Sveicināti! Mēģinu rezervēt vairākas biļetes starpkontinentālajam Finnair reisam, Finnair mājas lapā. Ja rezervēta tiek viena biļete, tiek uzrādīta viena cena, bet ja mēģinu rezervēt vairākiem cilvēkiem (sākot no diviem), cena jau ir augstāka. Vai tas ir tādēļ, ka ir palikusi tikai viena vieta šajā cenu kategorijā, vai arī automātiski, mēģinot rezervēt vairākas biļetes, dators izdod vietas augstākā cenu kategorijā? Var būt kāds ar to jau ir saskāries ar šo situāciju un, vai ir iespēja, ka rezervējot pa vienai biļetei atsevišķi, varētu dabūt lētāko tarifu?
uzzvani viniem un pajautā. Viņiem ir atsaucīgs serviss.
Ar viņiem (Finnair) jau sāku. Viņi īsti nezin, jo nav mēģinājuši pa vienai biļetei rezervēt veselai grupai. Teica, ka tas varētu izdoties... Laikam pašam būs jāizmēģina, tad varēšu dot izziņu pārējiem, kuri ar šo problēmu eventuāli saskarsies, vai tas strādā, vai nē.
Jā, iemesls visticamāk ir tas, ka par zemāko cenu ir 1 biļete, nākamās dārgākas. Vienīgā aviosabiedrība manā pieredzē, kas šadā situācijā rīkojas laipni pret pasažieri un automātiski liek iepirkumu grozā 1 lēto + 1 dārgāko biļeti, ir EasyJet. Citas sistēmas uzreiz ņem 2 biļetes no nākamās cenu kategorijas.
Daži mēģinā šādā situācijā atvērt 2 interneta pārlūkus un pirkt to lēto biļeti vienlaicīgi gan vienam, gan otram ceļotājam… Kas nenovēršami noved pie paziņojuma, ka otram biļete par šādu cenu nav pieejama.
Grūti iedomāties, kas varētu noiet greizi, ja pirksi vienu pēc otras. Vajadzētu būt OK.
Vēl drošāk (iespējams) varētu būt biļešu pirkšana izmantojot dažādas IP adreses ... īsāk sakot, katrs pats pērk savu biļeti ... diemžēl.