(Izceļu kā atsevišķu tēmu — Juris)
Iejautāšu šeit, lai arī nav ar BT saistīts - slinkums globālāku tēmu meklēt.
Ja reisa izlidošanas laiks no RIX (TK) tiek nomainīts uz 10 min ātrāku izlidošanu, plus ielidošana galamērķī ir 10 min vēlāka nekā pērkot biļeti. Vai man ir tiesības prasīt naudu atpakaļ, jeb tās ir pārāk nenozīmīgas izmaiņas? Ja var prasīt naudu atpakaļ vai to var darīt par vienu no diviem pasažieriem?
Piebildei - pie rezervācijas uzrādās "Schedule Change".
hmmm, tā tā tā - kas tad šitas ir:
- aizkavēšanās virs 2/3/4h, atkarībā no attāluma;
- atteikta iekāpšana vai
- atcelts reiss?
precizē un tad domāsim tālāk
Prasīt var. Ja darbinieks būs paviršs un nepaskatīsies, cik neliela izmaiņa, varbūt pat atceļ. Ja prasīsi tikai vienam no diviem pasažieriem, iespēja, ka nepamanīs niecīgo izmaiņu, samazinās.
BT pēc noklusējuma piedāvā pašam pieprasīt naudas atmaksu tikai tad, ja izmaiņas ir vismaz 2h. Kaut kur tepat ceļakājā bija tēma, ka cilvēkam pārcēla reisu nepilnas divas stundas vēlāk, šis vairs nevarēja paspēt uz nākamo nesavienoto reisu. AirBaltic paziņoja, ka naudu neatdos un viss. Arī uz iepriekšējās dienas reisu atteicās mainīt. Nezinu, ar ko īsti beidzās, laikam jau cilvēks sūdzējās PTAC, bet par rezultātiem nezinu.
varu pastāstīt konkrētu savu gadījumu par Ryanair - izmaiņas bija 5 minūtes, atnāca izmaiņu mails - pieprasīju naudu atpakaļ, jo patiešām bija izlemts nelidot anyway. nu un dabūju visu naudu atpakaļ
Nu nezinu, man liekas, ka prasīt var, bet reāli izmaiņas ir pārāk nenozīmīgas, lai kaut ko mainītu. Jeb arī tad jāargumentē, ko tieši nokavēsi, ielidojot galamērķī par 10 min. vēlāk. 5-10 min. tālajos reisos bieži gadās nokavēt.