Nolēmu izcelt šo diskusiju atsevišķā tēmā no kopējās (AirBaltic hroniski maina lidojumu laikus, atceļ reisus), jo AirBaltic rīcība pārsteidzoši netaisna.
Kopsavilkums — LeiFengs bija nopircis lidojumu no Stambulas SAW-RIX, bet tas vairākas nedēļas pirms brauciena tika atcelts. Vietā izkaroja savienoto reisu SAW-MUC-RIX, bet MUC bija minimālais pieļaujamais pārsēšanās laiks (MCT) šai lidostai — 45 minūtes.
SAW-MUC ielidoja precīzi laikā, bet izkāpšana neritēja veikli, lidojumi bija dažādos terminālos, un, par spīti visiem Lei Fenga pūliņiem, pieskrienot pie MUC-RIX geita, lidmašīnā uz Rīgu netika ielaists, jo iekāpšana esot beigusies. Lei Fenga tēlaino aprakstu, kā Minhenes notikumi risinājušies, var lasīt šajā komentārā.
Jebkura cita aviosabiedrība šajā mirklī nodrošinātu vietā nākamā reisā. AirBaltic pārstāvji iespītējās un neko nedeva, galu galā LeiFengs ar autobusu mēroja ceļu Minhene-Rīga. AirBaltic rīcība šajā situācijā ir neiedomājami rupja un pretlikumīga.
Kas tagad pēc likuma pienākas Lei Fengam:
Pat ja starp lidojumiem ir vairāk laika kā MCT, bet pasažieris objektīvu apstākļu dēļ nepaspēj uz nākamo reisu, aviosabiedrības pienākums ir pārlikt viņu nākamajā reisā. Ja viņi to nedarīja, tā ir absolūta Airbaltic patvaļa, man likās, ka viņi vairs nevar mani pārsteigt, bet pārsteidza.
Kas jums pienācās — lidojums līdz Rīgai, ko AirBaltic bija jānodrošina vai nu pašu izpildītā reisā, vai ar kādu citu aviosabiedrību; ēdināšana, ja līdz reisam jāgaida; saziņa ar mājāpalicējiem (zvans vai e-pasts); ja līdz reisam ir nakts, tad viesnīca.
Papildus tam, atbilstoši šeit apspriestajam tiesas lēmumam, standarta kompensācija (pieņemu, ka Rīgā nokļuvāt vēlāk kā 3 stundas pēc paredzētā laika ) šāda attāluma lidojumam (starp 1500 un 3500 km) = 400 EUR.
Es vēl paprasītu kompensāciju par papildus zaudētajām dienām lēnā busa dēļ (un protams visi tēriņi — buss, viesnīca utt, kas radās, jo BT nepildīja to, kas viņiem bija jānodrošina).
Kā to dabūt — vēstule BT, tad PTAC, tad tiesa…
Tālāk seko visa situācijas attīstība, sākot ar sākotnējo reisa SAW-RIX atcelšanu / pārcelšanu:
Mums tagad pārcēla Stambulu 1d iepriekš. Diņģēsim atlaižu kuponus nākotnei, lai Stambulas nakšņošana pa 0, jo iepriekš tikai bija ieplānotas 5h pasēdēšana SAW-ā. Naida nav, bet kārtībai jābūt! Uz nepareizajiem lidojumiem liku derībās!
Jautrība uzņem apgriezienus! Ir pārcēluši ne tikai reisu uz turieni (SAW), kurš, lai arī it kā ar zaudējumiem, bet ir pieņemams variants. Nē, jautrībai lūdzu, kungi, ja gribiet lidojiet 3 dienas agrāk! (no SAW uz RIX) Pirmais, ko padomāju, tiešām, kāpēc es slēdzu derības Raiņa segmentā! Un pakāsu! Te ir perfekts stafffku:) lauciņš! Nez Baltics jau ir uzrunāts starptautiskajos TOTO kantoros?
Mans spriedums sekojošs: lai pieturētu (saglabātu) maršrutu, viņi vēsi iesmej par lohiem! Lidojumu scenārijs sekojošs: pārdodam tik biļetes, gan jau būs jefiņi, kuri (vismaz 75%) piekritīs da jebkam!
Ar čomu bija ieplānots patāls lidojums no SAW, uz pasākumu, kuram Pasaules vēsturē nav bijis analoga. Pašlaik sajūta ir tāda, ka apsolītā, augstas kvalitātes konjaka vietā ir piegādāts zemas kvalitātes stiprinātais vīns "AGDAM".
Nu, ko, laiks pierādīt cīnītāja raksturu! Olimpiādes laikā turam augstus ideālus!
Juri! Šo nedzēs! Piedāvāju augstas raudzes busiņu pārvadājumus maršrutā Rīga-Konstantinopole (Sultanahmetas rajons). Precīzi, atbildīgi, kvalitatīvi un ātri!
Brauciena cenā iekļauti donerkebabi (pēc izvēles), čaj, kā arī Konstantinopoles karte!
(rakstītajam NEticēt!):)
Bet Apsīš kungs, tas viss tak ietilpst ceļojuma sastāvā , ne tā? Araks un 3 dienas Stambulā paies nemanot.
Nē, cien. Agnese! Viņi grib atraut 3 dienas nost no ieplānotā! Tur jau tā sāpe! Paldies par līdzjušanu un atbalstu! Ja mēs visi tā sadotos rokās..... tad tik būtu kārtība! Vai ne? Saglabājam vēsu prātu un turpinam rakt!
Nu ja, tad jāturpina cīnīties.
Jau atrisināts! Cīņa pēc tam! Brīvāks prāts un svabadākas rokas! Vispār baigie velli! Cilvēkos nemitīgi uztur dzīvas loģiskās domāšanas iemaņas. Neko darīt. Neesam valsts ar RIO iedzīvotāju skaitu Katram kaut kā jādzīvo. Arī t.s.nacionāļiem!
Pēc nedēļas pārrunām ar Airbaltic sajutos laimīga pat par to, ka par pārceltu Stambulas reisu atdeva naudu 5 dienu laikā, jo solīja atdot vien pēc 20 darba dienām. Tiešo reisu ar Turkish nedod, pieejamie savienotie reisi ir ar ļoti īsu pārsēšanās laiku vienā virzienā un ļoti ilgu - atpakaļceļā, bet tos Air Baltic tāpat pārdomā nodrošināt. Vari draudēt ar Regulu, PTAC, starptautiskiem ceļotāju forumiem - nekāda rezultāta. Izvēlējos lidot ar citu aviokompāniju, un ņemot vērā, ka slikti pārciešu stresu un sliktu klientu apkalpošanu, arī turpmāk, iespēju robežās, AirBaltic pakalpojumus neizmantošu.
Ja der Ataturk lidosta, biļetes caur Airtickets ar Turkish Airlines ar bagāžu, ēdināšanu un ērtāku ielidošanas lidostu daudzos datumos martā maksā vien 155 EUR.
Ok! Paldies par info! Protams, ka biļetes nopirkām citur, bet stabili un ilgstoši turpināsim pielietot humoristiski-nogurdinošo politiku! Mūs šāda programma ne tikai nesatrauc, bet sagādā patiesu baudījumu! Ir iespēja sevi pozicionēt Ostapa Bendera lomā!
22:56 bija ullai!
Ulla, kā Tev ar viņiem tā komunikācija notika? E-pasta sarakstēs atšuva, vai arī biji aizbraukusi uz lidostu pačalot? Pēc kāda principa viņi tos savienojumus piedāvā?
Sākumā sarakstījos caur mytrip - pilnīgi bezcerīgs gadījums, tad caur reservations [at] airbaltic [dot] com - jau labāka attieksme. Savienoto lidojumu var mēģināt dabūt no tiem, kas tiek pārdoti AirBaltic mājas lapā, bet savienojums caur CDG ar termināla maiņu 40 minūtēs un izlidošanu, šķiet, 5os no rīta no IST galīgi nesaista. Tā kā manā gadījumā cenas starpība starp AirBaltic un Turkish bija vien 20 EUR (airBaltic bagāža maksā dārgāk) un galamērķī bija jābūt ar garantiju noteiktā datumā, pirku citas biļetes. Dabūju atpakaļ no AirBaltic naudu 4 vai 5 dienu laikā, bet pat par to bija jāpacīnās.
Varbūt padoms, varbūt tikai naksnīga minidiskusija. Katram, kurš ir ieberzies ar nacionālo aviokompāniju, ir jāsaprot, ka slīcēju glābš......., oi! piedodiet, katrs pats savas laimes kalējs! No pēdējiem 3 lidojumiem 2-os ir bijis kāzuss! Viens lielāks, viens mazāks. Kas interesanti? Abi, it kā baismīgu problēmu apkrautie, lidojumi, ir pozitīvi atrisinājušies! Pateicoties kam? Tikai un vienīgi elegantai komunicēšanai ar pārdevēju, t.i. Nacionālo! Kas nepieciešams? Loģiska domāšana, strikts plāns, neatlaidība, un tomēr spēja piekāpties iecerētajam dižkomforta daļējam zudumam, kurš sākotnēji bija iecerēts par totālu sviestmaizi! Beigās sanāk it kā cenu grupā "Sviestmaize+":)
Nu, re! Kaut vai vakardien it kā vēl problēma, jau šodien ir atrisinājusies! Ko zaudējām? Ticību lēti pārdotai biļetei (valstij taču nē?!?!). Ko ieguvām? Vēl vienu iespēju šķērsot Bosforu, pakomunicēt ar Stambulas ļaudīm (ļoti īslaicīgi), nobaudīt kumpir, donerkebap, čaj, araku un vēl bonusā paviesoties Lufthansas sēdekļos, Oktoberfest lidostas gaiteņos (vēl īslaicīgāk), tomēr laicīgi atgriezties Daugavas krastos. Par to pašu cenu!
Pilns ceļotāja komplekts! Ļoti ceru, ka šis pasākums netiks uzmests!!!
Savādāk nāksies SAW meklēt bērīti (nejaukt ar bairīti! ) un doties mājup. (Velomens ar riteni brauks un čaļi uz Sočiem arī ir tikuši, tāpēc izvēlējos zirdziņu! )
Lai arī nav J.G., visiem novēlu laimīgus lidojumus!
Lei Fengs: es tiešām nesaprotu šoreiz Tavu ironiju. Paskatījos savā statistikā.
Esmu lidojis ar BT 139 reizes. apmēram puse no maniem visiem lidojumiem. Un problemas bijuša tikkai divas reizes. Lidojumam uz IST un VCE. Abas reizes esmu pieminējis šinī forumā. Un atrisinājis problēmas ātri BT lidostas kantorī.
Pag. gada laikā esmu lidojis 19X ar BT. Un viss bija kārtībā.
Nemeloju! Es vairāk ironizēju par kopējo sāpi! Uzsveru: protams, visu var atrisināt! Nevajag stresot, meklēt regulas, paragrāfus, PTAC-us utt. Vajag sarunāties un risināt! Tā es to domāju.
Lei Fengs, rakstnieka dotības Tev, nenoliedzami, ir (komplektā ar veselīgu satīru un ironiju) , taču vai varētu Tev šajā vēlajā vakara minidiskusijā palūgt skaidrāku faktu atspoguļojumu - kas un kā, kādas darbības un kāds rezultāts, jeb rakstnieku valodā runājot - ievads, iztirzājums, nobeigums.
Jau itin drīz lidošana un mainīja RIX-SAW (tikai 1d mīnusā, kas vēl ir paciešams), tad komplektā SAW-RIX (3 dienas mīnusā, kas nu vairs galīgi nav saprotams!), jo lidojam tālāk uz pasākumu. Turplidošana un atgriešanās bija ieplānota samērā eleganti. Protams, sākumā gribējām atpakaļceļu nopirkt no turkiem, bet tas arī tikai nākamajā dienā. Pašlaik izdiņģējām IST-MUC-RIX, vēlamajā dienā. Lufthansa+Baltics. Pārsēšanās MUC ap 50 min, bet tas jau ir savienotais lidojums.
Teica, ka turkiem ar Balticu nav sadarbība. Neesmu sekojis, bet laikam jau tā ir.
Lei Feng, tiesham turkiem ar BT nav ligums. Varu to apstiprinat atkartoti... Jo Tavu bileti tieshi es partaisiju.
Paldies! Tagad viss tapa skaidrāks!
TK un BT sadarbības nav, tas tiesa!
Komunikāciju uzskatu par pozitīvu piemēru! Bez ekscesiem, personīgo ambīciju izrādīšanas utt. Tie mērķi un pasākumi, kurus minēju, tiešām tādi ir! Atlidosim, pastāstīšu! +vēl viens, kuru neminēju, arī ļoti pozitīvs! Paldies par biļetēm!
Lai dzīvē būtu līdzsvars, es Inguča uzburto pēkšņo paradīzi pārvērtīšu par mazo ellīti! (nejaukt ar apskatāmo objektu LV!) Varbūt sākšu ar pozitīvo. Tāds kantoris, kā Pegasus (SAW-FRU-SAW) līdzinājās Šveices labākajiem laikrāžiem! Kirgizstāna (abi i jālasa kā krievu riktīgi cietie!) arī eleganti noturīga un laipna. Lēta. Sekos apraksts. Ar to arī visi smukumi beidzas. ..... un sākas tādi, maķenīt, nesmukumi. Un no kā? No mūsu pašu bāleliņiem. Tautu meitas, pagaidām atpūtieties, bet Jūs arī esiet līdzvainīgas! Mūsu draudzīgais Air Baltic! Padarīja braucienu par medus mucu, kurā pa kluso, nakts aizsegā (jo priekšniekus jau grūti izķert! tikai letes meitenes, kuras ir bez vainas vainīgās!) ir nejauki ielieta darvas karo. , oi piedodiet, vesels katls šīs substances Medum kirdik
Šis ir arī CIETĀ RIEKSTA uzdevums ekspertiem. Nelūdzam, bet ja kādam ir latvietis latvietim .... draugs , tad ar laipnību padomus pieņemsim! Tad nu lūk, pēc nogurdinošā ievada seko stāsts! Air Baltic mazi un lieli priekšnieki, Jūs ar brilles uzlieciet un sekojiet domu gaitai!
Ar draugu E. sadomājām aizlaist uz feinu pasākumu Biškekā. Domāts, darīts! Vispirms solis 1 (step number one!) RIX-SAW-RIX. Oooo, pa foršo, re, kur mūsu nacionāļi izpalīdzēs, i cenas smukas, i kantoris KA TIK TURIES! Par vien nieka 100 EUR jau domās esam turku lidotājas Sabihas vārdā nosauktajā lidostā, gan turp, gan atpakaļ. Atpakaļceļā arī smuks laiciņš paliks kārtējai Eiropas daļas apskatei. Tā mēs naivi domājām, jo esam CIETI džeki! Šīs iedomas tika modulētas uz iepirkto Pegasus un Air Baltic kombināciju. Kombinēties gribēja tikai vieni. BT. Šamie draugi visupirms atsūtīja vienu e-pastu, sak, dārgie, vai nu lidojiet vienu dienu agrāk vai savāciet savus EURO centus un mēs jūs neesam redzējuši! Nu ko ta mēs, pamuļķi laucenieki, lab, lidosim pie Sabihas dienu agrāk! Bet, re, kas vēl! Šiem iepatikās, ka tādi fleksibli zēni un seko piedāvājums Nr2 e-pasta formātā! Dārgie draugi, 4.marts mums tā īsti nav pa ceļam un mēs piedāvājam vai nu 1-o martu vai 8-o martu!!! Vai savāciet savus EURO centus!!! It kā jau esam miermīlīgi puikas, bet aber + vai -3 dienas tā īsti nespējām sagremot Sajūta tāda it kā ierindnieks sarunājas ar ģenerālleitnantu! Jūs sapratāt, kurš ir kurš.
Devos uz lidostu tete a tete režīma pārrunām. Un, re tika pārkārtotas biļetes vajadzīgajā datumā, t.i 04.03. Tas nekas, ka mums jāšķērso Bosfors, vēl jāpalido ar LH, jābūt izveicīgiem MUC lidostā (45 min pārsēšanās). Mēs puikas fleksibli! Kā Ģenerālis teiks, tā būs būt! Mūžos! Āmen! Viss vienā biļetē! CIETIE RIEKSTI sekojiet!
Tad nu tā. IST lidostā Lufthansa iečeko somas līdz RIX, smaidīgi pasaka, ka iekāpšanas kartes tas otrs kantoris (BT) iedos MUC. Pilni pārliecības ( jo atkal bija sarakste ar Ģenerāli! Vispirms par to, ka viņi nenodrošina savienojumu īsā laika dēļ, pēc tam, pēc mūsu uzbrauciena, ka, nē, mums tiks nodrošināta nokļūšana RIX, šo atbildēja konkrēta persona ar vārdu un uzvārdu.) dodamies saulainā lidojumā. Nosēžoties MUC lidostā, kā sporta zirgi metamies koridoros, pārbaudēs, pārbraucienā no T2 uz T1, atkal aulekšiem pa koridoriem, pa ceļam apspriežot, ka krustmātei Vallijai no Gulbenes, šis nu gan nebūtu pa spēkam, mēs gan baigie džeki , nonākam izlidošanas zonā..... un redzam pazīstamu krāsu attālinošos lidmašīnu. Sajūta sūdīga Tu pēkšņi saproti, ka Minhene kļūs daudz tuvāka nekā tu domāji....ilgāka....dārgāka....ka tu nemaz īsti negribi te būt, jo tava vieta ir pazīstamo krāsu lidaparātā....bet ne šoreiz. Šoreiz tev ir jādodas pie policistiem, info meitenēm, vēsās Havašnieces, jāzvana uz vēstniecību, kur visi jau guļ utt.utt. Ievācām izziņas par laikiem, izdrukas par ielidošanu/izlidošanu, zvanījām uz Rīgu, kur Jānis Tāds un Dagnija Tāda (uzvārdi viņiem ir slepeni!) ziņoja, ka mūsu svēts pienākums ir pirkt biļetes uz rītu un doties mājup! Draugi, par 900Eur diviem, esmu gatavs ar skrejriteni aizskriet pat līdz Munameģim, ne tik Rīgai.
Tērējāmies, nakšņojām, braucām ar Eurolines 2 posmos. Minhene-Berlīne-Rīga. Somu saņēmu vakar, paldies Lost&Found krāšņajām meitenēm BT buksēja arī šajā jautājumā.
Jautājums CIETAJIEM RIEKSTIEM: viena rezervācija, neskaitāmas sarakstes ar JĀ/NĒ, vai šis bija uzmetiens visklasiskākajā formātā??? Protams, ka mēs, puikas, fleksibli, paši ar kaut ko, bet ieteikumi laipni tiks akceptēti! Pirmais, ko ierosināju, doties kopīgi ar BT pārstāvi un veikt pārsēšanās eksperimentu MUC lidostā. Domāju, ka nodreifēs! Un nebrauks....
Reāli, kas dokumentāli ir pierādīts, mums bija 27 min, lai pārsēstos, iesniedzu prasību uz 20 A-4 formāta. Mēs ir fleksibli puikas, bet ne Stethemi , kuri māk elpot zem ūdens, lidot bez izpletņa, ieskrieties un pieķerties pie vidēji ātri braucošas lidmašīnas spārna, ar pēcāku iekļūšanu salonā un nesteidzīgu kokteiļu malkošanu Bussiness klasē ar slaidkāju meitenēm vienuviet. Tā ja, draugi no BT! Ne jau tās naudas žēl, bet principālas nostājas! Un tāda būs!
Executive summary — BT atceltā SAW-RIX reisa vietā iedeva savienoto IST-MUC-RIX ar LH + BT, savienojums MUC 45 min, LH nedaudz aizkavējās, kā rezultātā savienojums 27 min un uz BT nepaspējāt; BT atteicās pārlikt uz nākamo reisu, beigās ar busu braucāt līdz Rīgai par savu naudu. Pareizi sapratu?
Īsti precīzi nebūs. Doma pareiza, bet LH nekavējās. Reāli lidmašīna piezemējas piem. 00.00, bet durvis atver 00.06, ieradāmies uz izlidošanu piem.00.20, bet durvis aizvēra 00.10, no iekāpšanas laukuma aizbrauca 00.13, ko arī fiksējām. Tātad no abiem galiem tika nozagtas kopā vismaz 16-18min. 45, mīnus ņemšu vidējo, paliek tikai nieka 28min. Šādi izskatās! Biļetē viena rezervācija! Lēnām brauc uz LH, bet mums ir visas oficiālās izdrukas un apstiprināts ierašanās laiks izlidošanā, kā arī neoficiāls info meiteņu (1.stāvs, 2.stāvs) teiktais un uzrakstītais.'Uzskatu, ka Vācijā to varēsim panākt par likumisku!
Sāpe tāda, ka vieni grib būt varen gudri, citiem atvēlot idiotu lomas. Nez vai tā ir korekti un pareizi. Tāpēc nepieļausim to nekādā gadījumā! Lai pasargātu citus!
Uz vietas kādu BT biļešu kasi atradāt un pratinājāt?
Havaš. Ar BT pazīšanās zīmēm un režģi. Meitenei kļuva nervoza pēc mūsu jautājumiem. .... bet 2x palīdzēja sazināties ar BT info Rīgā un izsniedza apzīmogotu izziņu par mūsu ierašanās laiku.
Tiešām nenodrošināja jums nākamo BT reisu uz Rīgu? Nevar būt.
(Joks, bet vienīgais, kas man nāk prātā, - ja Tu ar BT komunicēji tikpat nesaprotamā manierē, kādā raksti šeit, varbūt nabagi vnk nesaprata, ko īsti vēlies. )
Pilnīgs ignore augstākajā pakāpē. Un šodien saņēmām pirmo atbildi: esam lohi, jo nemākam pārsēsties! Lasiet, lasiet BT, lohi neesam un nebūsim!
Sazinājos arī ar PTAC-u, bet vēl kādu dienu pagaidīsim. Cerams, ka kantoris pa burbuli tikmēr neaizies.
Lei Fengs - visu cieņu. Divsimto komentāru var lasīt atkal un atkal. Lai veicas pierādīt savu taisnību!
Maris
Beidz, es te ērmojos, kantoros runāju kā sens nomenklatūras darbinieks.