AA.com rāda, ka biļešu status "on request" - ko darīt?

15 atbildes [Pēdējā ziņa]
dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

Jautājums no sērijas: "vai kādam tā ir bijis?" ... un ar ko tas draud? Smile

Tātad, biļetes iegādātas aa.com mājaslapā jūlija sākumā, jālido 5.okt., nauda no kartes uzreiz tika novilkta un uz e-pastu ir saņemts "E-Ticket Confirmation" ar biļešu numuriem.

Šodien nez kāpēc izdomāju apskatīties rezervāciju... un pie tās ir norāde "Status: on request".

Why are revenue tickets on other airlines on a request basis only?: Other airline reservations are on a request basis only and may take 24 hours or more for confirmation. In addition, some airlines require post-booking reconfirmation of reservations made on aa.com. Please check with the airline for more details

Flyertalk lasīju, ka "on request" ir bieža parādība, ja ir cits operators lidojumama, nevis aa.com, bet visi uzsver, ka līdz lidojumam noteikti jādabu statuss "ticketed", citādi nebūs labi, un iesaka zvanīt aviosabiedrībai (ko man nebūtu vēlams darīt).

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 34 min

Gadījumā Tev nebija nopirkts lidojums no RIX vai AMS uz ASV rietumu piekrasti vai Havaju salām ar cenu kļūdu? Tos visiem atcēla vai piedāvāja pirkt par daudz dārgāku cenu.... Es savu atcelto arī kādu brīdi vēl redzēju rezervācijā. Ja par normālu cenu pirkts, tad it kā nevajadzētu tā būt.  Vēl var gadīties, ka "nobrucis" kāds no savienotājreisiem no RIX kā tas bija lidojumiem no RIX uz MIA, LAX vai SFO. Ja pirkts par NE-kļūdu cenu, tad jau nevajadzētu baidīties zvanīt arī aviokompānijai pa tiešo.

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

Viestursp1 rakstīja:

Gadījumā Tev nebija nopirkts lidojums no RIX vai AMS uz ASV rietumu piekrasti vai Havaju salām ar cenu kļūdu?

Nē, man uz Ņujorku, bet ar pievienotu "lieko" posmu, kas samazinaja cenu zem "normālās"

It kā jau, ja e-tickets numuri ir un nauda noņemta, varbūt arī nevajadzētu uztraukties, bet gribētos zināt, vai kādam ir bijis līdzīgi. Smile

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4429
Manīts: pirms 5 st

ko rāda checkmytrip.com ?

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

checkmytrip.com neatrod rezervāciju Frown

Bet par to es pārāk nesatrauktos, jo, kad iepriekšējo reizi lidoju uz ASV ar KLM, tad arī iekš checkmytrip nevarēju redzēt savu rezervāciju

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

vispār, palasot tālāk flyertalk, man radās viena ideja - skatos, ka pēdējā, "piekabinātā" liekā posma izlidošanas laiks ir mainīts par 1 h, salīdzinot ar sākotnējo apstiprinājumu, tā kā, varētu būt, ka tur tā vaina - notiek "re-ticketing" process...

no foruma: "Called the ticketing desk and they said the status was simply due to flight time changes since the original itinerary and that they would re-ticket to resolve it."

Labi, redzēsim, kas tālāk būs.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4429
Manīts: pirms 5 st

AA reisus noteikti būtu jārāda Amadeus sistēmā. Caur kādu OTA pirki?

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

pirku tieši no AA.com

bet Carrier ir British Airways, operated by Finnair Smile putra Smile

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

AA lieto Sabre, bet, ja pirkts oa tiešo AA mājaslapā, tad pēc AA rezervācija numura varēs atrast TIKAI AA mājaslapā. Lai iegūtu, piem, Amadeus rez nr, vajag būt kādam posmam ar aviokompāniju, kas lieto Amadeus, piem, BA. Bet tad jāzvana un jāprasa BA PNR.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4381
Manīts: pirms 17 min

Sabre bookingus jau te rāda: https://www.virtuallythere.com, ja vien pirkums aa.com nav kāds izņēmums, kur ir kāds iekšējais pnr numurs.

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

 šite ievadot savus datus - https://www.virtuallythere.com, izlec This reservation doesn't have email, please contact your travel arranger

hmm, nav diez ko nomierinoši Grin

 

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

zahuj rakstīja:

Sabre bookingus jau te rāda: https://www.virtuallythere.com, ja vien pirkums aa.com nav kāds izņēmums, kur ir kāds iekšējais pnr numurs.

Nē, AA lieto Sabre, bet nedod pieejau savām rezervācijām no ārpuses (te viens komentārs, bet pats no pieredzes to arī zinu). Līdz ar to pārbaudīt var tikai AA.com mājaslapā.

Bet, ja biļete pirkta citur, piemēram, Orbitz, tad iedotais PNR ir reģistrēts arī Amadeus un var caur Checkmy trip pārbaudīt (nezinu gan vai tas ir tikai gadījumos, kad ir arī kāda ne-AA aviosabiedrība).

Dom, kur tu pirki biļeti? Cik sen parādījās statuss "on request"? Ja zvanīsi, tad viņiem būs manuāli biļete jāizsniedz vēlreiz un to var izdarīt, bet tas var sanākt nesekmīgi dēļ piekabinātā 3x.

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

pirku aa.com - viņu pašu mājaslapā!! Smile

Nezinu, kad parādījās tas statuss, jo visu laiku nečekoju rezervāciju...

bet, nu ja man e-pastā ir atsūtīti tie e-ticketi un cita e-pasta, kas tos atceļ - nav - tad vienalga...viss slikti?

Jo, ja man jāzaudē šīs biļetes, tad labāk to uzzināt ātrāk, kamēr es vēl varu no airbnb dabūt vismaz 50% atpakaļ no iemaksātajiem 700 EUR Frown Vai arī kādas vēl opcijas - vai viņi var vienkārši kancelēt manu rezervāciju, bet kā tad ar novilkto naudu no kartes??

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Man personīgi nav gadījies tas "On Request", bet es esmu lasījis par tādiem gadījumiem. Reizēm no "On Request" uz "Ticketed" nomainās tikai 36 stundas pirms lidojuma. Es domāju, ka Tev ir iespēja izlidot un nebūtu tik ļoti jāsatraucas. Problēma ir tāda, ka, kamēr Tev rādās "On Request", lidmašīnā iekāpt nevarēsi. Ja tas nebūs noticis automātiski (biļetes automātiska izdošana), tad tas būs jādara lidostā. Bet ja pirmais posms nav lidostā, kur ir AA, tad varētu būt baigais čakars.

Es laikam Tavā vietā zvanītu un riskētu nokārtot pa telefonu. Man baigā aizdoma, ka arī 3x ir ar AA. Ja tā, tad zvanot, tēlo, ka to posmu arī lidosi (pilnā nopietnībā), bet tikai tad, ja prasa. Savādāk uzvedies normāli. Piezvanīt var bez maksas caur skype +1 800-433-7300.

Saki, ka iegāji apskatīties savu rezervāciju un tur rādās "On Request" un vai viss kārtībā utt. Neprasi, vai biļete atcelta, vai varēsi lidot vai kaut ko tādā garā Smile Prasi tā, it kā tikai gribēji precizēt, kāpēc rādās "On Request".

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

infests rakstīja:
Savādāk uzvedies normāli.

Grin

TIKAI 3x ir ar AA, pārējās (RIX-HEL-JFK-HEL-RIX) nodrošina BA/Finnair.

Es nogaidīšu vēl kādas dienas, un tad (varbūt) zvanīšu, ja nekas nemainīsies. Līdz lidojumam vēl 2,5 nedēļas.

 

dom
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 66
Manīts: pirms 1 ned

Izmēģināju atvērt rēķina izdrukāšanas pieprasījumu (tāda metode bija ieteikta flayertalk) - https://prefunds.aa.com/refunds/

te man parādās e-ticket numurs un Statuss: OK

Domāju, ka tagad varu gulēt plus mīnus mierīgi Grin