaksā tikai 55USD. Es piekritu. Mašīna man patika un braucās labi, līdz trešās dienas vakarā ap plkst.17.30, kas bija sestdiena, iedarbinot mašīnu pēc nelielas sightseeing pauzes, monitorā parādījās uzraksts, ka mašīnai ir charging problēma un turpināt braukt ar to nevar. Konkrētajā vietā kalnos nebija mobilā telefona zonas un es nobraucu vairākus kilometrus lejā līdz tuvākajai pilsētiņai, kur zona bija. Man bija tikai mobilais ar LMT pieslēgumu un zināju, ka man par visām arī ASV bezmaksas numuru sarunām būs jāmaksā. Sazvanīju norādīto road assistance telefonu un jautāju ko man darīt dotajā situācijā. Līdz viesnīcai bija vēl jūdzes 25. Konkrētu atbildi nesaņēmu un es teicu, ka mēģināšu nokļūt līdz viesnīcai, ko arī mēģināju darīt. Tomēr pēc jūdzēm desmit jau daudz nomaļākā vietā mašīna sāka raustīties un bija skaidrs, ka jābrauc no ceļa nost cik vien ātri var, ko arī izdarīju. Atkārtoti zvanot uz to pašu numuru, saruna bija ar citu operatoru, kas uzdeva visus jautājumus no sākuma it kā nekas nebūtu reģistrēts un tāpat bija ar vismaz četrās sekojošās sarunās. Man tika apsolīts, ka 15 minūšu laikā man piezvanīs vilcēja mašīnas vadītājs, lai vienotos par tālāko. Kad pēc 20 minūtēm man neviens nebija zvanījis, zvanīju atkal uz to pašu numuru, kur man atbildēja, ka uz ārzemju numuriem viņi neatzvana.

Sarunas bija garas ar pauzēm informācijas noskaidrošanai, kuras tika aizpildītas ar manis apmaksātu mūziku. Tad sapratu, ka man jāatrod kāds vietējais telefons, lai sarunu rēķins nesniegtos simtos latu. Pēc diviem vai vairāk ar kājām tumsā noietiem kilometriem sasniedzu benzīntanku, kur tā operators laipni izlīdzēja ar savu stacionāro telefonu. Pēc ilgām sarunām man tika piedāvāts, ka viņi izsauks taksometru, lai mani nogādātu uz viesnīcu, līdz kurai bija vēl kādas 15 jūdzes. Taksometru benzīntankā gaidīju līdz plkst 22.20. Kad tas atbrauca, vadītājam teicu, ka man jāsavāc mantas no saplīsušā auto, ko arī devāmies darīt. Kad pie tā piebraucām, ieraudzījām, ka auto jau atrodas uz vilcēja un satiktais vilcēja šoferis teica, ka mēs esam pēdējā brīdī un viņš tūlīt būtu devies prom ar visām manām mantām. Līdzi uz benzīna tanku man bija tikai maks, pase un telefons.

Aizvietojošo auto saņēmu tikai nākošajā dienā ap 14.30, jo tuvākās lidostas autonoma svētdienā bija atvērta no plkst. 12.00 un ātrāk neviens man palīdzēt nevarēja. Lasvegasā, atgriežot auto man tika apsolīts, ka kā kompensāciju es saņemšu par nomu veiktās papildus iemaksas un man pirmo reizi atvainojās par sagādātajām neērtībām.  Atgriežoties Latvijā LMT man bija atslēdzis izejošos zvanus un paziņoja, ka mans rēķins ir ap 75 latiem.

Secinājumi: Nomas auto var un arī mēdz saplīst. Ja mašīnai parādās problēmas, nebraukt prom no apdzīvotas vietas. Visos gadījumos ceļojumā jānodrošinās ar vietējo SIM karti. Šādu ceļojumu pārtraukšanu vismaz American Express Gold neapdrošina. Alamo klientu apkalpošana nevis risina klientu problēmas, bet viņus tajās vaino. Nekad vair nenomāšu auto Alamo un to neiesaku darīt citiem.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Žēl, protams, ka tā atgadījās, bet mašīna var salūzt, nomājot to no jebkura auto kantora. Par viesabonēšanas rēķinu dubultnepatīkami, es personīgi ASV paņemu vietējo T-mobile SIM karti, gan internetu var dabūt, gan pazvanīt attiecīgās situācijās. Viesabonēšanā minūte sarunas, ja nemaldos, maksā ap 1 Ls, vienalga izejošā vai ienākošā un ASV bieži ir tādi 'hold on' varianti un visādas pogu kombinācijas jāspiež. Neapgalvoju, ka Alamo ir svētie, bet 3 reizes esmu nomājis un viss bijis kārtībā, tiesa auto nekad nav salūzis.

Būtu labi dzirdēt atsauksmes arī no citiem, kam salūzusi mašīna, nomājot to no citas autonomas. Parasti cilvēki raksta, ja atgadījies kas slikts, bet labos gadījumus piemirst.

Vai beigās tev atmaksāja to 55$ starpību? Mēģināja kaut ko piešūt, ka Tu esi vainīgs pie salūzušā auto? Vai arī sliktais serviss domāts telefona centrāles ignorance un tas, ka ilgi bija jāčakarējas, kamēr tiki līdz viesnīcai/auto dabūšana tikai nākamajā dienā? Cik ilgi apmēram nācās gaidīt to taksi benzīntankā un vai nākamajā dienā pašam bija jānokļūst uz autonomu par saviem līdzekļiem vai arī tev atsūtīja taksi/pašu mašīnu?

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 1 d

Es pieprasītu no Alamo vai no sava apdrošinātaja kompensēt zvanu sarunas. Zinot ASV customer servisu, ieteiktu uzrakstīt sūdzību par visu šo, ka esi ļoti neapmierināta, pieminot ar kādiem darbiniekiem runāji, kāda bija viņu rīcība un kādas sekas. Trīs reizes esmu sūdzejusies aviolīnijām (Continental, British Airways un United) visas reizes atsūtīja vai nu čeku ar naudu, vai pārskaitīja vai atsūtīja atlaižu kuponus.

Un braucieniem uz ASV vispār labāk ņemt ASV simkarti, gan internetu varēsi paskatīt, gan vietējās sarunas atvieglo.

Esmu divreiz nomājusi mašīnu no Alamo, vienreiz nedaudz aplauzos, kad izrādījās, ka Mid-size SUV un kaut kāds vnk SUV bija viens un tas pats. Otrreiz ļoti ilgi nostāvējui lidostā Miami gaidot, kad tikšu pie lodziņa, protams, klasiskais strīds par to, ka pēc bildes man pienākas lielāks auto, nekā viņi uzskata, bet ta kā mazie tāpat bija beigušies, dabūju lielāku, kādu gribēju. Bet citādak es domāju, ka viņi ir tieši tādi paši, kā visi pārējie. Kad pēdējoreiz veicu izpēti viņu lapā, viņiem pluss bija, ka visas apdrošināšanas jau bija iekļautas (nevis kā Avis, kur man gala summa dubultojās, citā reģionā gan) un vismaz Nevada-California ietvaros atgriešana ne izņemšanas vietā bija bez piemaksas.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Atvainojos, ja skonto ir sieviešu dzimuma, nezināju, kad rakstīju savu komentāru Smile

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Īsti nesapratu, kādas pretenzijas ir pret Alamo. Vienīgais, ko varu izkristalizēt - ka nebija tev atzvanījuši. Piekrītu, ka tas nav smuki, bet man tomēr no tava atstāsta izskatās, ka viss pārējais bija kārtībā?

skonto
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2008
Ziņas: 172
Manīts: pirms 5 gadi

Paldies infest. Pārbaudot bankas kontu atbraucot, es konstatēju, ka Alamo papildus ir manā kontā rezervējis nevis 55 USD kā teica, jo rēķinu man neviens neiedeva, bet vairāk kā 100 USD. Kad skatījos šodien, tādas rezervācijas vairs nebija. Mašīna pilnīgi apstājās un otro reizi es viņiem zvanīju ap 19.20, taksis atbrauca 22.20. Par salūzušo auto man neviens neko piešūt nevēlējās nemaz. Par to cepuri nost, tomēr telefona centrāles nevēlēšanās risināt problēmu, un vienu un to pašu jautājumu uzdošana katrā nākošajā sarunā bija satriecoša. Aizvietojošo auto atveda ar vilcēju uz viesnīcu. Viesnīca bija rezervēta ar domu, ka būs auto un atradās tālu no jebkādām intereses cienīgām vietām, tāpēc viss laiks bez mašīnas tika zaudēts.

skonto
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2008
Ziņas: 172
Manīts: pirms 5 gadi

shustrik rakstīja:

Īsti nesapratu, kādas pretenzijas ir pret Alamo. Vienīgais, ko varu izkristalizēt - ka nebija tev atzvanījuši. Piekrītu, ka tas nav smuki, bet man tomēr no tava atstāsta izskatās, ka viss pārējais bija kārtībā?

Laikam jau tomēr neprotu saprotami izteikties;) Ja ir normāli, ka vilcējs atbrauc, lai aizvilktu saplīsušo auto un neatved pie reizes aizvietojošo, ja ir normāli, ka bez piecām minūtēm paliku bez visas savas bagāžas nezinot kur un kā to atgūšu, ja ir normāli, ka lai panāktu risinājumu man viņiem bija jāzvana reizes sešas un, ka uz taksi jāgaida trīs stundas un ka aizvietojošo mašīnu saņēmu tikai pēc 19 stundām no notikuma brīža, tad jau nekādu pretenziju nav, vai ne?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 8 ned
Kur: Stokholma

Paldies par papildus izklāstu. Šādā gadījumā varbūt tiešām vari rakstīt sūdzību, jo principā gandrīz veselu dienu paliki bez mašīnas. Tomēr domāju, ka tie atgūtie 30 Ls par vienu dienu neko daudz nemainīs, sāpīgākais ir zaudētais laiks un neapskatītie objekti, ko vairs neatgūt.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

"Normāli" ir relatīvs jēdziens. Personīgi man šie punkti izskatās par pilnīgi normāliem:

skonto rakstīja:

vilcējs atbrauc, lai aizvilktu saplīsušo auto un neatved pie reizes aizvietojošo, ja ir normāli, ka bez piecām minūtēm paliku bez visas savas bagāžas nezinot kur un kā to atgūšu... un, ka uz taksi jāgaida trīs stundas ...

šajā punktā viņiem noteikti bija iespēja nostrādāt daudz labāk:

Citāts:

... lai panāktu risinājumu man viņiem bija jāzvana reizes sešas

un šajā punktā viņi varēja nostrādāt labāk pie nosacījuma, ka tu atradies netālu no lielas pilsētas:

Citāts:

... un ka aizvietojošo mašīnu saņēmu tikai pēc 19 stundām no notikuma brīža

Respektīvi, situācija nav patīkama, un mēs visi varētu vēlēties, lai viskautkas būtu labāks, bet realistiski es nedomāju, ka izvēloties citu nomas kantori situācija būtu radikāli savādāka, izņemot zvanīšanos.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15289
Manīts: pirms 46 min
Kur:

Galvenais secinājums - neņemiet hibrīdauto, un kur nu vēl par 55 USD dārgāk. Gan jau viņi arī bez piemaksas būtu iedevuši kaut ko lielāku par Toyota Yaris, lai gan pēdējā laikā bezmaksas apgreidus dabūt kļūst grūtāk. Principā gandrīz vai jāsaka, ka Tev vēl ir laimējies, ka nemēģināja piešūt lietu - jo turpināji taču braukt ar auto, lai gan skaidri bija rakstīts, ka to nedrīkst darīt. Customer service, protams sūdīgs, tas tiesa.

007edgars
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/11/2010
Ziņas: 998
Manīts: pirms 12 st

Piekrītu orsons21, jāizvairās no hybrid auto, kur nu vēl, ja plānoti tālāki braucieni ārpus pilsētas. Ņemot vēra amerikas izmērus un klientu daudzumu, uzskatu nekas ārkārtējs tas nebija, jo pakaļ atsūtīja vilcēju, kas aiztransportē salūzušo auto. Pieļauju, ka Latvijā Tev arī nāktos gaidīt vilcēju un taksi vairākas stundas, ja nomātais auto saplīstu pie Rīgas, Ventspils, Liepājas vai Cēsim.

skonto
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2008
Ziņas: 172
Manīts: pirms 5 gadi

Nu es saprotu, kam man ir pārāk saasināta pieeja sava laika vērtībai ārzemēs Smile Es nekad nebiju braukusi ar hybrid auto. Kas viņiem ir tāds nelabs? Par braukšanu tālāk es jautāju viņiem zvanot pirmoreiz: ko man darīt? Nu nebija nekādas skaidras atbildes ne ko man darīt, ne uz kādu palīdzību es varu cerēt. Es viņu arī informēju, ka braukšu un viņš arī neteica, ka to nevaru darīt. Domāju, ka viņiem būtu mazāk klapatu, ja es savā gaitā būtu nokļuvusi līdz viesnīcai. Un vēl, sākumā man izlikās, ka tas varbūt ir kād sistēmas gļuks, jo, braucot pirms apstāšanās konkrētajā pieturā, ar mašīnu viss bija kārtībā. Pēc piecu minūšu apstāšanās un atkārtotas mašīnas iedarbināšanas sākās viss tas tracis.