Nepatīkama pieredze ar kiwi.com

24 replies [Last post]
Lauris
Lauris's picture
Offline
Joined: 27/07/2011
Posts: 41
Last seen: 3 years ago

Labdien!

Līdz šim ar šo kanotri viss ir bijis daudz maz normāli, tiesa, atcelts lidojums vēl netika piedzīvots, līdz ar to nebija pieredzes, cik godīgi vai negodīgi viņi piedāvā klientiem risinājumus šāda veida situācijās.

Biju nopircis lidojumu KEF-OSL-RIX uz 14.06, bet šodien saņēmu paziņojumu par kancelu, jo Icelandair savu posmu neveiks (principā tas jau bija labu laiku atpakaļ zināms + viņiem par to ziņoju, lai varētu vienoties par citu maršrutu, bet atbilde bija, kamēr nav kancels no Icelandair puses, tikmēr neko citu nepiedāvās). Liels bija mans pārsteigums šodien,kad  kiwi.com kā alternatīvos lidojumus piedāvāja 22h un 33h garus lidojumus ar nosacījumu, ka piemaksāju 2x līdz 5x augstāku cenu kā vispār maksāja mana sākotnējā biļete. Pieejams tikai 1 datums un neko mainīt nedrīkst. - WTF?

Pats labākais, ka pirms pirku biļetes, tur viņi vēļ baigi noreklamēja, ka līdz ar Covid refund burzmu, būs iespēja pašam vērsties pie avio kompānijām, lai pieteiktu refund. Tagad raksta man šo - 

Sorry, we’re unable to share these credentials

Due to certain carrier booking restrictions, we're unable to provide you with the credentials for your trip

Sanāk, ka nekādas rezervācijas vispār netika veiktas uz mana vārda? 0_0

Domāju, ka vislabāk vērsties pie Swedbankas ar chargeback. Rezervāciju pirku no Zelta kredītkartes.

 

Kādam ir bijis līdzīgi?

lundi
Offline
Joined: 06/09/2010
Posts: 335
Last seen: 3 hours ago
Location: Islande

FB ir grupa kiwi.com scam victims.   Atradīsi domubiedrus tur. 

lundi

wildd
Offline
Joined: 20/09/2017
Posts: 162
Last seen: 11 hours ago

Vienīgā reize, kad šos biju izmantojis bija neveiksmīga sakritība, ka 1 dienu pirms lidojuma nobankrotēja Monarch. Ar mani viņi reāli sazinājās tikai brīdī, kad pirmais posms uz UK jau bija izpildīts (ar wizzair) un gaidīju nākamo lidojumu ko pats jau biju nopircis, tā kā kiwi.com nekādu ziņu nebija devis, lai arī solīja ka dos. Atmaksāja smieklīgi mazu summu, kas protams nesedza paša pirktās nākamās biļetes. Kopš tās reizes nekad vairs neesmu viņus izmantojis.

AShs
Offline
Joined: 29/12/2014
Posts: 789
Last seen: 1 week ago

Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē:  Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html 

Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..

2023: VNO TLL CPH ARN HEL OSL BGO GOT MUC VIE MXP OVD BCN LIS MAD DUB OTP VCE HAM

2022: MUC AGP CPH TLL VIE SOF ZRH TBS IST

2020-2021: MSQ LED SVO VNU MAD MUC DUS VIE BUD PRG TXL AMS

Aringa
Aringa's picture
Offline
Joined: 11/07/2016
Posts: 1505
Last seen: 1 week ago
Location: Ozolnieku novads

AShs wrote:

Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē:  Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html 

Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..

Vispār, paliekot neitrālai konkrētajā un citās sūdzībā, jāsaka, ka Kiwi uzreiz, pēc samaksas veikšanas, atsūtīja elektroniskās biļetes ar visiem rezervācijas kodiem, un turpmāk ielogojoties aviokompāniju mājaslapā sevi atradu uzreiz.

Vai uzreiz to klients neskatās? Nu labi - man arī bija iekšējs stress, tāpēc pārbaudīju

He-he

Lauris
Lauris's picture
Offline
Joined: 27/07/2011
Posts: 41
Last seen: 3 years ago

Ja tā paskatās, tad visiem rezervāciju aģentiem var atrast visādas šausminošas atsauksmes, it īpaši pēc pēdējā laika notikumiem. Bet nu kiwi.com maigi sakot sūta mani cirst.

However, please note that you may not be able to contact the airlines directly as we have booked the flights using our credentials which we are not allowed to disclose. Please be advised that we are using multiple methods of booking flights to ensure availability and the best possible pricing for you. As a result, in some cases, we cannot disclose the credentials as this is restricted to us and doing so would pose a security threat.

 

Tas būtu tā kā ok? Grin

 

ak_nemiers
Offline
Joined: 03/04/2010
Posts: 77
Last seen: 3 hours ago

Man bija piedzīvojums ar kiwi.com pirms pusotra gada. Sviests! Nespēju to visu atkārtot. Viena no pērlēm bija: An airline SAS does not provide E-ticket numbers because it is a low-cost airline. 

Toreiz tā jezga notika Rīgas lidostā, kur man pazīstamas meitenes kasē strādāja. Viņas man centās palīdzēt, karājās kādu pusotru stundu telefonā, lai vienotos par biļetes samainīšanu, Kiwi to tā arī neizdarīja un LH reiss aizlidoja bez manis.  Meitenes teica, ka pastāv iespēja, ka viņiem nav tāda pieeja (licence?) lai spētu biļeti samainīt. Kaut kur pie kompensācijām īsā notikumu versija bija aprakstīta.

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 8 hours ago

Tagad COVID - 19 periodā, ar visām atcelto reisu rezervācijam ir problēmas un vairums aģentu, izņemot aviokompāniju vaucherus, neko citu nepiedāvā. Lauris gadījumā vienīgās zāles būs CHARGE BACK. Man pirmskrizes periodā ar KIWI.COM viss ir bijis OK. Nekas gan netika atcelts un bija pēc saraksta.

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 14 hours ago

Rainis arī saka, ka kiwi ir sliktie - http://baltic-ireland.ie/2020/07/47196/

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 8 hours ago

AirAsia wrote:

Rainis arī saka, ka kiwi ir sliktie - http://baltic-ireland.ie/2020/07/47196/

Nu pats RAINIS arī nav nekādi labie. Lai gan caur FR mājas lapu atmaksu par FR atceltajiem reisiem pieteicu jau 20.03.2020., tikai pateicoties CHARGE BACK, nauda sāk pamazām atgriezties pie manis. Maz ticams, ka Rainim tik daudz darba, ka četru mēnešu garumā nu nekādi neizdodas pārskaitīt atpakaļ naudu uz manu karti, toties n-tos vaučerus šie varēja izsniegt jau dažu nedēļu laikā. Un COVID-19 krīzes sākumā nauda jau sen bija pie paša RYANAIR, tik ar atgriešanu šiem pavāji, kamēr nepieslēdzas CHARGE BACK.

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 8 hours ago

Netaisot jaunu tēmu, jautājums par KIWI.COM pārsēšanās garantiju dažādu aviokompāniju lidojumiem. Ir noskatītas relatīvi lētas biļetes uz CUN caur KIWI.COM, kur pirmo un pēdējo posmu (RIX-AMS un AMS-RIX) izpilda BT, bet lidojumus AMS-MEX-CUN-MEX-AMS izpilda Aereo Mexico. Cik saprotu, ja posms RIX-AMS un AMS-RIX tiks atcelts, tad praksē KIWI.COM "transfer protection" garantija diez vai strādās, pat tad, ja viss būs vienā rezervācijā. Par cik atstarpes starp Aereo Mexico un BT reisiem samērā īsas, it īpaši ņemot vērā Schipol lidostas specifiku, tad pirmā lidojuma posma pārmaršrutizācija caur VNO vai kā savādāk rezultēsies kā neierašanās uz garo Aero Mexico reisu līdz CUN un neviens par to nebūs atbildīgs un diez vai izdosies "izsist" jaunu lidojumu nākamājā dienā no AMS uz CUN.

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 1 day ago
Location:

Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?

Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.

propers
Offline
Joined: 19/06/2014
Posts: 4770
Last seen: 50 min ago

RX wrote:

Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?

Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.

Kāda ideja pirkt Ryanair pie Kiwi? Vai nav izdevīgāk ar Hopper?

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15328
Last seen: 7 hours ago
Location:

Hopper varētu būt izdevīgāk tikai tad, ja katru reizi taisa jaunu kontu. Un, ja vairāki ceļotāji, tad attiecīgi jāpērk pa vienai biļetei katram no jauna konta. Diezgan čakarīgi, ņemot vērā, ka vajadzīgs derīgs telefona numurs, kur saņemt īsziņas. 

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 8 hours ago

RX wrote:

Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?

Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.

Caur KIWI.COM Ryanair lidojumus neesmu pircis, bet, ja pērk RYANAIR lidojumus, teiksim, caur LASTMINUTE.IE, tad lidojuma apstiprinājuma e-pastā var redzēt arī LASTMINUTE uzģnerēto e-pastu, caur kuru tad var tikt klāt savai rezervācijai un taisīt CHECK-IN, ja reiz rezervācija neparādās aplikācijā. Līdz šim gan, cik saprotu, KIWI.COM pats automātiski veica SELF CHECK-IN Ryanair lidojumiem, kas Ryanair ne īpaši patika.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15328
Last seen: 7 hours ago
Location:

Jādomā gan, ka, ja jau tas e-pasts būtu apstiprinājumā, tad RX nevaicātu, kā pie tā tikt 

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 8 hours ago

Vēl var izmantot nevis KIWI aplikāciju, bet Ryanair aplikāciju. Ryanair aplikācijā man vienmer ir izdevies ar PNR pievienot pie starpniekiem pirkto rezervāciju.

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 1 day ago
Location:

Viestursp1 wrote:

Vēl var izmantot nevis KIWI aplikāciju, bet Ryanair aplikāciju. Ryanair aplikācijā man vienmer ir izdevies ar PNR pievienot pie starpniekiem pirkto rezervāciju.

Tomēr prasa arī epastu aplikācijā Frown

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 1 day ago
Location:

Kāpērc pirku KIWI? Jo man uzticamais Skyscanner to uzrāda un bija laikam arī lētāk, nekā pa tiešo Ryanair.

Uzrakstīju KIWI caur kontaktformu un palūdzu epastu, kuru tie izmantoja rezervācijai. Un šie atsūtīja arī. Ja kādam aktuāli, otrā epasta daļa varētu būt līdzīga. Ielieciet tikai savu vārdu/uzvārdu. vardsuzvards [at] allcloudllc [dot] com 

Ryanair sola, ka tiem, kam ar KIWI tik gludi neiet, varēšot iečekoties lidotā bez maksas: Airport check-in for passengers who have booked through an OTA, and therefore cannot complete check-in online, is offered free of charge.

Dzo
Offline
Joined: 04/10/2013
Posts: 171
Last seen: 5 hours ago

Izskatās, ka Kiwi.com katrai rezervācijai ģenerē e-pastu ar nejaušu domēnu, tikko man atsūtīja divus šādus - vardsuzvards [at] navesorrow [dot] com, vardsuzvards [at] bonavacation [dot] com. Kiwi atsūtīja pietiekami operatīvi bez tielēšanās un abas rezervācijas ir pievienotas Ryanair app, bet skatos, ka Ryanair vairs neļauj mainīt kontakta e-pastu, mājas lapā ļauj mainīt tikai telefonu, bet tas jau ir pareizais.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15328
Last seen: 7 hours ago
Location:

Jā, es to jau pasen konstatēju, ka e-pastu mainīt neļauj, sazin kāpēc tā, manuprāt tas ir būtiski, lai aviokompānija varētu komunicēt ar klientu pa pareiziem kanāliem. 

RX
RX's picture
Offline
Joined: 04/07/2009
Posts: 3959
Last seen: 1 day ago
Location:

Jāpriecājas, ka sākuši klientiem atklāt šos uzģenerētos e-pastus, ja kāds prasa, lai tālāk pats ar Ryanair visu sakārtotu.

Rihards_007
Rihards_007's picture
Offline
Joined: 08/04/2010
Posts: 4538
Last seen: 17 min ago

Dzo wrote:

Izskatās, ka Kiwi.com katrai rezervācijai ģenerē e-pastu ar nejaušu domēnu, tikko man atsūtīja divus šādus - vardsuzvards [at] navesorrow [dot] com, vardsuzvards [at] bonavacation [dot] com. Kiwi atsūtīja pietiekami operatīvi bez tielēšanās un abas rezervācijas ir pievienotas Ryanair app, bet skatos, ka Ryanair vairs neļauj mainīt kontakta e-pastu, mājas lapā ļauj mainīt tikai telefonu, bet tas jau ir pareizais.


Kāds iemesls pirkt pie KIWI?   Tipa viņu "savienoto reisu" drošības garantihja? Nekad neesmu redzējis ka pie viņiem būtu lētāk kā ryanair pa tiešo.

 

vitalijs
Offline
Joined: 20/01/2014
Posts: 207
Last seen: 12 hours ago

Jа caur Skyscanner tad lētāk 

Rihards_007
Rihards_007's picture
Offline
Joined: 08/04/2010
Posts: 4538
Last seen: 17 min ago

Tikko intereses pēc paskatījos RIX-BGY-CAG 27SEP
Kiwi identiska cena FR cenai + Priority un bagāža daudz dārgāk kā pie FR.  Ja pietiek ar mazo roceni tad jau labāk Trip.com, Mytrip  pirkt tad var dažus eur zem FR cenas dabūt kā arī šajās OTAs rezervācijā parādas paša rakstītais epasts un nav lieki laiks jātērē saziņai ar kiwi un dabūt viņu ģenerēto pastu.