Sveiki,
es atceros, ka kaut kad ir bijusi diskusija par šo tēmu, taču nevarēju to atrast.
Airbaltic rāda, ka cena no Oslo uz Atēnām ir 60 eiro AR pārsēšanos Rīgā. Vai tas ir iespējami nopirkt biļeti, bet iesēsties Rīgā, vai tas ir "pretlikumīgi"? Jo no Rīgas tajā dienā uz Atēnām ir 3 reiz dārgāka, kas šķiet ļoti neloģiski. Cerams, ka kāds var man nedaudz šo izskaidrot.
Nē, diemžēl nevari. Ja izlaidīsi vienu lidojumu, tad arī pārējie vairs nebūs derīgi.
Šis variants strādā tikai atpakaļceļā, kad vari izkāpt Rīgā un nelidot tālāk (teiksim uz Oslo).
Paskaties, varbūt Tev sanāk lētāk "pa lēto" aizlidot uz Oslo, un tad atpakaļ no Oslo caur Rīgu uz Atēnām
Sveiki,
es atceros, ka kaut kad ir bijusi diskusija par šo tēmu, taču nevarēju to atrast.
Airbaltic rāda, ka cena no Oslo uz Atēnām ir 60 eiro AR pārsēšanos Rīgā. Vai tas ir iespējami nopirkt biļeti, bet iesēsties Rīgā, vai tas ir "pretlikumīgi"? Jo no Rīgas tajā dienā uz Atēnām ir 3 reiz dārgāka, kas šķiet ļoti neloģiski. Cerams, ka kāds var man nedaudz šo izskaidrot.
Pērkot biļetei no OSLO uz Atēnām Rīgā nevarēs vis iesēsties. Atbilstoši noteikumiem lidojums jebkurā virzienā jāsāk no lidojuma sākumpunkta. Ja biļete savienotajam lidojumam būs abos virzienos, tad atceļā Rīgā varēs izkāpt (ja ir tikai rokas bagāža). Eiropas lidojumiem parasti izdodas arī lielo bagāžu sarunāt "iečekot" līdz pārsēšanās lidostai. BT diemžēl it tāda tranzītpasažieru piesaistes politika, ka lidojot no citurienes, lidojums ir lētāks.
BT diemžēl it tāda tranzītpasažieru piesaistes politika, ka lidojot no citurienes, lidojums ir lētāks.
VISĀM AVIOKOMPĀNIJĀM ir tāda tranzītpasažieru piesaistes politika, ka, lidojot no citurienes, lidojums ir lētāks.
Var izkāpt arī RIX, ja ir reģistrētā bagāža. Lidmašīna neizlido ar reģistrēto bagāžu, ja tās īpašnieks pats nav iekāpis reisā. FCO-RIX-VNO reisā ar Airbaltic neļāva reģistrēto baggāžu reģistrēt līdz RIX, bet iereģistrēja līdz Viļņai.
Rīgā aizgāju uz Lost Baggage vai kā tur saucās un pateicu, ka talāk nelidošu. Bagāžu dabūju 30min laikā. Neviens tur neko nevar sprēgāt jo noteikumi ir Tavā pusē.
Arī MIA-FCO-LHR Miami atteicās reģistrēt līdz FCO, bet līdz galam. Tieši pats pats - Romā tika pateikts, ka tālāk nelidos un nepilnas h laikā soma tika dabūta.
Šitie ES puiki jaunajā direktīvā ielikuši, ka minētajā situācijā varēs gan izkāpt, gan iekāpt arī pa vidu. Nelaime tikai tā, ka dokam bijis tikai pirmais lasījums un neviens nezin kad īsti viņu pieņems un kad stāsies spēkā. Vispār jau laba cena sanāk, ja pat pieskaita lidojumu uz Oslo, atpakaļceļā izkāpt Rīgā, kā te jau pareizi minēja, varēs.
Mani gan vairāk interesē iekāpšana
imho jūs drusciņ pa tālu ekstrapolējat. Neesmu rezdējis jaunās regulas tekstu (vai tāds vispār jau eksistē?), bet visās presrelīzēs izteikti tiek runāts par to, ka varēs izmantot atpakaļlidojumu, pat ja lidojums turp nav izmantots. Tas nenozīmē, ka viena savienotā lidojuma ietvaros varēs iekāpt pa vidu.
http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-203_en.htm
vai latviešu tulkojumā:
http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-203_lv.htm
Bet protams, viss ir atkarīgs no tā, kāds būs formulējums gala redakcijā.