Aizkavējusies bagāža :(

19 atbildes [Pēdējā ziņa]
Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

Ielidoju Burgasā, bet manas Rīgā iečekotās bagāžas nav Frown Pārsēdos Stokholmā un Kopenhāgenā. Esot aizkavējušās Stokholmā manas somas.

Sola, ka tikai ceturtdien būšot. Tad nu šīs visas dienas bez svarīgajām personīgajām lietām. 

Kā būtu jārīkojas? Manuprāt, lidsabiedrībai būtu šīs neērtības jākompensē. Ir kādam līdzīga pieredze?

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5532
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX.

Ar kādu aviokompāniju/ ām lidoji?

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Ar kādu aviosabiedrību lidoji? Vai apdrošināšana ir iegādāta?

Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

 Apdrošinānašanas, diemžēl, nav.

Tikai ar norwegian

az86
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/01/2011
Ziņas: 179
Manīts: pirms 3 gadi

Paskaties savu bagazas birku, tur cik lidojumi virsu ir ?? Varbut riga tev tikai bagazu iecekoja lidz pirmajam galamerkim - ARN vai CPH? Un tad vajadzeja velreiz iet chekinu, jo es zinu, ka riga iekapsanas karti dod tikai pirmajam lidojumam, ja lido talak, jataisa velreiz check-in.

Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

 iečekoja līdz galamērķim

RiX

to

Burgas

vienīgi varbūt vajadzēja rādīt abās vietās - gan ARN, gan CPH to iečekojumu. Hmmm...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Nezinu, cik ļoti būs jācīnās ar Norwegian, bet Lufthansa atmaksā pirmās nepieciešamības pirkumus, kaut kādu kosmētiku, veļu. Patiesībā viņiem pat sagatavots gatavs komplekts tiesi šādiem gadījumiem. Es pirktu nepieciešamo (saprāta robežās) un pēc tam piestādītu rēķinu Norwegian. Ja lidostā viņu pārstāvji, būtu prātīgi pajautāt, ko tieši apmaksās.

Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

 Lidostā (Burgasā) nebija viņu pārstāvji. 

Notikumu fiksēja lidostas cilvēks, un vēlāk, kad jau biju viesnīcā ar mani sazinājās tas pats un par aktuālo situāciju attiecībā uz somām informēja arī tas pats.

Jau iepirku pašu, pašu, pašu nepieciešamāko. Visu max lētāk. Bet emocijas un visa situācija. Vāks Frown ir izbojāts vesels notikums ..

Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

 somas es dabūšu iepriekšējā dienā, pirms izlidošanas no šejienes. Principā, tās man vairs šeit nebūs vajadzīgas.

rebeka
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/12/2009
Ziņas: 237
Manīts: pirms 2 ned

Man kolēģei bija līdzīgs gadījums, EU regula šai gadījumā nosakot kaut kādu summu EUR, par kuru var iegādāties vajadzīgo apģērbu utt., un to aviokompānijai pret čekiem jāsedz. To viņa visu kārtoja pēc atgriešanās Rīgā caur Eiropas patērētāju biroju, naudu atmaksāja, bija tikai jāaizpilda vajadzīgās veidlapas. Es tikai nezinu, vai uz Norwegian attiecas tās EU regulas

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 13 ned
Kur: SEA

Labākais variants ir uzreiz sazināties ar Norwegian, lai noskaidrot, ko tieši viņi segs. Jo EU regula nosaka tikai to, ka lidsabiedrība ir atbildīga, un atbildības griestus:

"In case of baggage delay, the air carrier is liable for
damage unless it took all reasonable measures to avoid
the damage or it was impossible to take such measures.
The liability for baggage delay is limited to 1 000 SDRs
(approximate amount in local currency)."

Protams, var arī nepiekrist tam, ko Norwegian teiks, bet tad tas paliks par subjektīvu PTAC/tiesu spriešanas jautājumu. Teorētiski, ja tu vari pienācīgi pamatot jebkuras lietas iegādes nepieciešamību, nevajadzētu būt problēmām. Piemēram, lidojot ar American Airlines no Miami uz Washington DC janvārī man bagāžā bija ziemas apavi. Bagāžai kavējoties, saskaņoju ar AA un nopirku jaunus zābakus uz viņu rēķina pa 160$.

Erkils
Lietotāja Erkils attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/07/2009
Ziņas: 580
Manīts: pirms 1 gads
Kur: LV

Mans koferis netnāca līdz Dublinai,dabūjām vēl braukt otrreiz pakaļ pirms izlidošanas mājās,diemžēl pēc sarakstes ar AB nedabūju neko,jo koferis nebija apdrošināts,tikai atvainojās.Tagad cītīgi skatos līdzi lai zīme būtu uzlīmēta kārtīgi,jo man Īrijā paskaidroja ,ka esot nokritusi uzlīme,lai veicas kaut ko izcīnīt.

cucuri
Lietotāja cucuri attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/06/2010
Ziņas: 57
Manīts: pirms 14 ned

 Mums Orlando neatceļoja bagāža, lidojām RIX-AMS-MEM-ORL, kaut kur pa ceļam noklīda, bet lidostā uzreiz iedeva pirmās nepieciešamības prešu pakas (kosmētika, krekli) un nākamjā dienā piegādāja bagāžu un viesnīcu.

Skaida
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/09/2012
Ziņas: 6
Manīts: pirms 8 gadi

 Paldies visiem.

Vakar vakarā aizsūtīju piktu un bēdu pilnu vēstuli norwegian, šodien viena no manām somām jau pie manis. A rakstīja vakar viņi, ka ātrāk par 13to nebūs. Bet, re - ir. Un otra "ceļotāja" būšot rīt - esot katra aizlidojusi uz savu pusi. Kā tas vispār iespējams??!! Pagaidām no viņu puses vairāk paskaidrojumu nebija.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 6 d

Vai ir kāda pieredze / cerības dabūt kompensāciju no Turkish par aizkavēto bagāžu? Tā kā lidojām no ziemas uz vasaru, nācās pirkt vasaras drēbes, bet nezinu vai tās (un peldkostīmi Smile ) var tikt uzskatītas par pirmās nepieciešamības precēm.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Pieredze nav, bet vajadzētu sanākt, jo vasarai tie tiešām nav pārspīlēti pirkumi. Ērti tas, ka turkiem birojs Merķeļa ielā (pirms Saktas), vari ieiet un pajautāt, kā tieši prasību noformēt, vai arī aizraksti uz customer [at] turkishairlines [dot] lv.

Māris
Tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4113
Manīts: pirms 11 min

Nu, Easyjet līdzīgā situācijā man par pirkumiem atmaksāja 75 mārciņas, vairāk nē. Tur arī bija sandales, pretiedeguma krēms, mobilā lādētājs u.tml.  Domāju, ka līdz zināmai summai katra aviokompānija maksā, īpaši neskatoties, kas un kā pirkts.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 13 ned
Kur: SEA

Es līdzīgā situācijā dabūju no AA 160$ ziemas zābakiem, jo ielidoju no Maijami Vašingtonā un ziemas zābaki bija bagāžā. Domāju, ka arī Turkish atmaksās, ja bagāža kavējās ilgāk par pāris stundām. Viņu saitā rakstīts:

Quote:

Passengers whose baggage was delivered late due to delays must make application in person or in writing to the carrier supplying documents verifying expenses incurred in the period up until delivery of the baggage.

http://www.turkishairlines.com/en-int/travel-information/baggage/baggege...

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 6 d

Paldies par ieteikumiem. Sazvanīt viņus LV ofisus nav reāli, uzrakstīju pretenziju pa maksimumu, uz 60 LVL. Redzēs ko teiks.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 6 d

Super, jau saņēmu visu summu. Paldies Turkish airlines par jauno kleitu u.c. mantām! Smile