Labvakar,
Vēlos saņemt kādus ieteikumus/padomus, ko ņemt vērā, plānojot citus ceļojumus, kā arī saprast, vai tiešām šādi tas viss arī beidzas, tātad:
29.08. nopirkta biļete CRK-HKG 30.11.2013. plkst. 19:30, jo 01.12.2013. plkst. 12:20 plānots reiss HKG-SVO-RIX. Tā kā ceļojums nav aprobežojies ar pašu Clark, 29.11.2013. no Manilas speciāli braucam uz šo pilsētu un paliekam tur pa nakti.
30.11.2013. rītā, pirms dodamies prom no viesnīcas, izdomājam, ka iečekosimies vakara lidojumam. Mēģinām AirAsia lapā, Checkmytrip, bet nevaram to izdarīt. Checkmytrip rāda, ka rezervācijas numurs neeksistē, AirAsia lapa izmet vairākus variantus par to, kāpēc teorētiski nevaram iečekoties.
Pārbaudu Clark lidostas mājaslapu, tur norādīts, ka šāds reiss eksistē, tāpēc lūdzu recepcijā piezvanīt uz lidostu, lai par to pārliecinātos. Lidostā, cik sapratu, nevarēja atbildēt, meitene zvanīja tuvumā esošai ceļojumu aģentūrai, kas informēja, ka AirAsia par šī reisa atcelšanu informējusi aģentūru jau oktobra vidū un šāds reiss pavisam noteikti vakarā nav. Plkst. jau ir 13:00 un mēs skrienam uz aģentūru, lai noskaidrotu, vai viņi to tiešām ir teikuši (jo nu mazums komunikācijas kļūda). Jā, aģentūra to apstiprina, lūdzam, lai zvana AirAsia. Pēc ~10min ilgas savienojuma gaidīšanas AirAsia operatore informē, ka jā, šāda reisa vairs nav. Uz jautājumu, kāpēc par to neesam informēti, atbild, ka 28.11.2013. viņi esot mums zvanījuši (jā, taisnība, bija viens neatbildēts, uz kuru nebija iespējas atzvanīt). Kāpēc netikām informēti elektroniski, paskaidrots netika. AirAsia piedāvāja atmaksāt naudu par biļetēm vai nogādāt mūs HKG ar reisu caur KUL. Ja mēs izvēlētos šo lidojuma opciju, mēs nepaspētu uz reisu HKG-SVO-RIX, tāpēc variants netiek izskatīts.
Rezultātā aģentūra mums sagādā biļetes uz vakara reisu no Manilas uz HKG (Ls200) + ņemam taksi (Ls30), lai atkal nokļūtu citā pilsētā un vispār tiktu laikā mājās. Aģentūra par šo visu izraksta rēķinu (Ls230). Uz jautājumu, vai tā ir normāla prakse, ja atceļ reisu un vairāk kā mēnesi par to neinformē pasažierus, arī atbildes nav.
01.12.2013. ielidojam Rīgā, 02.12.2013. no rīta zvanu BTA un stāstu situāciju. Izklausās cerīgi. Saka, ka jāraksta pieteikums, jāpievieno AirAsia biļetes, apstiprinājums, ka reiss tika atcelts, jaunās biļetes, rēķins, izdruka no bankas par maksājumu. Kādu nedēļu mēģinu visu sadabūt, jo AirAsia spītīgi neatbild, neatbild arī Clark lidosta.
Šodien saņemu atteikumu apdrošināšanas izmaksai, kas tiek pamatots:
"Izvērtējot iepriekš minētās Atlīdzību lietas ietvaros iegūto informāciju, vēlamies paskaidrot, ka saskaņā ar Noteikumu punktu 23.1.1. lidojuma atcelšanas gadījumā BTA atlīdzina izdevumus par ēdienreizēm, viesnīcas pakalpojumiem, transporta pakalpojumiem no un uz viesnīcu, kas Klientam radušies laika periodā no reģistrācijas brīža pirms lidojuma līdz reālajai izlidošanai, bet saskaņā ar punktu 23.1.2. Apdrošināšanas atlīdzība tiek izmaksāta tikai tajā gadījumā, ja Klients iesniedz BTA apstiprinājumu, ka biļete tika piereģistrēta uz konkrēto reisu vai iesēšanās talona kopiju. Ņemot vērā augstāk minēto, jauno aviobiļešu iegāde nav iekļauta atlīdzināmo izdevumu sarakstā, līdz ar to, BTA saskaņā ar Apdrošināšanas līguma noteikumiem pieņēma lēmumu atteikt izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību."
Pakomentēsiet vai man vnk jāsamierinās ar šo faktu vai tomēr ir kāda versija par to, kā rīkoties tālāk? Ko es tajā visā apjukumā nepareizi izdarīju?
Nemācēšu neko ieteikt. Jo nekad nēsmu ar tādām lietām saskāries. tik nākamreiz silti ieteiktu, ja pērk nesavienotus reisus, tad vismaz 24H atstāt strp viņiem. Tas dos iespēju jaunu pilsētu apskatīt, ietaupīt nervus un arī naudu, kā šinī gadījumā.
Bet vai BTA ir taisnība vai nav, nemāku teikt.
Domāju, ka ar BTA apdrošināšanu ir bezcerīgi. Ja runa ir par BTA SMS apdrošināšanu, tad lidojuma atcelšana nav tajā iekļautais risks. Punkts 23.1.2 attiecās uz risku "Lidojuma aizkavēšanās", kas ir "regulāra lidojuma aizkavēšanās vairāk par 4 (četrām) stundām saistībā ar laika apstākļiem vai ar lidmašīnas tehnisko stāvokli."
Acīmredzot, tas nav tavs gadījums.
Uhhh!t Baisi iedomājos sevi Jūsu vietā! ( cik bijāt?) Galvenais, ka netika pakāsts HKG-SVO-RIX! Nu jau arī sāpe gandrīz 3ned. turēta sevī.
Sākšu kā Šveiks! Pazīstu vienu džeku, kurš Porto noskaldīja Ls800 (astoņi simti latu vai lati), lai ģimene 2+2(bērni) tiktu mājās (ar pārsēšanos), jo Ryanair sabuksēja pirmo reisu. Tā pavisam, pavisam nedaudz! Vien nieka 15-20min pietrūka, lai iekļūtu gaisa kuģī.
Neko neminēji par apdrošināšanu! Parasti apdrošinu tikai veselību, jo tie Dieva (lidmašīnu, aviokompāniju) ceļi ir neizdibināmi!
Lai nebūtu tukša muldēšana, tad:
1.pērkot biļeti par santīmiem nesavienotajos reisos ir milzīgs risks! Jo kāda garantija, ka kantoris pielasīs pilnu lidmašīnu, kur kādi maksās Eur299?
2.atkārtošos vēlreiz! Nesavienotie reisi ir LOTO!
3.ja morālais un fiziskais stāvoklis atļaus, pieskaitiet pie ceļojuma 230Ls:?
4.ja pirkāt apdrošināšanu, kura atbilst Jūsu gadījumam, tad uz priekšu! Aktīvs presings ilgstošā laika posmā! Lai nav tā, ka apdr.kantori ir tikai un vienīgi naudas pieņemšanas punkti!
5.optimismam! Esam iepirkuši nesavienotos lidojumus nākotnē. Ja pirmais noplīst, tad viss ir beidzies! Mierīgi to apzinamies. Ļoti labi, ka neizlidojot! Tas +. Otrā galā skarbāk!
Airasia līdz šim ir bijusi samērā akurāta un ir bijis, ka no 2iem reisiem kas kursē konkrētā maršrutā paliek tikai viens, bet par to laicīgi (mēnesi pirms, kamēr vēl LV biju) ir bijis epasts ar izvēles iespēju izmantot vienīgo tās dienas reisu vai atgriezt naudu. Bija gadījums, ka iepriekšējā vakarā Airasia atsūtīja ziņu, ka reiss izlidos 4h vēlēk nekā plānots, bet tas toreiz neko daudz nemainīja.
Pieļauju, ka arī ja no Airasia dabūsi apstiprinājumu par atceltu reisu, tad BTA tāpat atšūs.
Čoms, kas strādā ar apdrošināšanu, jau cik gadus saka, lai neņem ne kasko ne ceļojumu apdrošināšanu no kantoriem, kas sākas ar burtu B (izņēmums vienīgi Balta).
Pēc savas un paziņu pieredzes ir tikai 3kantori no kuriem ņemt ceļojumu apdrošināšanu - Swedbank, IF, Seesam. Ja ņem citur, tad tikpat labi varētu arī neņemt. Pat par Ergo, kas liekas +/- sakarīgs kantoris, ceļakājā lasīju par atcelta reisa gadījumu Miami, kur ERGO visādi atrunājās un tā arī neizmaksāja atlīdzību.
Šis gadījums ir atcelts reiss, kur normālā situācijā apdrošinātājam vajadzētu izmaksāt, ja ir apdrošināts konkrētais risks. Iespējams Tev bija pati lētākā apdrošināšanas versija, kur tikai kādi medicīniskie riski iekļauti.
Gan maniem favorītiem IF, Swedbank, Seesam ja paņemtu pašu "plikāko" versiju arī varētu palikt ar garu degunu šādā situācija. Tāpēc pirms lidojuma jāsaprot kādi riski pastāv un cik liela ir cenas starpība starp visvienkāršāko versiju un mazliet dārgāko versiju.
Tie, kas ceļakājā lasa apdrošināšanas tēmas - nu samaksājiet, teiksim, par 2u nedēļu ceļojumu āzijā kādus 10Ls vairāk par polisi pie laba apdrošinātāja un būs mazāk galvassāpes.
Vēlreiz par apdrošināšanu. Kā izteicās Rihards_007, tad apdr.kantori ir gana izveicīgi, lai atšūtu censoņus atdabūt savu naudu un vēl arī to apdrošinājuma atlīdzību, kamdēļ vsp apdrošinamies.
Tēmā ir tikai atbilde no viņiem. Ja ieliksi savu apdrošināšanas variantu, būs skaidrāka bilde!
Airasia līdz šim ir bijusi samērā akurāta un ir bijis, ka no 2iem reisiem kas kursē konkrētā maršrutā paliek tikai viens, bet par to laicīgi (mēnesi pirms, kamēr vēl LV biju) ir bijis epasts ar izvēles iespēju izmantot vienīgo tās dienas reisu vai atgriezt naudu. Bija gadījums, ka iepriekšējā vakarā Airasia atsūtīja ziņu, ka reiss izlidos 4h vēlēk nekā plānots, bet tas toreiz neko daudz nemainīja.
Acīmredzot, Air Asia arī kļūst neakurāta. Manā gadījumā, pārbaudot rezervāciju, vakar konstatēju, ka marta sākumā plānotais agrais rīta reiss no Manilas uz Puerto Princesa mehāniski pārcelts no 5.50 uz 7.35, bet e-pastā nekas nav ziņots. Acīmredzot Air Asia uzskata, ka tas nav būtiski, ja viņi izlidos 2 st. vēlāk. Vispār gan ieteiktu starp nesavienotajiem reisiem atstāt 24 stundu "sparugu", it īpaši jau Āzijā, kur viesnīcas ir lētas, bet lidojumi uz Eiropu - dārgi un pat ļoti dārgi.
Air Asia vispār tādi slideni. 2 reizes sanāca lidot, un abas reizes vairāk par stundu kavēja lidojumu.
Nedaudz jau offtopic aizgājām. Domāju, ka Elllucim tagad padomus, kā vajadzēja darīt dot ir par vēlu. Šajā situācijā ir manuprāt ir atlikusi viena lieta, kas pēc būtības nav bezcerīga un kur vēl var uzspiest - nikni komunicēt ar AirAsia, kas Jūs ir painformējusi pēdējā dienā, jo nekādu e-pastu nesaņēmāt, tādejādi var mēģināt pieprasīt kompensāciju. Lai prasītu kompensāciju vēl būtu jāapzinās, cik tad vēlāk Jūs ielidotu HKG, ja AirAsia Jūs rerūtētu caur KUL.
Vēl, protams, vajag uzmanīgi izlasīt BTA apdrošināšanu, vai tiešām nav paņemts risks "lidojumu atcelšana", jo pēc Tava teksta tā īsti nav saprotams. Jārēķinās, ka BTA ir bēdīgi slavens ar to, ka piesauks zibeņus un pērkonus, bet neko nemaksās saviem klientiem.
Paldies visiem par atbildēm. Nu principā, esot tajā situācijā, vispār bija vienalga, kurš ko segs, jo galvenais bija kaut kā tikt uz HKG. Protams, kad 02.12. zvanīju BTA, bija forši, ka tika iedots kaut kāds cerību stariņš atgūt kaut daļu no naudas, jo viņi lidojuma atcelšanu kompensē 250Eur apmērā, tāpēc vnk tagad dusma, ka vispār atsaka visu- pat to sasodīto transportu.
Vnk vairāk gribējās saprast, vai no šādas situācijas bija iespējams izvairīties un, vai arī kāda apdrošināšana, kas uz šādu risku parakstās. Nebija pirmais gadījums, lidojot ar AirAsia, un piekritīšu, ka līdz šim brīdim nevienu sliktu vārdu par viņiem nevarēju teikt.
Mēs te dažkārt nevaram pārdzīvot, ka 14 dienas iepriekš paziņo par kādām izmaiņām, bet nu nepilnas 7h iepriekš uzzināt, ka reisa vnk nav, ir vēl lielāks action
Kas attiecas uz apdrošināšanu- man ir Amex Gold, kas ietver sevī ceļojumu apdrošināšanu no BTA:
http://www2.americanexpress.lv/gold/lv/insurance.html
Jā, varbūt muļķīgi, ka nepaņēmām klāt vēl ko papildus, bet nu jau neko....
Grūti pateikt vai BTA taisnība vai nē, jo ir dzirdēts, ka daudzreiz viņi visu interpretē ''pa savam''.
Vienozīmīgi varu ieteikt tikai to, ka ja tiek pirkta ceļojumu apdrošināšana, tad to vajadzētu darīt pie labiem apdrošinātājiem (Swedbanka, IF, Seesam), jo pie ''šaubīgajiem'' (BTA, Baltikums, BAN), tad jau labāk vispār naudu netērēt un apdrošināšanu nepirkt.
Ps. Par apdrošināšanas jautājumiem palasi forumā, šī tēma ir samērā plaši apspriesta ar konkrētiem piemēriem/situācijām.
Skeptiski raugoties, pēc šiem AMEX noteikumiem, BTA ir iespējas atteikt izmaksu. 23.5. punkts runā par pirkumu ar karti un par savienotajiem lidojumiem. Tas ka B sākumā deva cerību, tad laikam vēl nebija pilnībā sapratuši ir vai nav savienotie reisi utt. Tomēr, ja ir vēlme pakasīties, tad varētu rakstīt pretenziju un pieprasīt visu šo zaudējumu atlīdzību. Es šo pretenziju adresētu gan Citadelei, gan arī BTA, jo šie AMEX apdrošināšanas noteikumi ir līgums starp BTA un Citadeli par C klientu apdrošināšanu. Papildus pamatojot, ka "jebkurš vidusmēra lietotājs nevar un viņam nav iespējas izprast visu līgumu juridiskās nianses, tādēļ man nebija nekādu šaubu, ka šis Citadeles un BTA apdrošināšanas līgums varētu nesegt šos zaudējumus. Tādēļ nekāda papildus apdrošināšana, labticīgi paļaujoties uz jūsu solījumiem, netika iegādāta, ko es viennozīmīgi būtu darījis, ja zinātu, ka Jūsu līgums varētu nesegt šādus izdevumus. Tādēļ lūdzu nekavējoties ..." utt. Tas ar domu, ja nu būs vēlēšanās tālāk pasūdzēties iestādēm.
Pašam ir sanākušas problēmas ar AirAsia, no 6 lidojumiem viņi 2 atcēla un tas nojauca visu pārējo plānu... es tad izvēlējos visus nokancelēt un prasīt atpakaļ taxus, zaudējot biļetes cenas maksu, par 2 lidojumiem joprojām neesmu atguvis naudu. Man vienkārši apnika ar viņiem komunicēt, tas vilkās vairāk kā pus gadu. Komunikācija ar viņiem ir ļoti neērta, caur web formām, kur jānorāda dažāda informācija, jā un vēl, tas ko izrunā pa telefonu ar viņiem nevienmēr tiek realizēts dzīvē.
Nu tad es nesaprotu BTA politiku. Minētās polises 23.3.punkts skan sekojoši:
Precīzi. Protams, ka aviņi ar šo punktu bija domājuši, ka gatavi pārformēt to jauno biļeti, bet tas nav pateikts nepārprotami un Tu paļāvies, ka tas domāts, ka Tu vari nopirkt jaunu biļeti, lai paspētu uz savu reisu. Man vienīgi nepatika šis punkts "24.1.1. Klients nav iepriekš reģistrējies lidojumam", bet ar to var cīnīties. Doma, ka vajag iesaistīt Citadeli arī ir labi, par cik viņiem jau nu vismazāk vajag, ka kāds skaļi nobļausies, ka viņu AMEX reālos problēmu gadījumos neko nesedz...
Gada sākumā lidoju uz Keniju caur Kopenhāgenu, kur nebija savienotais reiss. Arī man ir Gold BTA apdrošināšana, bet, izlasot noteikumus, secināju, ka man tā nepalīdzētu, ja nokavētu lidmašīnu uz Keniju un būtu jāpērk jaunas biļetes uz vietas. Apzvanīju visus sakarīgākos apdrošināšanas kantorus. Rezultātā secnāju, ka jaunu biļešu pirkšanu nesavienotajos reisos vai nu neapdrošina, vai apdrošinājuma summa ir salīdzinoši maza. Tā vietā izvēlējos lidot uz Kopenhāgenu iepriekšējā dienā. Un pirms lidošanas ir vērts pārčekot visas nopirktās biļetes kaut vai Checkmytrip
Bet Ellucis gadījumā es mēģinātu izspiest, lai Air Asia atmaksā papildus iztērēto naudu - varbūt var atrast kādu viņu regulatoru
Nu tad es nesaprotu BTA politiku. Minētās polises 23.3.punkts skan sekojoši:
Izkopēju AMEX apdrošināšanas noteikumus saistībā ar lidojumiem:
Gada sākumā lidoju uz Keniju caur Kopenhāgenu, kur nebija savienotais reiss. Arī man ir Gold BTA apdrošināšana, bet, izlasot noteikumus, secināju, ka man tā nepalīdzētu, ja nokavētu lidmašīnu uz Keniju un būtu jāpērk jaunas biļetes uz vietas. Apzvanīju visus sakarīgākos apdrošināšanas kantorus. Rezultātā secnāju, ka jaunu biļešu pirkšanu nesavienotajos reisos vai nu neapdrošina, vai apdrošinājuma summa ir salīdzinoši maza. Tā vietā izvēlējos lidot uz Kopenhāgenu iepriekšējā dienā. Un pirms lidošanas ir vērts pārčekot visas nopirktās biļetes kaut vai Checkmytrip
Bet Ellucis gadījumā es mēģinātu izspiest, lai Air Asia atmaksā papildus iztērēto naudu - varbūt var atrast kādu viņu regulatoru
Tā kā daudzi Ceļakājieši labos cenu piedāvājumus pārsvarā atrod no lielajām Eiropas lidostām, tad vienmēr būs aktuāls jautājums: Kā labāk sakombinēt lidojumus, lai tiktu uz Stockholm, London, Budapest, Frankfurt, Milan, Barcelona vai citu lidostu kur ir pamatlidojums. Lielākoties, jau tiks lidots ar AirBaltic uz vajadzīgo lidostu, jo viņi ielido centrālajās lidostās.
Arī REBEKA gadījumā nav tik bezcerīgi, kā viņa raksta, jo SWEDBANK, IF un SEESAM tādas lietas kompensē (ja ir paņemts attiecīgais risks). Galvenais, lai būtu saprātīgs laiks starp reisiem, kas ir vismaz 2h.
Ja kādam ir šaubas, tad zvaniet vai ejiet klātienē pie apdrošinātāja un izstāstiet situāciju, kas būs ja mans reiss dēļ atcelšanas, pārcelšanas, aizkavēšanās nenonāks galamērķī un zaudēšu nākamo posmu, kas ir pavisam cits reiss un nav savienotais. Tad varēs arī saprast. Protams, lieta ar ko ir jārēķinās, ka, ja tiešām neielidojot laicīgi nokavējās nākamais reiss tad nākamā biļete ir jāpērk par savu naudu, kuru pēc tam apdrošinātājs atmaksās, tāpēc ir jābūt kādai naudas rezervei bankas kartē, lai varētu to biļeti nopirkt. Protams pirms biļetes pirkšanas jāzvana apdrošinātājam un jadabū apstiprinājums, ka tiešām viņi apmaksās, lai nodrošinātos, ka atgriežoties LV viņi kaut citu nesāktu runāt jo sarunas visticamāk ierakstās.
Pēdējās 2as reizes kad no Stockholm bija jālido tālie lidojumi un starp Airbaltic ielidošanu Stockholm un nākamo reisu bija 4-5h starpā, nekādi kāzusi negadījās, bet vienmēr ņēmu apdrošināšanu gadījumā, ja Airbaltic atceļ, pārceļ vai kavē reisu un tādējādi to zaudēt + visas pārējās viesnīcas u.t.t.
16dienu polise ar visiem šiem riskiem varētu maksāt sākot no 20-30Ls (atkarībā kādus limitus izvēlas).
Neatceros vairs sīkumos, bet neviens no apdrošinātājiem ne pie kādiem nosacījumiem nebija gatavs atlīdzināt jaunu biļeti par, piem., 1000 EUR Air Baltic kavēšanās dēļ. Tāpēc ar katru manu interesējošo apdrošinātāju sazinājos telefoniski, lai noskaidrotu specifiski savu situāciju. Bez tam dažās sarunās uzzināju dažādus interesantus blakus nosacījumus, kuri noteikumos ir ar zvaigznīti kaut kur apakšā minēti
Ar to vien gribu teikt, ka informācijas nekad nav par daudz, it īpaši, ja tas attiecas uz apdrošināšanām
Runājot par apdrošināšanām, tad, kad gāja runas par AirBaltic bankrotu, man apdrošīnāšanas kompānija paziņoja, ka nekāda kompensācija šādā gadījumā nepienāktos, ja reiss nenotiktu, jo noteikumos vispār neesot tāda punkta par aviokompānijas bankrotu.
Neatceros vairs sīkumos, bet neviens no apdrošinātājiem ne pie kādiem nosacījumiem nebija gatavs atlīdzināt jaunu biļeti par, piem., 1000 EUR Air Baltic kavēšanās dēļ. Tāpēc ar katru manu interesējošo apdrošinātāju sazinājos telefoniski, lai noskaidrotu specifiski savu situāciju. Bez tam dažās sarunās uzzināju dažādus interesantus blakus nosacījumus, kuri noteikumos ir ar zvaigznīti kaut kur apakšā minēti
Ar to vien gribu teikt, ka informācijas nekad nav par daudz, it īpaši, ja tas attiecas uz apdrošināšanām
hbl pilnīgi noteikti atlīdzinās, ja polisē būs iekļauts risks "Neparedzētas izmaiņas ceļojumā" ar apdrošinājuma summu, kas ir vienāda ar vai pārsniedz 1000 eur (max 2000 eur), kā arī oriģināli starp lidojumiem ir pauze, kas pārsniedz lidostas min.connect.time (kas nebūt nav riharda minētās 2h, bet jāskaidro katrā lidostā individuāli).
Izkopēju AMEX apdrošināšanas noteikumus saistībā ar lidojumiem:
Aizmirsi izkopēt pašu galveno:
Viņi apdrošina nosacīti konkrētā lidojuma "last minute" aizkavēšanos vai atcelšanu, nevis reisa atcelšanu sakarā ar saraksta maiņu. Tāpēc arī ir obligāta prasība, lai pasažieris būtu iečekojies, ko acīmredzot pusgadu iepriekš plānotas atcelšanas gadījumā izpildīt nav iespējams.
(edited)
Zinot, ka Airasia var iereģistrēties 14dienas pirms lidojuma, tad ja būtu tas darīts laikus un pamanīts, ka reiss vairs nav, tad jau varētu laicīgi pārplānot ceļojumu. Turpmāk arī pārējie zinās, ka vēlams iereģistrēties reisam pēc iespējas ātrāk (cik nu kura aviosabiedrība ļauj).
Ellucis, iespējams, nemaz nepaskatījās ne divas, ne nedēļu iepriekš to reisu, bet paļāvās, ka viss būs kārtībā
Arī uz BT reisiem dažreiz nevar iečekoties Internetā, es to parasti neuztveru kā iemeslu panikai. Pēc šī atgadījuma gan uztveršu tādas lietas nopietnāk.
Tikko pārbaudīju savu AirAsia rezervāciju Filipīnās uz 27.01.2014. - pārbīdījuši + 15 min. Nekāda paziņojuma no viņiem nav pagaidām.
Ellucis, iespējams, nemaz nepaskatījās ne divas, ne nedēļu iepriekš to reisu, bet paļāvās, ka viss būs kārtībā
Jā, mēs visu laiku bijām kustībā un jau visi citi pārlidojumi bija noritējuši veiksmīgi, līdz ar to iečekoties nolēmām tikai no rīta. Bet arī, ja mēs būtu mēģinājuši to darīt iepriekš, AirAsia lapa vnk meta ārā kā kļūdu, ka nevar iečekoties, neuzrādījās, ka booking nr ir nederīgs, to uzrādīja tikai Checkmytrip. Ar AirAsia nav jēgas komunicēt, viņi vai nu neatbild vispār vai atbild ne par tēmu. Kā minēju arī iepriekš, arī Clark lidostas mājaslapā joprojām uzrādās, ka tāds reiss sestdienās eksistē. Aģentūrā mums skaidroja, ka lidojumu izmaiņas notikušas, kad AirAsia pārņēma ZestAir un sāka optimizēt reisus.
Mana vislielākā škrobe uz AirAsia par to, ka, lai gan viņi jau mēnesi zināja, ka tas reiss nebūs, mums tas vispār netika paziņots, kā rezultātā tagad man kontā ir šis mīnuss, jo ar ko tādu mēs vispār nebijām rēķinājušies. Un, protams, BTA, kas uzskata, ka šis nav risks, ko viņi apdrošina.
...AirAsia lapa vnk meta ārā kā kļūdu, ka nevar iečekoties, neuzrādījās, ka booking nr ir nederīgs, to uzrādīja tikai Checkmytrip.
tā diemžēl nav, checkmytrip tā rāda pilnīgi visiem airasia reisiem (tāpat kā citiem lowcost operatoriem, piem., fr).
juriss: Checkmytrip = Amadeus. Un AirAsia ir uzsākusi sadarbību ar Amadeus http://www.amadeus.com/my/x228570.html
oh, sorry, neesmu izsekojis!