Agrāk nebija problēmu ņemt Goodyear somu AirBaltic reisos kā rokas bagāžu, nu jau kādu mēnesi nevarot. Uzraugi pirms drošības kontroles ir noinstruēti ar tādām nelaist.
Kā tas ir iespējams? Kā viņi to pamato?
Noteiktie AirBaltic rokas bagāžas izmēri ir 50x40x23cm, 8kg. Nu lūk, pēc izmēriem atbilst. Vienīgi garumā ir ~52cm, bet nav jau stipri vairāk. Neredzu iemeslu, kāpēc viņi man to varētu aizliegt.
Ar riteņiem GoodYear-am ir 55 cm. Pieci pa daudz. AirBaltic vienkārši iespārda pēdējā laikā
AirBaltic bagāžas mērīšanas kastē somas tiek liktas sāniski. Un tieši šo 1-2 centimetru dēļ nekādi nelien.
AirBaltic man jau iepriekš "dikti simpatizēja", un tagad vēl vairāk "simpatizē".
Jā, tas nu tiešām iespārda. Man nav GoodYear, bet arī manai somai garums ir tieši 55 cm, līdz šim problēmu nav bijis, bet pēdējā mēneša laikā neesmu lidojis. Smieklīgi, ka gandrīz visas citas aviokompānijas atļauj garumu līdz 55 cm, laikam speciāla soma jāpērk AirBaltikam.
Jā, tas nu tiešām iespārda. Man nav GoodYear, bet arī manai somai garums ir tieši 55 cm, līdz šim problēmu nav bijis, bet pēdējā mēneša laikā neesmu lidojis. Smieklīgi, ka gandrīz visas citas aviokompānijas atļauj garumu līdz 55 cm, laikam speciāla soma jāpērk AirBaltikam.
Bieži lidoju ar Turkish, rokas bagaža: liela mugursoma ap 15 kg, plecu soma - ap 10 kg, vienmer viss OK. ) Neviens pat neparbauda. Ar Cathay, Finnair un Czech - arī ir ok. Bet ar AirBaltic pavisam nesen Hamburga-Rīga bija viens gadījums, kad stjuarte!!! negribēja, lai es nemtu fotosomu lidmašīnā, neskatoties uz to, ka lidmašīna bija tukša! Atbildēju, ka esmu Executive klients, ka kompanijas pārstavis Hamburgas lidostā deva man atlauju nemt šo somu, tad tikai tad dabūju atlauju.
īsti nav skaidrs kāda līmeņa avikompānija skaitās tas airbaltic. pēc cenām- vidējais un uz augšu. pēc paikas- virs vidējā. pēc kasīšanās- ryanair.
nedomāju, ka ryanairs tendēts uz kasīšos... ar visādu extra maksu pieprasīšanu-jā, bet ne kasīšanos. manā ceļošanas pieredzē nekad neviens nav piekasījies no ryanaira
īsti nav skaidrs kāda līmeņa avikompānija skaitās tas airbaltic. pēc cenām - vidējais un uz augšu. pēc paikas- virs vidējā. pēc kasīšanās- ryanair.
Ja Airbalitc teiktu: "Mēs esam low-cost kompānija", tad nebūtu pretenzijas. Es lidoju ar Ryanair, man nav pritenzijas - ka par viss jāmaksā.
Bet piem. kād, es lidoju ar AirBaltic uz Istanbulu par to pašu cenu, par kuru var nopirkt no Turkish ar loti labu "paiku", ar Star Alliance punktiem, ar bagažu, tad jau ir pritenzijas.
Ogo! Es vēl gaidu oficiālu atbildi no AirBaltic. Aizrakstīju 2.augustā, atbildēt sola 3-6 nedēļu laikā. Telefoniski gan bija cita info, ka tā nevarot būt un šīs somas ir atļautas.
Mana pieredze rāda, ka problēmas ar Statoil koferiem nav, jo savā reisā redzēju vismaz 4 gab. Nezinu, varbūt tā ir tāda sava veida laimes spēle.
tikko lidoju ar Turkish.
Osakas lidostā salona bagāža tika svērta- Turkish atļauj līdz 8kg. kaut kā sanāca noignorēt šos un iestiept 13kg, jo negribējās pārkrāmēties, bet jauzmanās arī ar Turkish. turpceļā gan neviens nekādu interesi par bagāžu neizrādīja
Vai tda kāds tomēr nevarētu pateikt vai var braukt ar Statoil koferi kā rokas bagāžu Air Baltic.Izbraukšana pa svētkiem,vai jāmeklē mazāks koferis.Paldies.
Nu ko tu gribi dzirdēt? Ka patiešām pilnīgi droši izlaidīs cauri? Noteikumos taču ir un paliek tie paši 55 cm. Mierinājumam varu teikt, ka pirms pāris nedēļām uz un no Londonas Airbaltic lidmašīnas salonā redzējus vairākus Statoil koferus, man liekas, ka Airbaltic darbinieki drusciņ "pierāvušies", jo īsti smuki tas nav...
Nevis 55 cm, bet gan 50. Škiet, ka AirBaltic ir bezmaz vienīgā aviokompānija ar šādu parametru, parasti tas ir robežās 53-56 cm. Laikam speciāli viņiem ražo mazākas lidmašīnas.
Pladies par to pašu.Protams,ka patīkami būtu dzirdēt,ka tomēr ļauj braukt ar to Statoil koferi.Protams,ka atpakaļceļā citas lidostas nepievērš tādu uzmanību uz rokas bagāžu,izņemot Dublinu,kur mūsu pašu polietes liek krāmēt ārā uz gramu.
Citās lidostās visticamāk nebūs problēmu. Rīgā, kā redzi pēc komentāriem, var būt un var nebūt. Ja nolem tomēr ņemt Statoila somu, ieteiktu izdomāt, ko darīsi, ja neļaus. Un pēc tam lūdzu uzziņo, vai izdevās.
vai nebutu vienkarsak un drosak 1000 celakaja lasitaju varda aizrakstit draudzigu vestuli Augula vai Flika k-gam un tad butu spekulacijas cauri?
c.iveta jau augustā aizrakstīja (šajā pašā tēmā pieminējusi), nez, atbildēja kāds?
Es arī tā domāju,jo tā ir piekasīšanās par tiem dažiem centimetriem ,pret saviem klientiem tā neizturas.Tāda ņemšanās ap tām somām ir tikai Rīgas lidostā un tad arī kaut kā kampaņveidīgi,tāpēc arī uzdevu jautājumu tiem,kas ir braukuši pēdējā laikā,varbūt neviens vairs neņem to koferi rokas bagāžā.Ir redzēts ka tie koferi brauc uz lielās lentes
Negribu iisti piekrist, ka tikai RIX ir njemshanaas ar somu izmeeriem. Arii citur ir redzeets. Kaut vai ASV noveeroju taadu skatu. no JFK uz SFO lidojumam ar AA. Viens meitietis ciitiigi cenaas koferi iestumt raamjos, bet neizdevaas.
Šodien pat pavadīju cilvēku uz Air Baltic reisu un ar slaveno Statoil somu. Nebija nekādu problēmu.
Paldies,tas patiešām mani iepriecina.
Ir noticis brīnums, šodien paskatījos AirBaltic mājas lapā, un ir nomainīti kabīnes bagāžas pieļaujamie izmēri: tagad tie ir 55cm x 40cm x 20cm! Tagad viņu rokas bagāžas pieļaujamie izmēri atbilst pārējo lēto aviolīniju standartiem: Ryanair, Aerlingus, Wizzair. Tikai atškirībā no pēdejiem, kuri atļauj salonā ienest 10 kg, AirbBaltic turas pie 8 kg. Tāpēc tagad Statoil Goodyear somām vairs nepiesienas.
Man ar šodien bija pārsteigums to ieraugot, bet nu vismaz - kaut nieks, bet patīkami.
ļoti patīkami,paldies par informāciju,droši brauksim at Statoil koferi.
Tiešām labi izbraucām ar Statoil koferime,neviens neko neteica,tikai brīnums,ka atpakaļceļā Itālijā lika svērt-bija 7,8 kg,citiem vēl lika rokas somas uzlikt virsū,es savu nemaz nerādīju,tā kā viss ok.Paldies visiem.
Ryanair pie geita pamatīgi kratīja baltiešus, kas atgriezās mājup no Vācijas. Labāk pārbaudīt, vai čemodāns lien tajā režģī. Problēmas bija tiem, kam kofera ārējā kabata bija kaut nedaudz piebāzta. Svēra arī. Problēmas bija arī tiem, kam nesanāca savu rokas bagāžu dabūt 1 veselumā. Sen tādu cirku nebiju redzējis. Negribētu strādāt par tādu kontrolieri...
Mēs svētdien atgriezāmies no Londonas un vienīgā pārbaude Ryanairam bija tāda, ka apstaigāja pasažierus un pieskatīja, lai ir viena bagāžas soma. Nedz svēra, nedz mērija.
Otrdien atlidoju ar Wizzair no Londonas. Pirmo reizi ar šamiem lidoju. Arī bija cilvēciska attieksme, rokas bagāžu nesvēra, vienīgi stingri uzraudzija, lai tikai viena vienība būtu - kamēr mazo rokassomiņu neieliku bagāžas koferī, lidmašīnā nelaida iekšā. Un cik pamanīju, salona laida iekšā arī somas, kas izskatijas biezākas par atļautiem 20 cm. Starp citu, ja kāds nav pamanījis, Wizzair iečekotās bagāžas svars var būt lidz 32 kg!!! Ja Londonā gribas kārtīgi pašopot, šī ir īstā aviokompānija!