Lūk līdz kam esam nonākuši, tradicionālās aviosabiedrības sāk piedāvāt biļetes bez iekļautas bagāžas — tā par 15 EUR piemaksu.
Saucas MiniFares:
http://www.airfrance.fr/FR/en/local/resainfovol/meilleuresoffres/prix_mi...
http://www.reuters.com/article/2013/01/07/uk-airfrance-lowcost-idUSLNE90...
Jūdzes arī netiks pelnītas.
Jautājums ar ko tad viņi atšķirsies no easyJet, kurš lētāks…
Nu, vismaz savienotos reisus, jācer, neatcels.
BA arī neilgi gaida, pagaidam no London Gatwick only uz Amsterdam, Dubrovnik, Jersey, Tunis, Turin no 24.02.13 prasa par nododamo 23kg no £9 līdz £13
BA Gold, Silver un Oneworld lidzigie biedri var izvairīties no pasakuma.
Nu un KLM tagad apstiprinatie no 23.04.13. čekotas bagāžas tarifi dažas eiropas linijas €15/soma
http://www.klm.com/travel/nl_en/campaigns/baggage/index.htm?HP_small_1stbag
Labi ka rokas bagāža var velkt lidzi 12kg somiņu , biedri ar elitaram kartiņam (Flying Blue, SkyTeam Elite) kabata par pirmo nododamo somu nemaksa
Izskatas ka veca tipa sabiedribas pamazam nodod savas pozicijas tieši Eiropa, Eirazija un amerikaņi pagaidam turas.
Izskatas ka veca tipa sabiedribas pamazam nodod savas pozicijas tieši Eiropa, Eirazija un amerikaņi pagaidam turas.
Nu, Amerikā jau klasiskās aviokompānijas sen prasa maksu par bagāžu (izņemot transatlantiskos lidojumus). Interesanti, ka lielākais ''low cost'' pārvadātājs - SouthWest - bagāžu pārvadā par brīvu. Pie viņiem viss otrādi.
KLM no 22. aprīļā 15/30 EUR maksa par nododamo bagāžu Eiropā. http://www.klm.com/travel/lv_en/campaigns/baggage/index.htm
Pagaidām vienkārša izeja — būt par Flying Blue dalībnieku. Gan jau nākotnē arī to atņems…
Cik saprotu, tad jāmaksā par bagāžu ja lidojumi Eiropā nevis transatlantic, right? (KLM)
Jā, to piemirsu uzrakstīt. Tālajiem lidojumiem joprojām 1 nododamā bagāža iekļauta (arī Eiropas posmiem, kas tajā pašā biļetē), tāpat lidojumiem uz/no Baltkrieviju, Gruziju, Itāliju, Krieviju un Ukrainu.
Ja pērk biļeti no KLM, bet reāli kādu no posmiem (ne-eiropas) izpilda ne KLM (piem., airbaltic, delta), tad bagāžas noteikumi kā KLM vai par nododamo bagāžu papildus maksa?
Tad jāskatās pēc IATA 302. rezolūcijas, kura no aviosabiedrībām biļetē ir Most Significant Carrier (MSC), tā bagāžas noteikumi attiecas uz visu ceļojumu: http://www.ana.co.jp/wws/sg/e/asw_common/guide/baggage_rule_2011/iata_30...
KLM no 22. aprīļā 15/30 EUR maksa par nododamo bagāžu Eiropā. http://www.klm.com/travel/lv_en/campaigns/baggage/index.htm
Pagaidām vienkārša izeja — būt par Flying Blue dalībnieku. Gan jau nākotnē arī to atņems…
Tā arī ir, turpmāk ar dalību Flying Blue nepietiks, lai izvairītos no KLM maksas par nododamo bagāžu. No 1. oktobra (biļešu pirkšanas datums) Flying Blue Ivory līmenim (tas ir pats pamata līmenis, ko uzreiz iedod, piesakoties Flying Blue) nododamā bagāža maksās 7.50 EUR. 'Parastam' pasažierim 15 EUR.
Tas attiecas uz Eiropas lidojumiem, starpkontinentālajiem joprojām bagāža bezmaksas. Eiropā arī ir izņēmums ar bezmaksas bagāžu ir lidojumi uz Krieviju, Baltkrieviju, Gruziju, Ukrainu un Itāliju (bet ne Florenci, Boloņu, Turīnu un Venēciju).
Augstākiem Flying Blue statusa līmeņiem bagāža bezmaksas.
http://www.klm.com/travel/gb_en/about/news_press/travel_news/New_baggage...
Interesanti, lai dabūtu bagāžu ''pa lēto'', pietiek, ka kaut kur uzrāda Flying Blue karti, ka tāda vispār ir, vai arī tā ir jāreģistrē sistēmā un tikai uz to iespējams krāt punktus par attiecīgi lidojumu?