Šajā tēmā ziņojam par labām cenām uz Austrāliju un Okeāniju no Eiropas (izņemot Rīgu). Lūgums norādīt izlidošanas un ielidošanas lidostas, aviosabiedrību, cenu un vēlams arī piemēra datumus. Ja izdevīgā cena no Rīgas, tad labāk taisīt jaunu, atsevišķu tēmu.
Neprasiet, vai kāds nav redzējis labas cenas uz [kautkurieni]. To labāk palīdzības sadaļā – ja kādam būs iedvesma – palīdzēs. Te tikai par to, kas jau atrasts.
Forumos ir publicētas labas cenas no Eiropas uz SFO #4
Tad nu nedaudz papētot var par 681 EUR aizlidot uz PPT.
BCN-SFO-BCN 172 EUR TP
https://www.skyscanner.se/transport/flights/bcn/sfo/220210/220221/?adult...
SFO-PPT-SFO 509 EUR LH
https://www.skyscanner.se/transport/flights/sfo/ppt/220211/220219/?adult...
Gan jau ka ir daudz daudz citu lidojuma shēmu, bet ši bija viena.
Nav slikti. Matrix čukst priekšā, ka var labāk. Bet OTās diez vai varēs labāk atrast.
Nu paskatījos vairākās OTAs, bet zem 500 EUR neizdevās palīst.
Tā pati Austrālija (dažādas pilsētas) - gan no Atēnām un ar zemcenu SCOOT, kas supertālajiem lidojumiem nav diez ko laba izvēle, bet toties viszemākā cena, kāda jebkad manīta uz Austrāliju, resp., sākot no 364 EUR - lidojumi no MARTA līdz MAIJAM:
https://www.fly4free.com/flight-deals/europe/cheap-flights-from-berlin-a...
Tā pati Austrālija (dažādas pilsētas) - gan no Atēnām un ar zemcenu SCOOT, kas supertālajiem lidojumiem nav diez ko laba izvēle, bet toties viszemākā cena, kāda jebkad manīta uz Austrāliju, resp., sākot no 364 EUR - lidojumi no MARTA līdz MAIJAM:
https://www.fly4free.com/flight-deals/europe/cheap-flights-from-berlin-a...
Arī no Berlīnes.
bet toties viszemākā cena, kāda jebkad manīta uz Austrāliju, resp., sākot no 364 EUR
Vismaz divas reizes atceros, kad ir bijšas zemākas cenas
bet tas jau būtību nemaina. Cena tiešām laba.
bija ap 200 eur ar Etihad no RU uz AUS un NZ. Bet toreiz viss tika atcelts (kļuda)
Par to Scoot: Viens paziņa lidoja uz Āziju no Eiropas, teica, ka vairs nekad nelidos, ka piemaksās un lidos ar klasisko aviokompāniju, jo laikam nav vietu lai lidotu 12 st. Ryanair tipa sēdekļos. Nezinu, vai tiešām tā ir..
bija ap 200 eur ar Etihad no RU uz AUS un NZ. Bet toreiz viss tika atcelts (kļuda)
Jā, sen atpakaļ bija ETIHAD cenu kļūda ar izlidošanu no Maskavas un atgriešanos kādā citā Krievijas pilsētā ar papildu nosēšanos kaut kur Āzijā uz Austrāliju un Jaunzēlandi par aptuveni 220-260 EUR/RT atkarībā no virziena, bet visiem visu atcēla pats ETIHAD. Krievi pat tiesājās, bet neko nepanāca arī tiesas ceļā. Lielākais "kronis" manai atmaksātajai biļetei uz Jaunzēlandi toreiz bija tas, ka viens pārlidojums no CHC uz Melburnu tā arī netika atcelts, bet par to uzzināju tikai Jaunzēlandē esot, kad "čekojoties" uz iekšējo pārlidojumu no Nelson uz CHC, ļoti centīgs Air New Zealand darbinieks paziņoja, ka es tomēr nepaspēšot CHC pārsēsties uz Melburnu, jo starp vietējo lidojumu un starptautisko lidojumu uz MEL ir tikai 20 minūtes.
Nu jā par Scoot cik nu dzirdēts no paziņām, tad tie arī vairs nekad ar viņiem nelidos, bet nu protams ka būs arī daudzi lidotāji, kas lidos...
Sensenos laikos (varbūt pat ne tik senos kā 10 gadi), kaut kādi ķīnieši no Maskavas vizināja uz NZ par visai simbolisku cenu (ja atmiņa neviļ, zem 200 EUR šurputurpu). Kādas pāris pārsēšanās Ķīnā (Urumči un tad kaut kur tuvāk dienvidu piekrastei, kaut laikam bija arī PEK), attiecīgi bija vajadzīga vīza. Laikam awd kādus aprakstus var atrast.
Sensenos laikos (varbūt pat ne tik senos kā 10 gadi), kaut kādi ķīnieši no Maskavas vizināja uz NZ par visai simbolisku cenu (ja atmiņa neviļ, zem 200 EUR šurputurpu). Kādas pāris pārsēšanās Ķīnā (Urumči un tad kaut kur tuvāk dienvidu piekrastei, kaut laikam bija arī PEK), attiecīgi bija vajadzīga vīza. Laikam awd kādus aprakstus var atrast.
Ķīniešiem arī regulāri bija manāmas cenas ap 420 - 450 EUR uz Austrāliju un Jaunzēlandi no daudzām ES valstīm, bet, cik rādās, ķīnieši pagaidām tā arī netaisās atjaunot jebkādu tranzītu caur Ķīnu, lai būtu COVID-droši. Izkatās, ka tas būs gadiem...
https://www.fly4free.com/flight-deals/europe/cheap-flights-from-berlin-to-perth/
Pirms Covida arî redzēju pievilcīgas cenas ar Scootiem uz Austrāliju. Normāls variants? Ir kaut kādi zemūdens akmeņi? Laikam jāņiem
Scootā ēdiens/dzērieni un izklaide(filmas/seriāli/mūzika) par atsevīšķu samaksu. Prinipā tāds garo pārlidojumu Ryanair.
https://www.fly4free.com/flight-deals/europe/cheap-flights-from-berlin-to-perth/
Pirms Covida arî redzēju pievilcīgas cenas ar Scootiem uz Austrāliju. Normāls variants? Ir kaut kādi zemūdens akmeņi? Laikam jāņiem
Paziņa lidoja uz Baliem un teica, kad vairs nekad, nekad un nekad, ka lbāk maksās dārgāk. Teica: vietas kā pie ryanair, bet tikai lido ne 2 stundas )
scoot economy vietas akurāt tikpat kā SAS A350, Lufthansa B748, KLM A330, Etihad A388, Qatar 77W utt.
Arī nesaprotu to cepšanos par vietas daudzumu, arī, piemēram, B777 AF/KLM izpildījumā ir no sērijas "siļķes mucā" gan garumā, gan platumā (3-4-3, lai gan pirmsākumos šī lidmašīna bija tikai 3-3-3 izpildījumā). Ņemot vērā, ka, atšķirībā no Ryanair, krēsli ir nolaižami, reālā vieta ar gulošu priekšējo pasažieri būs vēl mazāka nekā Ryanair. Neesmu lidojis ar Scoot, bet vēl mazāk fiziski nav iespējams. Tas, ka nedod ēst un nerāda kino ir saprotams un pieciešams, attiecīgi sagatavojoties.
Arī nesaprotu to cepšanos par vietas daudzumu, arī, piemēram, B777 AF/KLM izpildījumā ir no sērijas "siļķes mucā" gan garumā, gan platumā (3-4-3, lai gan pirmsākumos šī lidmašīna bija tikai 3-3-3 izpildījumā). Ņemot vērā, ka, atšķirībā no Ryanair, krēsli ir nolaižami, reālā vieta ar gulošu priekšējo pasažieri būs vēl mazāka nekā Ryanair. Neesmu lidojis ar Scoot, bet vēl mazāk fiziski nav iespējams. Tas, ka nedod ēst un nerāda kino ir saprotams un pieciešams, attiecīgi sagatavojoties.
Nu nè. Nezinu īsti, kādi krēsla parametri par to ir atbildīgi, bet sēdēšanas ērtums vīsādos ryanairos un BT nav salīdzināms ar B777, B747, A350 un A380. Nolaists priekšējais beņķis neko īpaši nemaina kāju līmenī. Varbūt tā ir sēdekļa fotma, garāka sēžamā daļa vai kas cits. Man gan šķiet, ka lielākais pluss ir "podgolovņiks", kas lielajās lidmašīnās atbalsta galvu, un vēl ar nolokamām "ausīm". Lowcostos man galva visu laiku gāžās atpakaļ. Nu un iespējas nolaist beņķi. Tikko lidoju 2h līdz FRA ar LH A320 un pēc tam vairāk kā 10h ar B747-8, nu starpība jūtama.
Vienīgais kas besī lielajās, ir tā multimēdiju kaste zem priekšējā beņķa. Tas nu gan ir kaut kāds akmens laikmets. Pie tam bitkoinu maininga fermas izmēra kaste nodrošina sistēmas "ātrdarbību" apmēram kā pirmajiem androīda telefoniem.
Ryanair tiešām nav ērta sēdēšana, bet BT beņķi A220 man patīk un parasti izrādās ērtāki, nekā tiem sekojošie garā pārlidojums krēsli. Un atpakaļceļā caur Amsterdamu vai Parīzi ir otrādi - pēc mocībām AF/KLM dižšķūnī ar nepacietību gaidu iezvelšanos daudz ērtakā airBaltic lidmašīnā.
Vienīgais kas besī lielajās, ir tā multimēdiju kaste zem priekšējā beņķa. Tas nu gan ir kaut kāds akmens laikmets. Pie tam bitkoinu maininga fermas izmēra kaste nodrošina sistēmas "ātrdarbību" apmēram kā pirmajiem androīda telefoniem.
Tad jau, ja esmu pareizi sapratis, Scoot lidmašīnās šī problēma ir izravēta pašā saknē .
Gan aināram, gan vizierim krēsli normāli tik īsiem lidojumiem, kaut vienmēr gribas vairāk, taču 4 h jau uz robežas. Boltikam ir ērtāki kā Luxexpress ekonomiskie. Garajiem lidojumiem mīnuss ekonomā, ja priekšā sēž absolūts egoists/-e (kā man bija no NYC), praktiski visas 9 h atzveltne atradās pilnā atgāztā stāvoklī. Ķermeņa uzbūve katram sava, man bija ļoti neērti.
Garajiem lidojumiem mīnuss ekonomā, ja priekšā sēž absolūts egoists/-e (kā man bija no NYC), praktiski visas 9 h atzveltne atradās pilnā atgāztā stāvoklī.
Pareiza lidojuma etiķete ir šāda: ēdināšanas laikā krēslus turēt paceltus uz augšu, pārējā laikā darīt, kā vien katrs vēlas.
scoot economy vietas akurāt tikpat kā SAS A350, Lufthansa B748, KLM A330, Etihad A388, Qatar 77W utt.
Kā ir ar SCOOT, nezinu, bet, piemēram, CEBU PACIFIC reisiem no DXB uz MNL vietu taupīšanas nolūkos šie pielikuši klāt vēl vienu beņķi katrā rindā un viņu AIRBUS-330 lido ar sēdvietu konfigurāciju 3-3-3 nevis 2-4-2 kā paredzēts. Ja blakus sēž divi sīciņi filipīnieši, tad viss ir OK, bet tiklīdz Tev blakus iesēdina masīvus pagarus un pat ne resnus dāņu puišus, tā ir zināmas problēmas, jo nav īsti kur likt elkoņus un tie visu laiku "bāžas" masīvajam kaimiņam virsū,arī pleci berzējas vienam gar otru. ONBOARD ENTERTAINMENT šiem vispār nav paredzēts, kaut lidojuma garums - 9 stundas. Šajā konkrētajā gadījumā gan CEBU PACIFIC cena gan bija gana saulaina - ap 20-30 EUR/one way un arī iepriekš pasūtīts siltais ēdiens uz borta bija pieejams par draudzīgām Filipīnām raksturīgām cenām.
Kaut kā pilnīgs off aizgājis, bet neko sliktāku kā tālos KLM Boeingu 747 neesmu baudījis un ar viņiem vairs sen (ap +padsmit g.) jau kā vispār neko neizskatu.
Ja bien KLM tālo reisu flote sastāvētu no 747.
Zahuj, a man pēc 2 lidojumiem ar 747 poh.. no kā tā flote(s) sastāv
Zahuj vienkārši delikāti norāda, ka KLM nav nevienas pašas 747 lidmašīnas pasažieru pārvadāšanai.
Pieņemu, ka laukjis ir lidojis ar KLM gana senā pagātnē. Bet tagadējie B777 nav neko daudz labāki, bet nu vismaz kino ir un arī telefonu var uzlādēt. Vecajos B747 nevarēja.
Es takš teicu, ka ap padsmit gadus šos (KLM) vispār nebiju izskatījis, bet ooo, tad tagad arī var uz viņiem skatīties , es tāds konservatīvs, bet mūžu dzīvo, mūžu mācies . paldies par info.
Vispasaules tēmu neatradu, tad nu lieku tālākā gala tēmā. Fly4Free ielikuši no 1195 eur Star Alliance ar somu, maršrutus no CDG uz SFO vai IAH, no turienes AKL, no AKL ir SIN, NRT vai ICN un tad atkal CDG. SFO tāds paīss laiciņš, bet AKL un Āzijai bija ok: https://www.fly4free.com/flight-deals/europe/around-the-world-trip-from-paris/