A380 ārkārtas nosēšanās Baku

16 atbildes [Pēdējā ziņa]
iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 677
Manīts: pirms 1 ned

nedaudz vairāk info : http://www.vesti.ru/doc.html?id=1185080

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 8 ned
Kur: RIX

Kas dod priekšroku angļu valodai — http://www.reuters.com/article/2014/01/06/us-singaporeairlines-a-idUSBRE...

Singapūriešu A380 ceļā no Londonas nolaidās Baku, jo kabīnē nokritās spiediens.

procesors
Nav tiešsaistē
Kopš: 22/08/2012
Ziņas: 810
Manīts: pirms 4 st

Man tomēr ir jautājums tikai viens, vai Baku skrejceļš būs pietiekami garš, lai arī aizlidotu prom?

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4448
Manīts: pirms 16 st

ar max takeoff weight tam vajag 2750m, Baku ir 3200m, būs okay.

Velomens
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/09/2013
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 d

procesors rakstīja:

Man tomēr ir jautājums tikai viens, vai Baku skrejceļš būs pietiekami garš, lai arī aizlidotu prom?

Ar 4 000 metriem jau vajadzētu pietikt Smile

63 valstis
www.velomens.lv

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Ar maksimālo iespējamo A380 svaru - nē. Bet šaubos, ka tas ir piekrāmēts līdz malām Smile

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

zahuj rakstīja:

ar max takeoff weight tam vajag 2750m, Baku ir 3200m, būs okay.

3200m ir skrējceļam, kurš ir 45 metrus plats. A380 var celties no tāda, kas ir 60 metrus plats, un tas ir otrs, kurš ir 2700m garš.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 8 ned
Kur: RIX

Tad jau Rīgā arī var? Smile

procesors
Nav tiešsaistē
Kopš: 22/08/2012
Ziņas: 810
Manīts: pirms 4 st

Rīgā ir par šauru 45m

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

A nē, meloju. Wikipedia saka tā:

Citāts:
The U.S. FAA initially opposed this, then in July 2007, the FAA and EASA agreed to let the A380 operate on 45 m runways without restrictions.

Tad jau Rīgā arī var.

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

A380 var turpat, kur var B747! Jā, arī Rīgā var! 

Velomens
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/09/2013
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 d

Baku jau vajadzēja būt pabeigtam jaunajam (pagarinātajam, paplašinātajam) skrejceļam 4 000m un 75m.

63 valstis
www.velomens.lv

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1442
Manīts: pirms 15 st

Rīgā, cik atceros komentārs bija, ka A380 apkalpot nevar. Nosēsties laikam jau, ka var. Kamēr nav izstrādāts kravas A380, Rīgā laikam šo lidmašīnu neredzēt.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 367
Manīts: pirms 1 d
Kur: RIX

Sākumā Rīgā jāgaida kāds Airbus 330 vai 340 vai Boeing 777, vai kas tamlīdzīgs, A380 un B747 kā pasašierzu reisus sagaidīt pagaidām ir tuvu nereāli, jo pārāk maz mēs te esam. B747 regulāri ar Kalitta air un National var manīt Rīgā, bet visi tie ir kravas pārvadājumi sakarā ar NATO (tie visi ar B747 Freighter, A380 nemaz vēl tādas versijas nav). Drīzāk sagaidīsim Bombardier Cs300, kā B737 aizstājējus priekš BT, kas teorētiski ir 2015 gadā, bet ir aizķeršanās ar izveidi, kaut arī pagidām testu fāzē Cs100 ir problēmas, bet gan jau tās atrisinās!

Huks
Lietotāja Huks attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/03/2011
Ziņas: 208
Manīts: pirms 1 gads
Kur: Rīga

A380 normālā situācijā ir nepieciešami vienā stāvvietā vairāki trapi piemēroti A380 pasažieru izkāpšanai/iekāpšanai, kas nav kurā katrā lidostā. 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Haha, iedomājos, kā uz tādu A380 stāvētu ārā uz asfalta rinda kā uz Ryanair reisiem, un kāptu iekšā pa trepēm Grin

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

Kam gan negadās?! Grin

Southwest pilots sajauc un nosēžas nepareizajā Misūri lidostā: http://www.cnbc.com/id/101331658