Sveiciens visiem ekspertiem!
Gribu lūgt jūsu padomu, kā rīkoties.
Pēc divām nedēļām lidoju uz ASV maršutā RIX - FRA - SEA - BOI.
Sākotnēji, ielidojot Seattle bija paredzēts 2.5h connection, kas ir pietiekami, lai izietu cauri visai routine, taču pirms dažām dienām saņēmu meilu, ka pēdējā lidojuma laiks ir izmainīts un tagad man būs 15 (!!!) minūšu connection (attiecīgi, 12:00pm ielidoju, 12:15pm reiss uz BOI).
Jautājums: ko darīt ar bagāžu - čekot līdz SEA un tur iet ārā no tranzītzonas, lai pieprasītu jaunu reisu jau ar bagāžu rokā?
Čekojot bagāžu līdz BOI uzreiz, tā "pazudīs" un palikt bez mantām uz pāris dienām nav cool.
Paldies jau iepriekš.
SEA jebkurā gadījumā tev būs jāņem tava bagāža, lai tu izej muitu. Tā kā uz vietas arī saorientēsies.
Vispār jau aviokompānija nevar atstāt spēkā tādu biļeti, skaidrs, ka ar 15 min ir par maz, turklāt vēl jāiziet imigrācija. Prasi viņiem, lai pārliek uz nākamo reisu SEA-BOI, ja jau paši nav iedomājušies, spriežot pēc laikiem, tādam vajadzētu būt. Muļķīgi būtu šo jautājumu risināt pēc ielidošanas ASV, ja tas acīmredzami ir jāatrisina pirms izlidošanas.
Tu taču nepirki tos reisus atsevišķi, vai ne? Ja tā tad orsonam taisnība un vajadzētu kontaktēties ar aviosabiedrību un noskaidrot kas un kā. Tas ir viņu pienākums nogādāt tevi attiecīgajā vietā tajā pašā dienā ja iespējams.
Paldies par padomiem. Situāciju sarežğī fakts, ka katru no reisiem izpilda cita kompānija, attiecīgi, Lufthansa, Condor un Alaska Airlines + biļete (visam maršutam viena) ir pirkta cheapoair.com. Kādas idejas ar kuru kontaktēties vispirms?
Noteikti vispirms ar cheapoair.com
Šajā gadījumā, ja Tev ir viena biļete un viens BOOKING REFERENCE, jautājums risināms pirms izlidošanas, bet Tev jāsazinās ar www.cheapoair.com. Nezinu kā tiem amerikāņu tiešsaistes aģentiem, bet gods kam gods mūsu Latvijas tiešsaistes aģenti tādos gadījumos uzreiz piedāvā pārcelt beidzamo lidojuma segmentu uz pēc iespējami ātrāku laiku ar pēc iespējas īsāku gaidīšanas laiku. 15 min. gaidīšana ir pārāk īss intervāls, lai paspētu. Ja katru lidojuma segmentu izpilda cits aviopārvadātājs, tad pēc manas saprašanas Alaska Airlines nebūtu pienākums gaidīt kavētājus.