Man 24. augustā bija biļete no Amsterdamas uz Rīgu. Šo reisu atcēla un iedeva vietā tajā pašā dienā Amsterdama–Tallina–Rīga. Nupat atcēla gabalu Amsterdama–Tallina. airBaltic nav sazvanāms. Kā rīkoties? Amsterdamā būšu tranzītā.
Nu Holande sarkanajaa sarakstaa ar skaitli 46. Lidojumi tiek aptureeti. Nu suudiigi.....
Ko nozīmē nav sazvanāms? Zvani +37167006006, numurs bez paaugstinātas maksas, kamēr sazvani. Pat pandēmijas karstumā varēju sazvanīt, neticu, ka tagad būtu kļuvis daudz grūtāk.
Pagaidām nav atcelti AirBaltic lidojumi no Amsterdamas caur Viļņu uz Rīgu 24. augustā. Bet varbūt arī tos atcels.
Brauc ar vilcienu uz Frankfurti un lido no turienes. Tā jau nav kā pavasarī kad tikai repatriācijas reisi bija pieejami.
Ko nozīmē nav sazvanāms? Zvani +37167006006, numurs bez paaugstinātas maksas, kamēr sazvani. Pat pandēmijas karstumā varēju sazvanīt, neticu, ka tagad būtu kļuvis daudz grūtāk.
Nē, nebija kļuvis daudz grūtāk. Tikai 32 minūtes bija jāpakarājas vada galā. Pirmajos divos mēģinājumos padevos pēc 20 min, kas bija kļūda.
Pagaidām nav atcelti AirBaltic lidojumi no Amsterdamas caur Viļņu uz Rīgu 24. augustā. Bet varbūt arī tos atcels.
Jā, to uzzināju.
Un ko tad iedeva?
Aviokompānijām jau 20+ minūtes ir standarts pat miera laikos, tagad arī stundu jābūt gatavam ziedot.
Un ko tad iedeva?
Amsterdama–Viļņā–Rīga, bet pagaidām nav iespējams reģistrēties. Lai gan tam vispār nav nekādas nozīmes: uz abiem iepriekšējiem reisiem biju reģistrējusies. Nu un?
Aviokompānijām jau 20+ minūtes ir standarts pat miera laikos, tagad arī stundu jābūt gatavam ziedot.
To neiedomājos. Nav pieredzes. Pirmajā reizē bija 10 min.
Latvijas Republikas vēstniecība Lietuvā brīdina, ka saistībā ar pastiprinātiem ierobežojumiem ieceļošanai Lietuvā, aviokompānijas, pēc savas iniciatīvas, ceļotājam var pieprasīt uzrādīt COVID-19 negatīvu testu, kurš veikts 72 stundas pirms ieceļošanas Lietuvā. Iesakām ceļotājiem par šo prasību savlaicīgi pārliecināties aviokompānijās pirms plānotā lidojuma.
Ieceļošanas noteikumi Lietuvā: https://koronastop.lrv.lt/en/news/updated-procedure-for-arrivals-from-european-countries
Nu ja nav žēl naudas, tad uz tuvākajām dienām var nopirkt LUFTHANSA reisus AMS-FRA-RIX, sākot no 271 EUR. Es gan ieteiktu sākumā izmēģināt variantu ar BT caur VNO, jo citādi būs grūti atgūt iztērēto naudu par lidojumu ar LUFTHANSA. AMS-VNO vēl ir nopērkami arī BT mājas lapā, kā arī joprojām BT pārdod lidojumus AMS-VNO-RIX ar īsu gaidīšanu VNO. Ja bez testa nelaidīs lidmašīnā AMS-VNO, tad domāsi tālāk. Tikai nepērc biļetes ar LOT, jo Polija ar šodienu jau LV "sarkanajā" sarakstā un LOT lidojumus no RIX uz WAW ticamāk, jau rīt aizliegs, ja vēl nopērkami.
Un ko tad iedeva?
Amsterdama–Viļņā–Rīga, bet pagaidām nav iespējams reģistrēties. Lai gan tam vispār nav nekādas nozīmes: uz abiem iepriekšējiem reisiem biju reģistrējusies. Nu un?
Reģistrēties BT ar BASIC (tagad GREEN) klases biļetēm, ja nav izvēlēta sēdvieta, parasti var 36 stundas pirms pirmā lidojuma. Uz 24.08. vēl nevarēs. Sēdvietu tagad bezjēdzīgi pirkt par naudu, jo BT lidmašīnas (izņemot reisus uz TBS) tagad diezgan patukšas.
Lai netaisītu jaunu tēmu, pajautāšu te. Ir nepieciešams septembrī tikt no Latvijas uz Spāniju ( one way uz Malagu). Nevaru saprast, kā to izdarīt, jo tiešo reisu nav, bet Skyscanner uzticēties nevar, jo tur rādās faktiski atceltie reisi. Kā varētu šo īstenot? Paldies.
Ar Ryanair caur Bergamo .
Ar Ryanair caur Bergamo .
Es kaut kā nemēģinātu lidot ar nesavienotajiem reisiem, jo arī Itālija SEPTEMBRĪ varētu būt jau "sarkanajā" listē ar sekojošu lidojumu atcelšanu. Mana drauga meitai pozitīva pieredze ar BT lidojumam uz CDG. Bija iepirkts tiešais reiss RIX-CDG, bez problēmām lidostā pārlika uz RIX-VNO-CDG ar BT. Abas lidmašīnas bijušas galīgi tukšas. LH mājas lapā uz 13.09. un 20.09. lidojumam uz Malagu rāda saulainu cenu ap 72 EUR ar pārsēšanos FRA un garu gaidīšanu (ECONOMY LIGHT Tarifs ar rokas bagāžu 8 kg):
https://book.lufthansa.com/lh/dyn/air-lh/revenue/viewFlights
Meklētāji kā jau COVID-19 laikos nereti rāda lielāku cenu.
Vienkāršākais būtu nopirkt BT biļeti, ja tāda ir pārdošanā, un pēc tam prasīt, lai pārliek uz savienotajiem reisiem.
Ar nesavienotiem FR reisiem tiešām nevajadzētu aizrauties.
P.S. Bet nu atkarīgs, cik dziļā septembrī tas ir. Ja tuvāk mēneša beigām, tad var gadīties, ka aizlidot varēs tikai uz Helsinkiem un Budapeštu. Tas labākajā gadījumā. Sliktākajā tikai uz Liepāju .
Bija iepirkta biļete no BT uz septembra beigām, šie paziņoja tagad par reisa atcelšanu, bet pārlikt uz savienotajiem piedāvā tikai ja līdz lidojumam ir mazāk par 14 dienām. Tā kā šobrīd ir vairāk, šī opcija, laikam, nebūs pieejama.
.
Elhana - nu tad bišķiņ pagaidi un mēģini septembra sākumā nopirkt jaunu biļeti uz septembra beigām ar BT, kuras uz Malagu atkal tiek tirgotas, bet tiešie reisi tiek tirgoti uz septembra beigām. Moška nepaspēs paziņot 14 dienas iepriekš.
Elhana - nu tad bišķiņ pagaidi un mēģini septembra sākumā nopirkt jaunu biļeti uz septembra beigām ar BT, kuras uz Malagu atkal tiek tirgotas, bet tiešie reisi tiek tirgoti uz septembra beigām. Moška nepaspēs paziņot 14 dienas iepriekš.
Fakts, ka tiek tirgotas biļetes uz atcelto reisu ir gan apbrīnojama bezkaunība.
Būtībā neviena aviokompānija nezina, kad un kurā virzienā no RIX tiks atļauts lidot, jo "sarkanās valstis" mainās katru piektdienu, tāpēc arī tirgo.
Interesants tikai ir moments ka esi iegādājies biļeti par kādu cenu X. To atceļ un piedāvā iegādāties jaunu biļeti par cenu Y un uz to pašu reisu.
Gribu vēlreiz pateikt paldies orsons21, kas mudināja nestrēbt karstu ar Covid-19 testu. Pie iekāpšanas lidmašīnā uz Viļņu to tiešām prasīja, bet ne visiem. Radās iespaids, ka to prasa tikai ārzemniekiem, kas dodas uz Lietuvu. Man un vēl diezgan daudziem citiem neprasīja.
Tikko atgriezos no Lietuvas, kur darba lietās bija tikšanās ar vairāku valstu pārstāvjiem, tajā skaitā, grupu no Izraēlas. Ja cilvēkiem no Slovākijas, Slovēnijas un Polijas nebija problēmu iebraukt Lietuvā, tad Izraēlas grupai bija jāsaņem ministrijas atļauja, kuras tiek izsniegta ar vairāku dienu kavēšanos. Un tas nekas, ka visiem bija negatīvi covid testa rezultāti (testi tikai taisīti vairāki pēc kārtas - 10 dienas pirms brauciena, tad 2 dienas pirms brauciena)
Gribu vēlreiz pateikt paldies orsons21, kas mudināja nestrēbt karstu ar Covid-19 testu. Pie iekāpšanas lidmašīnā uz Viļņu to tiešām prasīja, bet ne visiem. Radās iespaids, ka to prasa tikai ārzemniekiem, kas dodas uz Lietuvu. Man un vēl diezgan daudziem citiem neprasīja.
Bet tieši tā arī ir - https://urm.lt/default/en/important-covid19
Foreign citizens, arriving to Lithuania from affected countries (incidence exceeds 25 cases/100 000 population in the last 14 calendar days) have to provide a negative COVID-19 test result, that has been done not earlier than 72 hours before arrival to Lithuania.
Lithuanian citizens, arriving or returning to Lithuania from affected countries (incidence exceeds 25 cases/100 000 population in the last 14 calendar days)have to provide a negative COVID-19 test result, that has been done not earlier than 72 hours before arrival to Lithuania OR arba have to call COVID-19 Hot-line 1808 within 24 hours of arrival to Lithuania or reffer to any other institution to have COVID-19 test done.
Varbūt lietuvieši uzskata, ka mēs arī vietējie? Jo "foreign citizens" testu var veikt vienas dienas laikā (droši vien, ja paliek Lietuvā).
Krrista - acīmredzot lietuvieši nav tik piekasīgi un pagaidām ļauj lidot caur savu valsti tranzītā arī bez tā COVID-19 testa, ja lidojuma galamērķis ir cita valsts un gaidīšanas laiks VNO lidostā nav ilgs. Cik var saprast, tā bija arī Revolving gadījumā, jo no VNO uz "sarakanajām" ES valstīm lidojumi turpinās, turklāt BT pašlaik krīzē ir relatīvi daudz lidojumu tieši no RIX uz VNO, lai dotu iespēju mūsu tautiešiem nokļūt ar pārsēšanos arī "sarkanajās" valstīs. Tas, ka tranzītam ir vieni noteikumi, bet ielidošanai valstī - pilnīgi citi, pamatīgi čakarē smadzenes daudziem.
Kas tur ar tām Igaunijas ziņām, ka šie liek mīksto uz krāsu kartē, bet skatās, cik svarīgs maršruts/lidosta?