Esmu iepircis biļetes uz Ryanair lidojumu (LON>WAW), kurš, kā nejauši pamanīju, ir atcelts. Manage my bookings sadaļā uzzināju, ka esmu automātiski pārcelts uz nākošo reisu 4 stundas un 20 min. vēlāk (kas man ir stipri neizdevīgi).
Jautājums - vai man ir tiesības pieprasīt pārcelšanu uz iepriekšējo reisu (apm. 7 stundas agrāk) vai pat uz reisu, kas nogādā mani uz citu pilsētu (ideāli jau būti LON>RIX). Uz doto brīdi cenas visos laikos un abos iespējamajos virzienos ir stipri līdzīgas.
Vari viņiem zvanīt un prasīt par šiem variantiem. Man pirms 4 gadiem arī bija atcelts reiss Rīga-Brēmene, parsīju vai var pārcelt uz lidojumu no Kauņas, teica, ka nevar pārcelt no/uz lidojumiem uz trešo valsti, nācās ņemt atpakaļ naudu un pirkt to reisu no Kauņas (beigās pat sanāca izdevīgāk).
Uz ātrāku reisu noteikti pārcels bez problēmām, uz citu pilsētu - nu tā, maz ticams, bet paprasīt jau var. Jāzvana viņiem.
Naudas saņemšana atpakaļ būtu OK. 007edgars, kāda ir procedūra? Pietiek, ka aiziet uz lidostu vai uz kautkurieni jāzvana? Naudu atdod skaidrā vai mēneša laikā uz kautkurieni pārskaita?
Man ryanair atsūtīja vēstuli ar info, ka reisa laiks ir izmainīts par 5 stundām, piedāvāja izvēlēties citu reisu vai atgriezt naudu. Izvēlējos atgriezt naudu, bija vienkārši jāuzklikšķina uz saites, kas bija dots e-pastā. Nauda pec trim dienām bija atpakaļ uz kartes ar ko maksāju (zaudēju gan uz konvertāciju, reiss bija no Oslo).
Kad man Ryanair šoziem atcēla reisu uz Brēmeni piedāvāja a) naudu b) reisus no Viļnas vai Tallinas. Izvelējos naudu un līdzīgi kā ieprieksējam to ātri dabūju atpakaļ. Ja būtu lidojis, tad vajadzēja viņiem sūtīt lūgumu uz no kurienes un kad.
To Ingemars
Tas bija gadus 3 atpakaļ, toreiz laikam bija kautkāda opcija viņu lapā, izvēlēties refund, vai rerooting.
Naudu atskaitīja kādās 2-3 nedēļās uz to pašu kontu (pie kura piesaistīta karte) no kura tika pirktas biļetes.
Ļaunākais tas, ka man neviens neko nepiedāvā - biju lidostā, bet arī tur meitene rausta plecus: reiss (viņas izpratnē) nav atcelts, bet pārcelts un tās jau ir manas problēmas, ka es negribu lidot 4 stundas un 20 min. vēlāk... Iedeva kaut kādus Ryanair faksa nummurus Īrijā, lai es pats sazinos ar Ryanair darbiniekiem... Nekas cits jau arī neatliks, ja e-pastu par reisa atcelšanu neatsūtīs. Tomēr lētāk, kā komunicēties pa telefonu.
Lētākais veids, kā komunicēt pa telefonu – paaugstinātas maksas numura vietā zvanīt uz vietējo numuru (atrodami http://www.saynoto0870.com/ ) un ar Skype tas izmaksās pāris pensus minūtē.
Paskaties pie "Manage my booking " ievadot rezervācijas nr. vajadzētu parādīties info par tava reisa izmaiņām, tur iespējams ari būs kāda opcija par refund
Neatradu tur tādu refund opciju. Varbūt vienīgi īpaši nomaskējuši
Reiz Francijā streikoja un bija atcelts arī mans reiss. Lidot tikai uz trešo valsti īsti neļāva, bet ar pārsēšanos (iekļaujot trešo valsti) aizlidot uz galamērķi gan. Izmantoju tikai vienu lidojuma pusi, paliekot trešajā valstī.
Nopirku jau citas (Wizzair) biļetes. Tagad atliek vienīgi naudu no Ryanair atdabūt. Līdošana uz trešo valsti vairs nav īsti aktuāla.
Atskaite par rezultātiem:
26.07.2012 11:23 izsūtīju faksu Ryanairam ar savu vēlmi saņemt atpakaļ naudu par biļetēm.
31.07.2012 19:01 saņēmu e-pastu no Ryanaira, ka viņiem principiālu iebildumu nav un es varu sākt gaidīt atpakaļpārskaitījumu uz karti, ar kuru pirktas biļetes.
03.08.2012 ??:?? nauda tika ieskaitīta atpakaļ bankas kontā.
Neteikšu, ka ātrs process, tomēr rezultatīvs