AirBaltic - EU261/2004 - izdomāta migla?

12 atbildes [Pēdējā ziņa]
exoriri
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/05/2009
Ziņas: 67
Manīts: pirms 47 ned
Kur: Oslo

Sveiki, celotaji 

Ka domajiet, vai es esmu kaut ko palaidusi garam vai BT izdoma neesosu miglu, lai izvairitos no kompensacijas maksasanas?

21.05 tika atcelts BT reiss OSL-RIX, 0 bridinajums, 1,5h pirms izlidosanas uz tablo viss normali, par atcelsanu uzzinaju, kad meginaju nodot check-in bagazu.  Talak dancis pa trim ar parbukosanu uz 6h velaku reisu uz waiting līst nosacijumiem un uzjautrinosu 51NOK kuponu, pilnigu mana brauciena izcakaresanu un apnemsanos 1. pieprasit kompensaciju, 2. papetit vai ir iespeja kka ietekmet edinasanas kompensacijas lielumu. 

Sobrid esmu tikusi pie 1. - sodien kad devos atpakal piegaju pie BT Info Riga un pajautaju kads ir oficialais iemesls atcelsanai. Atbilde - Migla. Secigi sanak ka kompensacija nepienakas tikai.... Neatceros nekadu miglu redzējusi taja rita un citi reisi pacelas un nolaidas ka planots. Sovakar esmu izguejusi vesturisko meteo parskatu 21.05 OSL un ari tur par sliktu redzamibu neko nemana.

Paldies!

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1168
Manīts: pirms 4 d

Nav jau teikts ka migla bij OSL, iespejams lidosta no kurienes bij jaierodas tai lidmasinai, teiksim RIX

Redzijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/04/2013
Ziņas: 486
Manīts: pirms 1 d

Rīgā 21.05 miglas nebija, toties bija ES samits, varbūt BT to pielīdzina "miglai".

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14798
Manīts: pirms 22 min
Kur:

Bet regula jau arī nesaka, ka kompensāciju var nemaksāt tāpēc, ka Antarktīdā bija šļūdonis vai Rio lidostas dispečeram sāpēja vēders. Ja Oslo apstākļi bija normāli, tad nevar atsaukties uz miglu kaut kur citur. 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 13 ned
Kur: SEA

Aviokompānijai jāpierāda apstākļi, uz kuriem tā atsaucās. Sāc ar to, ka iesniedz savu pieprasījumu rakstiski un saņem rakstisku atbildi. Es uzreiz pieprasījumā rakstītu, ka BT darbinieks atsaucās uz miglu, kuras nebija, lai viņi atbildē paskaidro.

laukjis
Lietotāja laukjis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2009
Ziņas: 851
Manīts: pirms 2 st

shustrik rakstīja:

 Sāc ar to, ka iesniedz savu pieprasījumu rakstiski un saņem rakstisku atbildi. Es uzreiz pieprasījumā rakstītu, ka BT darbinieks atsaucās uz miglu, kuras nebija, lai viņi atbildē paskaidro.

pie pieprasījuma uzreiz vēl pievieno meteo izrakstu + ielidojušo & izlidojušo lidmašīnu sarakstu

 

exoriri
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/05/2009
Ziņas: 67
Manīts: pirms 47 ned
Kur: Oslo

Man nojauta saka to pasu, ko Redzijs, ka ta bija samita migla...

shustrik - tatad viniem ir japierada? Nepietiek ar vnk atsusanu pasakot ka bija migla?

Paldies komentetajiem! Apstiprinajat manu domu. Cepsu augsa pieprasijumu. 

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3330
Manīts: pirms 7 st

Starp citu, 21.05 bija norvēģu un zviedru pilotu arodbiedrības streiks. Tas gan itkā vairāk uz SAS attiecās, cik sapratu?

Coletya
Lietotāja Coletya attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/03/2013
Ziņas: 662
Manīts: pirms 16 ned
Kur: CPH

SAS 

cphpost.dk

Guess
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/08/2009
Ziņas: 126
Manīts: pirms 16 ned

Aizkavētais reiss par 6 stundām dēļ laika apstākļiem.

Lūgums nokomentēt vai man pienākas kompensācija 250 EUR apmērā (saskaņā ar Regulu EU261/2004)?

SAS Reiss Stokholma  - Tallina. (mazāk par 1500 km)

Lidmašīna izlidoja laicīgi bet dēļ miglas virs Tallinas nevarēja nosēsties un atgriezās Stokholmā.

Stokholmā iedeva vaučeru pusdienām (100 SEK = 11 EUR) un rebooked uz nākamo reisu, ka rezultātā Tallinā nokļuvu par 6 stundām vēlāk nekā bija plānots.

 

Saņēmu sekojošo atbildi no SAS, kuri atteica izmaksāt kompensāciju, pamatojot to sekojoši:

 

Thank you for your email.

Your right to compensation depends whether the flight "was delayed due to a circumstance that neither been foreseen or averted" or not.

SAS had no opportunity to in advance prevent this situation. The cancellation was caused thus a so-called extraordinary circumstance.

Such circumstances may include security risks and unforeseen safety issues, which affect operation of the aircraft, which is mentioned in the EU Regulation 261/2004, pt. 14th.

It was in this case the weather which did not allow a departure/landing for flight SK748 on the 8of March 2016.

For this reason, we can not accommodate your claim according to EU261/2004, since SK748on the 8 of March 2016 was cancelled as a result of the above-described reasons.

During a delay or cancellation due to weahter we reimburse our passengers for their costs related to: food, drinks, accommodation and transport to/from their accommodation, during their time of delay. If there are any costs related to this, please get back to us with:

- Itinerary

- Receipts for necessary purchases

- A specification over made purchases with reference to relevant receipt

- Bank information (account number)

I wish you a nice day!

maikijs24
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/10/2012
Ziņas: 187
Manīts: pirms 8 ned

Nepienākas, diemžēl

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4381
Manīts: pirms 3 st

nu, laika apstākļi palicis nu patiešām tāds faktors, ko vēl neviena tiesa nav atzinusi par aviokompānijas kontrolē esošu. ja migla bija, nepienākas.

Guess
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/08/2009
Ziņas: 126
Manīts: pirms 16 ned

Paldies!