Vai kādam ir zināms vai Air Baltic Premium Economy biļete garantē nenokļūšanu gaidīšanas sarakstā (Waiting list)?
Ja laicīgi iečekojas, vai tad tāds risks vispār pastāv?
Ja ir "overbooking" gadījums, tad, cik zināms, var atteikt iekāpšanu pie paša "gate". Man gan pašam tā vēl nav gadījies.
Ir gadījies, ka ar Y biļeti pirms iekāpšanas pie geita tiek izsniegta jauna iekāpšanas karte biznesa klasē.
'Waiting list' tradicionāli nozīmē 1) rinda uz vietu lidmašīnā, ja tā ir pilna 2) rinda uz upgrade, ja tāds ir pieprasīts, bet šobrīd nav piedāvājumā 3) līdzīgas gaidīšanas rindas. Jebkurā gadījumā nokļūt šajā rinda ir labāk kā netikt tajā ielaistam.
Vai doma bija, ka, pērkot Premium Economy, netiks atteikta iekāpšana?
Kā stāsta regulārie ARN-RIX lidotāji, tad no atstāšanas aiz borta palīdz čekojamā bagāža. Ja tā ir, tad iespēja palikt reducejas līdz minumam.
Retāk aiziet arī tos, kur vairāki cilvēki vienā rezervācijā.
Kā stāsta regulārie ARN-RIX lidotāji, tad no atstāšanas aiz borta palīdz čekojamā bagāža. Ja tā ir, tad iespēja palikt reducejas līdz minumam.
Vai tad tiešām šie maršruti mēdz būt pārpildīti? Es reti lidoju tuvajos maršrutos, bet pāris reizes ir nācies lidot RIX-ARN, RIX-HEL, RIX-CPH un tamlīdzīgos - vēl ne reizi lidmašīnā nav bijušas aizņemtas vairāk kā puse vietu. Vienmēr brīnos, kāpēc vispār šajos maršrutos ir vairāki reisi dienā.
Cita lieta ir uz CDG, AMS un vēl dažām Rietumeiropas pilsētām - tur pēdējā laikā labi, ja pāris brīvu vietu var atrast.
Vai tad tiešām šie maršruti mēdz būt pārpildīti? Es reti lidoju tuvajos maršrutos, bet pāris reizes ir nācies lidot RIX-ARN, RIX-HEL, RIX-CPH un tamlīdzīgos - vēl ne reizi lidmašīnā nav bijušas aizņemtas vairāk kā puse vietu. Vienmēr brīnos, kāpēc vispār šajos maršrutos ir vairāki reisi dienā.
Cita lieta ir uz CDG, AMS un vēl dažām Rietumeiropas pilsētām - tur pēdējā laikā labi, ja pāris brīvu vietu var atrast.
Droši. Reiz pat nācās lidot ar B737 posmā HEL-RIX. Lidmašīna pilna. Un apkalpe tika tik līdz 17tai rindai, kad jau sākās nolaišānās. Dažu somu sejās bija redzama vilšanās, ka nav tikuši pie kārotās dziras.
Vasarā, svētdienā, ARN lidostā pirms iekāpšanas pie geita aicināja pieteikties vienu brīvprātīgo, kas varētu lidot ar vēlo reisu uz RIX, piesolīja BT dāvanu karti laikam 300€.
Kolēģis strādāja Stokholmā un samērā regulāri lidinājās uz mājām. Teica, ka biežāk esot palicis aiz borta, nekā atlidojis. Kamēr nesāka "nododamās bagāžas" opciju izmantot.
Kolēģis strādāja Stokholmā un samērā regulāri lidinājās uz mājām. Teica, ka biežāk esot palicis aiz borta, nekā atlidojis. Kamēr nesāka "nododamās bagāžas" opciju izmantot.
Tad jau būs stāvus bagāts palicis no kompensācijām. Stokholma gan tikai 250 EUR sanāk, bet ja jau tas notiek regulāri, var otro algu savākt.
Vēl jau var papētīt kādu HIDDEN CITY, ja lidojums virzienā uz RIX. Savienoto reisu pasažierus arī parasti neatstāj aiz borta, jo tad sākas vēl lielākas problēmas RIX, kur parasti rīta un vakara stundās visiem reisiem samērā īsi gaidīšanas laiki. Un tad nav jāterē nauda par PREMIUM ECONOMY un arī lidojums garantēts. Vienīgi jāuzmanās no tā, lai izvelētā HIDDEN CITY nebūtu pieejama ar tiešo BT reisu (Viļņa, Tallina).
Nezinu kurš te kur lido, bet pēdējo divu gadu laikā HEL un ARN ir bezmaz ikdienas maršrutos. Dažādās sezonās, dažādos laikos, visi (izņemot vienu SAS) lidojumi BT. Lielākoties 60-70% piepildījums..
Doma ir nopirkt Economy Premium, lai gadījumā, ja tas garantē tikšanu lidmašīnā pat overbooking gadījumā, lai varētu neiespringt uz nākamo nesavienoto tālo reisu.
Precīzāk: Izlidošana uz DOH no ARN ir 17.55, be lidojums RIX-ARN reiss ielido 3 stundas pirms tam kas būtu ļoti ok. Tikai pēdējā laikā tomēr dzirdēti gadījumi par atteikumu iekāpt un, ja atceļ reisu kādu iemeslu dēļ, tad viss beidzas nesācies.
Tas tik tāds sliktāais scenārijs, bet negribas pazaudēt pārējo ceļojumu.
Mmm, live from RIX (un tā kā lidojums atkal uz ARN, tad topiks gan jau puslīdz atbilstošs): tās drošības kontroles rekonstrukcijas dēļ Šengenas pusē strādā tikai fasttrack un divi rentgeni (tb ar vienu metāla detektoru iešanai cauri). Automātiskā biļetes čekošana arī kancelēta, meitene atņem (!!!) telefonu un pati noskenē. Īsi pēc 5 rītā rinda vēl visnotaļ normāla, nojaušu ka ap 6 un vēl pāris pīķa stundās tur būs jautri.
Es lasīju, ka ir atvērta arī otra drošības kontrole uz jauno Ziemeļu termināli. Varbūt tur bez rindām, jo tauta vēl nebūs noreaģējusi, ka tur arī var iet!?
Tieši tā - RIX šobrīd strādā 2 drošības kontroles.
Jā, kolēģis ieradās vēlāk, teica ka pie B jau bija mega tusiņš un daudzus aicināja doties uz jauno, kas pa labi.
P.S. BT101 visus lidmašīnā ielaida...
Rezumējot — domāju, ka laicīgi reģistrēties lidojumam un laicīgi ierasties uz iekāpšanu būs daudz jēdzīgāka apdrošināšanās pret atteiktu iekāpšanu kā sekošana mistiskām baumām par to, ka dārgākas biļetes pircēju neizsēdinās.