Nevaru nociesties, galīgi nav saistīts ar ceļošanu, bet tomēr...
Šodien internetveikals 220.lv atgriež 100% no cenas 220.lv naudā, pērkot apģērbu, kas marķēts ar īpašo ikonu. Preču tādu ir daudz.
Ja kādam vēl nav skaidrs, vai tas ir izdevīgi, pačukstēšu - nopelnītā 220.lv nauda netiek anulēta, ja preci atdod atpakaļ. Normālu atlaidi var dabūt, ja plānot dārgāks pirkums. Tiesa, kādreiz drīkstēja apmaksāt līdz 20%, šodien man uzrakstīja, ka no 5-30%.
Te procenti aprakstīti precīzi: https://220.lv/lv/t/220nauda
P.S. paldies par info - jādodas iepirkties.
Žēl biju sacerējies uz 20% laptopam. Vai vismaz TV. Teļļukus vispār tajā sarakstā neredzu, bet droši vien arī tikai 5%.
Man atkal šis tas no 20-25% sadaļas nepieciešams un tuvojas ziemsvētki - tad jau atlaides nauda iztērēsies.
Precei fiziski jāiet pakaļ? Vai jāizvēlas maksāt ar internetbanku?
Abos maksājuma veidos parādās, ka atmaksās 100% summu. Pakaļ gan sanāk, ka jāiet - jo ieskaita pēc darījuma pabeigšanas.
Hm, izlasīju tagad vēlreiz noteikumus - tur tomēr raksta, ka 220.lv naudu atņemšot, ja atgriež preci. Agrāk noteikti tā nebija, vienreiz jau pētīju.
Paliek atklāts jautājums, ko dara, ja paspēj visu sapirkt tajās 14 dienās, un pēc tam atdod preci.
13.3. punkts
Vai kāds ir kaut ko nopircis, saņēmis un atdevis atpakaļ šīs akcijas ietvaros? Kas notiek ar 220.lv naudu, tiešām atņem?
Nopirku, saņēmu, ienāca 220 nauda, aizsūtīju preci atpakaļ... jāgaida, kas notiks tālāk - atgriešana vēl nav apstrādāta.
Kā sūtīji atpakaļ - pats nesi, vai ir opcijas ar kurjeru / Omniva?
Tik lūgums tā nedarīt ar manu preci, ko tirgoju 220.lv
Kā sūtīji atpakaļ - pats nesi, vai ir opcijas ar kurjeru / Omniva?
DPD
Tik lūgums tā nedarīt ar manu preci, ko tirgoju 220.lv
ja vien nestartē zem kāda leišu UAB, tad nebūsi cietējos
Kā sūtīji atpakaļ - pats nesi, vai ir opcijas ar kurjeru / Omniva?
DPD
Vai 220.lv uzsauc arī atgriešanas izmaksas ar kurjeru? Kas jādara, lai to noformētu?
Man preces pārdevējs ir kaut kāds FHM (nezinu, cerams, ka nav Buicis), pie informācijas par atgriešanu raksta, ka varu vest pa taisno šiem vai uz kādu no 220.lv klientu apkalpošanas centriem.
izmaksas neuzsauc! DPD man bija parādā par vienu negadījumu, tad nu izmantoju to.
Šodien atkal analoģiska akcija, vairāk kā 10000 precēm, nav rakstīts, ka tikai apģērbam. Interesanti, ka ir spēkā tikai trešo pušu (Buicis!), ne 220.lv pašu precēm.
Nauda par atpakaļ atdoto preci ir saņemta, 220.lv nauda joprojām savā vietā. Arī VIP statuss, ko saņēmu pēc šī pirkuma.
220.lv galīgi aptrakuši, šodien par pilnīgi visām nopirktajām precēm atgriež 100% 220.lv naudā!
Vai nav tā, ka apmaksu ar šo naudu var veikt tik par SIA Pigu piedāvātām precēm? Man ir lielas aizdomas, ka viņi paši nemaz tik daudz preču nepiedāvā. Jo pārdevēji juridiski ir citas SIA.
Es viņu vietā pēc trim dienām pamainītu noteikumus ka ar 220 naudu var apmaksāt tikai 10% no preču vērtības. Tas ir ja akcija aiziet plaši. Ja akcija izgāžas, tad varbūt var ļaut tiem dažiem arī ko iegūt par puscenu. Katrā ziņā, ja man jau būtu tā 220 nauda, es uztrauktos ka tā var zaudēt vērtību.
Vai nav tā, ka apmaksu ar šo naudu var veikt tik par SIA Pigu piedāvātām precēm? Man ir lielas aizdomas, ka viņi paši nemaz tik daudz preču nepiedāvā. Jo pārdevēji juridiski ir citas SIA.
Ir tā!
220.lv - tā ir kumulatīva atlaide, ar kuru Jūs varat veikt apmaksu par precēm, kas iegādātas tiešsaistes tirdzniecības centrā “220.lv”, un kurām pārdevējs ir SIA “Pigu Latvia”. 220.lv naudu nevar izmantot, lai samaksātu par precēm, kas iegādātas no citiem pārdevējiem, kas pārdod preces tiešsaistes tirdzniecības centrā “220.lv”.
Preču klāsts cik ātri uzmeklēju nav nemaz tik mazs, bet papildus noteikumi padara to diezgan neinteresantu. Links - 220
Tur gan tie % kur var izmantot to "naudu" manā skatījumā ir diezgan nederīgi. Citam, protams, varbūt noder.
Vai nav tā, ka apmaksu ar šo naudu var veikt tik par SIA Pigu piedāvātām precēm? Man ir lielas aizdomas, ka viņi paši nemaz tik daudz preču nepiedāvā. Jo pārdevēji juridiski ir citas SIA.
Tā ir, bet nu 220.lv pašiem arī ir gana daudz preču. Trešo pušu preces ir vairāk tādās specifiskās kategorijās kā apģērbs, pārtika vai medikamenti.
Nav jau baigi izdevīgi, jo elektronikai un sadzīves tehnikai dod tikai 5% atlaidi, bet arī tas ir gana daudz, ja ar to pietiek, lai pielīdzinātos lētākās piparbodītes cenai - riski tomēr mazāki un piegādes termiņi prognozējamāki.
Vai nav tā, ka apmaksu ar šo naudu var veikt tik par SIA Pigu piedāvātām precēm? Man ir lielas aizdomas, ka viņi paši nemaz tik daudz preču nepiedāvā. Jo pārdevēji juridiski ir citas SIA.
Ir tā!
220.lv - tā ir kumulatīva atlaide, ar kuru Jūs varat veikt apmaksu par precēm, kas iegādātas tiešsaistes tirdzniecības centrā “220.lv”, un kurām pārdevējs ir SIA “Pigu Latvia”. 220.lv naudu nevar izmantot, lai samaksātu par precēm, kas iegādātas no citiem pārdevējiem, kas pārdod preces tiešsaistes tirdzniecības centrā “220.lv”.
Preču klāsts cik ātri uzmeklēju nav nemaz tik mazs, bet papildus noteikumi padara to diezgan neinteresantu. Links - 220
Tur gan tie % kur var izmantot to "naudu" manā skatījumā ir diezgan nederīgi. Citam, protams, varbūt noder.
Man ir kaut kādas uzkrātās naudas,bet kā varu atlasīt lai meklē preces tikai no tā Pigu Latvia?
Vispirms atlasi vajadzīgo preču grupu, un tad kreisajā pusē (ja meklē datorā) ir filtri, tostarp pēc pārdevēja. Atķeksē 220.lv.
Vispirms atlasi vajadzīgo preču grupu, un tad kreisajā pusē (ja meklē datorā) ir filtri, tostarp pēc pārdevēja. Atķeksē 220.lv.
Ok, uzlieku Akcijas, Pigu Latvija vispār neatrod, bet 220.lv tikai 1 no aptuveni 5000 precēm, neliekas baigi labi.
Pigu Latvija jau arī ir 220.lv. Preču filtros kā pārdevējs jāatzīmē 220.lv, tāda Pigu tur patiešām nav.
Kam Tev tās (pseido)akcijas? Acīmredzot, tajā grupā ir savāktas gandrīz tikai citu pārdevēju preces, meklējot konkrētās grupās parasti vairums preču ir tieši no 220.lv. Piemēram, televizoros ir 211 televizori no 220.lv un tikai viens no cita pārdevēja. Vīriešu smaržās 1715 ir no 220.lv, 22 no citiem. Rotaļlietas zēniem - 2269 no 220.lv un daži simti no citiem. Praktiski tikai tādās specifiskās kategorijās kā apģērbs, apavi, pārtika vai medikamenti 220.lv preces būs mazākumā, bet, vienalga to ir diezgan daudz.
Pigu Latvija jau arī ir 220.lv. Preču filtros kā pārdevējs jāatzīmē 220.lv, tāda Pigu tur patiešām nav.
Kam Tev tās (pseido)akcijas? Acīmredzot, tajā grupā ir savāktas gandrīz tikai citu pārdevēju preces, meklējot konkrētās grupās parasti vairums preču ir tieši no 220.lv. Piemēram, televizoros ir 211 televizori no 220.lv un tikai viens no cita pārdevēja. Vīriešu smaržās 1715 ir no 220.lv, 22 no citiem. Rotaļlietas zēniem - 2269 no 220.lv un daži simti no citiem. Praktiski tikai tādās specifiskās kategorijās kā apģērbs, apavi, pārtika vai medikamenti 220.lv preces būs mazākumā, bet, vienalga to ir diezgan daudz.
ok, kaut ko atradu...bet laikam tik kādus 20% no kopējas cenas var atmaksāt ar to viņu naudu.
Jā, tas jau bija augstāk minēts. Elektronikai un sadzīves tehnikai vēl mazāk.
Nopirku, saņēmu, ienāca 220 nauda, aizsūtīju preci atpakaļ... jāgaida, kas notiks tālāk - atgriešana vēl nav apstrādāta.
turpinājumā - pēc kādām 10 dienām 220.lv saka - neesam neko saņēmuši atpakaļ es saku - redz kur piegādes apliecinājums ar jūsu parakstu. Pēc 5 dienām atgādinu, ka vajadzētu skaidrību - iemt man kontā 10EUR 220.lv naudā, nu okay. Vēl pēc kādām 5 dienām ierodas naudas atmaksa.
Rezultātā 100+ EUR 220.lv naudas ķešā, daļu jau gan pa to laiku biju iztērējis, patiešām daudz sanāk pie šiem pirkties.
Varbūt kāds man var pateikt, kurā solī un kurā vietā var ievadīt atlaižu kodus? Esmu jau ticis līdz kartes datu ievadīšanai, bet neesmu tādu sadaļu atradis...zinu,ka parasti viņi kaut kur noslēpj, bet nu jau tā paslēpuši,ka nevaru atrast.
P.S atradu, tas bija pēdējā solī,kad jau jāspiež apmaksāt.
Sanāca man iepirkties un saņemt viņu naudas "bonusu". Bet tā kā prece neatbilda cerētajam, tad atgriezu to. Tagad skatos, ka ir tomēr par atgriezto preci noņēmuši to viņu naudas "bonusu". Kā būtu, ja būtu jau to iztērējis, HVZ.
Bet man ar viņiem tagad "interesanti" iet ar īstās naudas atgriešanu. Lai gan preci atgriezu jau 27.11.2020. viņu klientu centrā, kur man teica, ka naudu uz karti atgriezīšot 2 nedēļu laikā, līdz 18.12.2020. bija klusums. Tajā 18.12.2020., kad viņi noņēmuši to viņu naudas "bonusu" atnāca SMS, ka naudu atgriezīs 2 darba dienu laikā. Pēc tam nekādas kustības. Šonedēļ uzzvanīju viņiem jau 2 reizi ar jautājumu "kur nauda?". Operatore tik solās noskaidrot, kāpēc joprojām nav atgriezta. Pēdējo sarunu beidzu ar tekstu, ka ja šonedēļ nebūs naudas, tad man nāksies iesaistīt PTAC...
Vai kādam ir nācies atgriezt preci 220.lv? Cik ātri/veiksmīgi notika naudas atgriešana?
P.S. Manā gadījumā pārdevējs bija nevis 220.lv, bet kaut kāda lietuviešu firma.