Vai ir kāda aplikācija, kur varētu redzēt, cik laicīgi jāierodas lidostā? Konkrēti sieva ir komandējumā Amsterdamā un visu nedēļu brīdināja, ka ir bezmaz kilometru gara rinda pie lidostas un tāpēc jāierodas ļoti laicīgi. Ieradās 4 stundas pirms lidojuma. Rinda ir tāda, kā nekad dzīvē nekur nav redzēta, ja nu vienīgi pie Ļeņina mauzoleja padomju laikos. Rinda ir ārpus termināla, lai vispār tiktu iekšā termināli. Rindā dod dzer un padzerties, ir teltis, jo jāstāv ārā vairākas stundas.
Vai ir kāda aplikācija
Viens no ieteikumiem:
This will save you a lot of hassle. Many airports share security screening wait times with their apps so you can see live wait times before you even get to the airport, allowing you to plan your arrival time accordingly.
Similarly your airline's app will also help you anticipate any disruptions or cancellations. When you download the mobile app, you'll generally get immediate alerts and some airlines will offer re-booking options and notifications through the app when facing delays.
Manīju viedokli, ka viens no rindas radošiem elementiem ir (pār)agra ierašanās lidostā.
Prātīgi būtu tuvāko mēnešu laikā izvairīties no lielajām lidostām. Ja vien pasaule neatjaunos visādus lokdaunus un apakšbikšu pirkšanas aizliegumus, nekāda uzlabošanās ar rindām neizskatās redzama.
Vispār jau ieteikums lidostā ierasties 3-4 un vēl vairāk stundas pirms lidojuma ir drošs paņēmiens, kā lidostu totāli nobloķēt un neļaut aizlidot pēc iespējas lielākam skaitam pasažieru.
Lidosta var izlaist cauri tikai tik daudz pasažieru, cik ir drošības un visu pārējo kontroļu kapacitāte šaurākajā vietā, un, ja tā ir mazāka par pārdoto biļešu skaitu, tad kāds vienalga paliks neaizlidojis. Rindai pēc deficīta precēm un pie mauzoleja ir dabiskās regulēšanās iespējas, proti, paskatoties uz to, daļa potenciālo gribētāju nemaz nemēģina stāvēt. Bet lidostā tā nevar - jālido ir visiem. Ja lidostas piekoptu pretēju politiku, proti, nevienu neielaistu terminālī, teiksim, ātrāk kā 2 stundas pirms izlidošanas, tad haosa būtu mazāk. Tiesa, tas nebūt nenozīmē, ka visi varēs aizlidot, jo šis jautājums tomēr ir jārisina, piesaistot papildus personālu un, iespējams, tehniku.
Ja lidostas piekoptu pretēju politiku, proti, nevienu neielaistu terminālī, teiksim, ātrāk kā 2 stundas pirms izlidošanas, tad haosa būtu mazāk.
Tad cilvēki ieņemtu 3 vietas rindā lai uzminētu iekļūšanu terminālī 2 stundas pirms lidojuma - 2.2 stundas, 2.1 stundu un vēl 2 stundas pirms un maisītos pa karuseli kamēr ielaistu. Vienīgais variants ir kad kontrolētāji spēj pārbaudīt vairāk lidotāju kā ir vietas lidmašīnās. Nevar aizlidot vairāk kā tik cik ir vietu lidmašīnās.
Vai ir kāda aplikācija, kur varētu redzēt, cik laicīgi jāierodas lidostā?
Daudzām lidostām ir savas lietotnes, bet vienu kopēju gan neesmu redzējis.
Ir tāds MyTSA, bet tas tikai amerikāņu lidostām. Rāda, cik ilgs gaidīšanas laiks rindās.
Paskatījos, ir vēl MiFlight, kas arī rāda prognozēto gaidīšanas laiku rindā, turklāt visā pasaulē, tikai datus ņem no pasažieru pašu sniegtās informācijas, līdz ar to varētu trūkt info — atkarīgs cik daudzi šo lietotni aktīvi lieto.
Jautājums ko īsti vēlies zināt – cik garas rindas, vai arī kāds ir oficiālais ieteikums, cik stundas pirms lidojuma jāierodas lidostā.
Jautājums ko īsti vēlies zināt – cik garas rindas, vai arī kāds ir oficiālais ieteikums, cik stundas pirms lidojuma jāierodas lidostā.
Nē, nu šodien bija jālido puikam un tāpēc domāju, caur aplikāciju saprast, cik laicīgi jāierodas lidostā, lai nenokavētu. Jo tājā Shiphol mājas lapā rādījās, ka sastrēgumi šodien būs vēl lielāki, nekā vakar.
Starp citu, vakar ārpus lidostas bija beigās jāgaida rindā 1.5 stundas. Rinda lēnā gājiena tempā kustējās uz priekšu visu laiku. Problēma ir mazājā skaitā security check. Pati lidosta pilnīgi tukša, daudz reisu nezināmu iemeslu dēļ bija atcelti
Kā ir Rīgā šobrīd? Viss normāli? Pietiks ar standarta ierašanos 2 stundas iepriekš (vajag arī bagāžu nodot Ryanair)?
Mēnesi sena info laikam būs par vecu. Tad atbraucu vakarā stundu pirms reisa un izskatījās, ka esmu bijis steidzīgs. Bez nododamās bagāžas. RIX. Vai būtu jāsatraucas par nākamnedēļu?
Neatceros, ka šogad jebkad būtu ziņots par rindu, ilgāku par 10 minūtēm.
Kas darās pie bagāžas nodošanas, nav ne jausmas, bet pie drošības kontroles standarta rinda jūnija sākumā bija 2-3 minūtes.
18.06 pl.12:30 RIX priekš LH, bagāža - 5 min. Un drošības kontrole - 2 min.
Paldies par atbildēm! Tad jau satraukumam nav pamata.
Ilmi, kā gāja puikam Sipholā? Cik stundās tika lidostā?
Ilmi, kā gāja puikam Sipholā? Cik stundās tika lidostā?
Samērā ātri - 1:15
šodien briselē jautri:
https://www.apollo.lv/7548996/briseles-lidosta-streika-del-atcelti-visi-...
skaidrs, paldies, tad nav tik traki! Lidostas mājaslapā gan rakstīs, ka baigās rindas, bet tāpat aicina ierasties 2 st. pirms lidojuma!
Ja visi striķi trūkst, var jau mēģināt šeit: https://www.riga-airport.com/pakalpojumi/vip/vip-pakalpojumi
Labs teksts par lidošanu šobrīd. Ja nepatīk, ka nav tulkots, never vaļā:
https://www.facebook.com/141302929/posts/pfbid0M9dD1GgQocHNSSyv4wPkqHkfC...
Amerikāņa raksts priekš amerikāņiem.
Protams, Eiropā nav nekas labāks, tomēr daži apgalvojumi ir visai diskutabli, nu, piemēram, vismaz Eiropā nav dzirdēts, ka overbukinga gadījumā pirmie ciestu tie pasažieri, kas biļetes pirkuši pie starpniekiem. Tas pats par sēdēšanu kopā - ja aviokompānijas politika ir max naudas izspiešana, tad, vienalga, kur pirktas biļetes, ja nemaksā par vietām, tad sēdi atsevišķi.
Varšava Chopin 15min.no rīta. Varēja 10, bet paši čammelējāmies.
RIX šodien ļoti mierīgi - pusdienlaikā pie drošības kontroles rindas praktiski nebija.
Amerikāņa raksts priekš amerikāņiem.
Tā ir, piemēram 6. punkts par minimums 3 stundu savienojumus — diezgan muļķības, stunda Eiropā daudzās lidostās ir ļoti OK, un dažās pietiks pat ar 30 min, ja veiklas kājas un stipri nervi.
Amerikā ir arī manīti 30 min savienojumi, un pat paspēts uz tādiem.
Par dienas sākumu gan viss pareizi, un Amerikā nevajadzētu ņemt dienas pēdējo savienojumu uz galamērķi, jo aviokompānijas neapmaksā viesnīcu, ja uzskata, ka nav vainīgas pie savienojuma nobrukšanas.
Šorīt saistībā ar laicīgu ierašanos lidostā tepat Rīgā nācās saskarties ar ļoti nepatīkamu pārsteigumu - vispār (!!!) nebija brīvu vietu stāvvietās! Tā nu, laicīgi ierodoties, gandrīz nokavējām…
Šķiet, ka tas jau bija pieminēts citā tēmā.
Skaidrs, ka šais laikos nebūtu prātīgi doties uz lidostu ar auto, ko plānots tur atstāt, bez iepriekšējas rezervācijas.
22.06. vakarā P3 jau nebija brīvu vietu, iekšā laida tikai ar iepriekš pirktu rezervāciju. Brīvu vietu stāvvietā gan varēja ātri atrast.
Jā, auto tiek pamesti kur pagadās, ceļa malās pie pilnajām stāvvietām. Kas to būtu domājis, ka cilvēki ir tik stulbi, ka iepriekš nepārliecinās par stāvvietu piepildījumu un vietu (ne)pieejamību.
Cik sanāk pievienotā vērtība biļetei? Nedēļas tūre? Zālēm neprasu. Tur katrs individuāli. Secinājums: nekas vairs nav pa vecam. Tikai veca mīlestība!
Jā, auto tiek pamesti kur pagadās, ceļa malās pie pilnajām stāvvietām. Kas to būtu domājis, ka cilvēki ir tik stulbi, ka iepriekš nepārliecinās par stāvvietu piepildījumu un vietu (ne)pieejamību.
'Kur pagadās' = kur ir vieta.
Kopumā izcils padomiskās domāšanas piemērs, lidosta nav ieplānojusi stāvvietu skaitu atbilstoši paredzamajam pieprasījumam = protams, ka vainīgi ir ceļotāji. Viņi ir 'stulbi', ne jau lidostas darbinieki.
Par reportāžu gan paldies.
Akcionārs uztraucas par regulāriem ienākumiem, ne kaut kāda tāpiņa pēkšņas lēkmes doties uz Maljorku, Vojadžeri novietojot P3. Lai kāds pipars atved un aizved. Varšavā noliku pie lidostas žoga otrā pusē. Ofic.stāvvietā. Kādus 3 tukšus robus atradu.
P.S. Pa daudz aizmuldējos. Jūtu, ka Propers nostukaņīs Gebņai un pirms auto iedarbināšanas palūkošos, kas ta piestiprināts pie grīdas apakšas!
'Kur pagadās' = kur ir vieta.
Kopumā izcils padomiskās domāšanas piemērs, lidosta nav ieplānojusi stāvvietu skaitu atbilstoši paredzamajam pieprasījumam = protams, ka vainīgi ir ceļotāji. Viņi ir 'stulbi', ne jau lidostas darbinieki.
Par reportāžu gan paldies.
Kapitālismā arī bieži tā gadās, kā mēs lieliski varam pārliecināties vecajā Eiropā.
Nav gan skaidrs, kas šoreiz pie vainas, pie sastrēgumiem lidostās vainojami atlaistie darbinieki (pareizāk sakot, viņu atlaidēji), jo tos nav tik viegli pieņemt atpakaļ. Vai tad stāvvietas arī būtu "atlaistas"? Jebšu ceļotāju skaits jau ir būtiski pārsniedzis pirmspandēmijas līmeni? Kaut kā negribas ticēt.