http://www.airbaltic.com/public/new_flights.html
Lidojumi sāksies attiecīgi martā, maijā un jūnijā.
Un kāpēc viņi uz Somijas ne Zviedrijas ziemeļiem sadomaaja lidot? Man tik daudz problēmu atkristu, ja šie uz Umea sadomātu vizināt
Daži interesanti apkopojumi par lidojumiem Baltijas reģionā, nez vai RIX kads ari ir spejigs tik parskatami sagatavot materialu, piemeram,
http://rigmobility.blogspot.com/2009/11/riga-to-frankfurt-prices-of-lh-b...
Igucim - lidos arī uz Umea, no 29. marta!
Jaa, jau papriecaajos par sho iespeeju
Pārskatāmi jeb nē tas ir cits jautājums, bet pati pamatinformācija nav patiesa vai vismaz atlase tāda, ka rezultāti nav objektīvi.
Konkrētāk – «As Lufthansa sustain a complex fare system with one-way tickets about the same price of a round trip – the round trip fares in this research is divided by two. So even don’t try to book them – they are imaginary fares.» Pilnīgs nonsenss, par ko katrs var pārliecināties pats. Vienā virzienā no Rīgas uz Frankfurti lētākās biļetes maksā Ls 35, turpatpakaļ Ls 76. Pēc manas matemātikas tas nav about the same price.
Turklāt analīzi cilvēks veicis par mēnesi, kas acīmredzot jau bijis tuvu un LH reisi pilni – atlikušās biļetes dārgas, citādi nevarētu teikt, ka LH biļetes ir «from €147», jo patiesībā ir no Ls 35 = €49. Ja paskatās piemēram aprīli, tad kāda puse no mēneša ir par lētāko cenu. Maijā lielākā daļa par Ls 35.
Vārdu sakot – lai lidotu vislētāk, katrai aviosabiedrībai cita pieeja. Ryanair – gaidīt akcijas 1–3 mēnešu pirms izlidošanas. Lufthansa – biļetes rezervēt pēc iespējas laicīgāk, gaidīt akcijas «divi lido par viena cenu», izmantot atlaižu kuponus, ko viņi pēdējā laikā izsniedz lielā daudzumā. Airbaltic – galvenokārt jau vērot akcijas, tie viņu 30% kuponi ir izmiekls…
labi RIX FRA varetu pilnveidot...
tacu par Estonian Air gan var tik piebilst, ka siem sogad viss izskiras, jo sogad lai piepilditu savus Boeing vini uz Amsterdamu lidos caur Vilnu?