Pieveershiet uzmaniibu ja kaads nav ar savu apstiprinaashanas kodu veel iznneemis billetes - es 08.07.2010 nopirku billetes uz Bangkoku caur online.aerosvit.com, ieliekot kkeksi ka e-billeti iznnemshu lidosta Riiga, man nonneema naudu no kartes, smuki atnaaca rezervaacijas kods. Es iipaashi neuztraucos un shodien izdomaaju ka japazvana uz lidostu un jaasavaac billetes no Aerosvit paarstaavnieciibas. Piezvanu - man atbild ka muus rezervaacijaa nav... Es saku kaa nav? Man kods ir! Man saka - ka billete nav apmaksaata un vinnu atceela!!!!!!! Bet es lloti labi zinu, ka es samaksaaju - meitene saka, ka sazinaasies ar Kijevu - bet tas nebuus tik aatri. Es ilgi negaidot piezvanu pati, man saka - pasakiet summu, kartes ciparus un datumu un vinni paarzvaniis... Kad man piezvaniija - pateica, ka vinniem notika klluuda un rezervaacija tika atcelta un ka vinni atgrieziisiis man naudu....!!!!!!!!!!!!!!!!! Nauda nav vajadziiga - man vajag cellojumu, zvanu uz citu numuru - staastu vinniem to pashu, pieminot faktu, ka vinniem noteikumos ir rakstiits - ja shiemuz vienu reisu ir paaraak daudz rezervaaciju - tad jaadod billetes uz citu reisu!!!! Nu jau gaidu atbildi jau 3 stundas... Shie meeggina noskaidrot - kas attceela rezervaaciju.
P.S. Juunijaa jau ar vinniem lidoju uz Bangkoku, bija arii kkibele pie ieccekoshanas atpakall cellaa - muusu vietas bija atdotas kaadam citam. Bet vinni kompenseeja mums muusu rezerveetas vietas ar biznesa klasi. Toreiz pirkaam 2 billetes par 900 LVL.
Tagad gaidu - kaads buus risinaajums... Jo uz maniem datumiem tagad billetes maksaa nedaudz vairaak par 1000 LVL.
Es neko neesmu izņēmis, nesaprotu, kā var e-biļeti, kas pēc definīcijas ir virtuāla izņemt lidostā, bet varbūt, ka neesmu kaut ko līdz galam izdarījis, ej nu sazini. Ja arī tā būs, īpaši nepārdzīvošu
?
Man ir elektroniskās biļetes, kas nāca uz e-pastu. Vai ir pamats satraukumam?
Ja Aerosvit kļūdas pēc atcēla rezervāciju, tad protams viņiem būtu tā jāatjauno, nevis vienkārši jāatdod nauda, jo galu galā pērkot/pārdodot biļeti esat noslēguši abām pusēm saistošu līgumu.
Es tikai arī nesaprotu par to biļetes izņemšanu. Kurā rezervēšanas solī tiek piedāvāta tāda iespēja? Jo vai nu ir e-biļete, kas dzīvo tikai datorā, vai arī papīra biļete, kas jāizņem izdrukāta. Tādas izņememas e-biļetes nav. Varbūt, ja paskaidrosi, ko īsti nopirki, varēsim saprast, kas nogāja greizi.
Domāju, ka citiem satraukties par savām rezervācijām nav pamata. Drošības pēc protams var paskatīties, vai ar rezervācijas kodu redzami nopirktie lidojumi http://virtuallythere.com vai http://www.checkmytrip.com, vai http://mytripandmore.com – nezinu, kuru sistēmu izmanto Aerosvit.
Man tika iedots rezervaacijas kods,billeti man vajadzeeja iznnemt lidosta Riiga,jo pie pirkshanas bija kkeksis - vai veelos billeti iznnemt paarstaavnieciibaa.Es taapeec negribeeeju drukaat pati e-billeti,jo gribeeju uzreiz lidosta rezerveet vietas lidmashiinaa.
Vakaraa ap 18.00 sazvaniijos veelreiz ar Aerosvit ofisu Kijevaa,man teica,ka vinni risinot manu probleemu,lai piezvanu riit,tas ir jau shodien.Pashaas sarunas beigaas puisis pateica,ka konflikts atrisinaasies man par labu.
Es ceru ka vinni tieshaam atjaunos manu rezervaaciju vai arii piedaavaas man kaadu citu man izdeviigu reisu. Redzeesim kaa buus...
Aerosvit tikko atsuutiija man e-billetes uz e-pastu... Mainiijaas laiks cikos izlidosim no Kijevas,bet taa - beidzot billetes man rokaa.Divu dienu beigti nervi,bet tomeer es atkal lidoju uz Bangkoku...
Vinni pat neatvainojaas!!!! Bet tomeer es savu panaacu!!! )
Jurim --> Tātad, ja es savu rezervāciju atradu iekš http://www.checkmytrip.com, tad ar manām biļetēm viss ir OK un satraukumam nav pamata? Izlasīju šo diskusiju un bišķi norāvu stresu, jo mans lidojums uz Bangkoku novembrī ir arī mans kāzu ceļojums (medusmēnesis, tā teikt , līdz ar to vēl jo vairāk šoreiz negribētos šādas problēmas...brrr... Mīļš paldies par info!
Teiksim tā – ja atradi savu rezervāciju www.checkmytrip.com, tad tā joprojām eksistē, un nav atcelta kā šīs tēmas aizsācējai.