Nākamā gada aprīlī lidojumus Lietuvā plāno uzsākt airBaltic prezidentam Bertoldam Flikam piederošā kompānija Baltijas aviācijas sistēmas (BAS).
Tiek lēsts, ka BAS veiks lidojumus no Viļņas starptautiskās lidostas. Kā preses konferencē norādījis BAS jaunais izpilddirektors, tad kompānija plāno iesaistīties zemo cenu tirgū, piedāvājot vairākus galamērķus un elastīgas iespējas izvēlēties pakalpojumu. BAS mērķauditorija būšot gan darījumu cilvēki, gan tūristi, raksta Lietuvas protāls Delfi.
Skaidrojot jaunās aviokompānijas filozofiju, Kristians Kirčheiners sacījis: «Cilvēka vajadzības un vēlmes mainās. Mēs saviem klientiem vēlamies piedāvāt elastīgus pakalpojumus: izvēlēties tieši to, kas nepieciešams. Ja nevēlaties papildus pakalpojumu, papildus lidojuma pamata tarifam nekas papildus nebūs jāmaksā.»
Pēc viņa teiktā, no Viļņas BAS nākamgad aprīlī sāks lidojumus uz Dublinu, Londonu, Parīzi, Maskavu, Varšavu, Minheni, Maljorku, Romu, Atēnām, Stambulu, Antāliju, Hurgadu un Larnaku.
«Lietuvas aviācijas tirgus ir bijis un joprojām ir atvērts jauniem uzņēmumiem. Jaunais tirgus dalībnieks valstij dos investīcijas, kā arī radīs jaunas darba vietas, kā arī sniegs iedzīvotājiem plašākas iespējas sasniegt Eiropu,» sacījis Lietuvas satiksmes ministrs Eligijuss Masjulis.
Pagaidām BAS vienīgie akcionāri ir B. Fliks un K. Kirčheiners, taču nākotnē uzņēmumam plānots piesaistīt citus investorus – arī no Lietuvas.
«Mēs vēlētos, lai šajā uzņēmumā būtu Lietuvas akcionāri. Šajā ziņā mēs esam atvērti. Bet tas viss būs vēlāk,» sacījis B. Fliks, nenoliedzot arī to, ka BAS kapitāldaļas varētu iegādāties arī Lietuvas Satiksmes ministrija.
Sākotnējās investīcijas šajā BAS projektā plānotas viena miljona eiro apmērā, taču vēlāk tie pieaugs līdz 20 miljoniem eiro. Sākumā BAS flotē būšot trīs Boeing 737 lidmašīnas, taču vēlāk gaisa kuģu skaits varētu arī pieaugt.
BAS piedalīšoties arī airBaltic lojalitātes programmā BalticMiles.
Vai tāpēc visa preses relīze jāpārkopē un jāievieto forumā?