Pa smuko.. Lidostas darbinieki rindā pat sastājušies, lai nofočētu
Nav kāds info, kad celsies gaisā?
Es arī gribu neklātienē caur flightradar24 pavērot. Cikos?
http://www.flightradar24.com neko nevarēja redzēt, kad viņš pa dienu laidās garām. Jo es sadzirdēju, pamanīju un devos skatīt, kas tas tāds ir.
LiveATC pagaidām nekas labs nav dzirdams, ka jau gatavotos lidot prom, pa dienu gan kārtīgi sabijos, likās, ka tūliņ uz galvas kaut kas kritīs, jo parasti nu nav tik skaļi un tik ļoti nedreb, būtu zinājis, būtu kārtīgi paskatījies, a tā vien asti pamanīju.
Pēc rūkoņas tikko aizlidoja prom, vai arī NATO lidinās. fr24.com nekā nav.
nu pēc manām ziņām, 19-os darbinās klāt, 45min iesildīsies un ap 20-iem dosies.
Itkā izlido19.00
Kubis, a kurš no tiem EVRA jāklausās?
Nu lidostā viņš vēl stāv pašlaik
no shit.
Tikko no maskavas atlidoja SU2102, uzliku flightradarā 3D režīmu un pēc tās animācijas, krievi nosēdās kubim uz balkona Bet mierīgi nosēdās, bez lieka stresa... vienīgi kubis vairs neatbild...
EVRA approach jāklausās, kad tikko pacelsies, pagaidām palikam pie Tower, labi, ka man nav balkona būtu labs mērķis
jā un tie bija mūsu "sargi" palidinājās virs Rīgas, viltus trauksmi izsaucu, tagad ceru, ka celsies RWY36 varēs paskatīties.
ne tēma, bet kāpēc BT reiss RIX-VNO tagad griež ripā un met nost augstumu? uzreiz pēc pacelšanās, kārtējā dekompresija Q400?
kur šis vispār palika?...
bet:
20:02 | BT347A | Vilnius |
iespējams gļuks kaut kāds fr24, kad viena lidmašīna no VNO atlido un otra izlido, jo tā cilpa un augstumi tādi dīvaini bija, pirms minūtēm 5ām viens Q400 nosēdās, bet tā kas lido uz VNO nav redzama, bet tas ar zināms, ka tas tāpēc, ka strādā uz MLAT un pārklājums var nebūt tik labs kā ADS-B
skatījos lidostas mājaslapā, reisa nummuru atšķiras ar A burtu tikai.
nu BT347 atgriezās kā BT347A...
http://www.vilnius-airport.lt/en/
reku, reiss no Rīgas rādās kā Delayed un nekāda estimated time ar nerādās, tātad tur kaut kas ar drošību notika.
Nav kādas jaunas ziņas par pacelšanos antonovam? Baigi gribās redzēt bet baigā nīkšana sanāk
http://www.vilnius-airport.lt/en/
reku, reiss no Rīgas rādās kā Delayed un nekāda estimated time ar nerādās, tātad tur kaut kas ar drošību notika.
un BT347 taisās 20:45 atkal izlidot.
aviofoto.lv Mārtiņš raksta: "ziņo ka laikam cargo door indication, ieslēdzu liveatc.net lai izdzirdētu frāzi, kuru laikam neviens pasažieris negrib dzirdēt - "mēs nezinām vai durvis tiešām ir vaļā vai nē, tāpēc skrejceļa inspekcija pēc mums noderēs""
Vēl tiek rakstīts ka An-225 šovakar neizlidos, bet tikai rīt, laiks pagaidām nav zināms.
Antons nakšņošot Rīgā un prom lidošot rīt, bet pagaidām nav nekādu ziņu tieši cikos.
OK, parādījās ziņa, ka izlidošot 10:00
Cerams ka celsies uz Kubis pusi. Un manu māju nerībinās. Un kaķi nebaidīs
Tad atliek tik pētīt laika prognozes nākamajām 12 stindām
Kādas ziņas šajā sakarā? Virtuāli jau sēžu dispičeru tornī.
vizuāli redzu, ka stāv kā stāvējis )
Man viss nokavēts, jau ir prom, pacēlās ar uz "nepareizo RWY18" pusi, Buicis kaķis laikam sabiedēts. http://www.flightradar24.com/ADB521F/4e4b3da
Interesanti, ka lidmašīnas simbols mazāks, kā dažai labai pasažieru lidmašīnai.