Sveicināti biedri!
Sniedziet padomu!
4pax (2 bērni)
Origināli bija nesavienotais lidojums 5.06.2020(BT) RIX-CPH , (United) CPH-YYZ-LAX + LAX-VIE-CPH, (Norwegian)CPH-RIX .
Norwegian un BT atcela lidojumu - refund pieprasīts, BT jau atmaksājis, Norwegian vēl gaidu.
ASV posms pirkts United mājaslapā, taču izpildīja lidojumus Canadian un Austrian. Pagājušonedēļ Canadian un Austrian savus posmus atcēla.
United pieprasīju refund.
United pasūtīja - citāts:
You do have flexible options to use the value of your ticket for future travel:
Un sestdien United atsūtīja izmainītu rezerāciju, kur lidojumus izpildīs Lufthansa.
Protams, ka šobrīd netaisos lidot!
Kā jūsuprāt būtu jārīkojas?
Prasi bankai chargeback.
Prasi bankai chargeback.
Ko teikt bankai kā pamatojumu? United tachu neatsaka - lidojums notiek.
Ja lidojums notiek, tad nav pamatojuma CHARGE BACK procesam.
Pamēģini vēlreiz UNITED pamatot sava lidojuma neiespējamību ar to, ka
United States
https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580...
Nu kā tad notiek, ka nenotiek! Kurš tad rakstīja, ka kanādieši un austrieši savus posmus atcēluši!?
Tas, ka pret Tavu gribu pārliek uz pavisam ko citu, neko šajā situācijā nemaina, Tevis pirktie reisi nenotiek.
Viestur - vaučeris jau arī tiek piedāvāts (future travel credits), tāpat tiek piedāvāts pārrezervēt uz citu datumu. Bet, ja gribas naudu, tad vai nu chargeback, vai arī var čakarēties ar PTAC analogu izlidošanas valstī (Dānijā) - es kaut kur lasīju, ka ir ES lēmums, ka aviokompānijas nedrīkst savas problēmas risināt uz pasažieru rēķina, nauda ir jāatdod, ja tā tiek pieprasīta. Un, ja izlidošana no ES, tad šie lēmumi ir United saistoši.
Man gan liekas, ka, ja lidojums paredzētajā laikā notiek, bet ar citu aviokompāniju, tad tur ar CHARGE BACK nekas varētu nesanākt, ja vien LH neatcels savus paredzētos lidojumus uz ASV, jo, cik saprotu, paredzētais galamērķis tiks saniegts, pārsēžoties citur. Reālajā dzīvē bieži vien ir gan CODE SHARE lidojumi, gan arī pēdējā brīdī lidaparāts nomainīts uz citas aviokompānijas lidaparātu, gan arī lidojums tiek pārmaršrutizēts caur citiem tranzīta punktiem dažādu iemeslu dēļ. Kaut kā nevaru iedomāties, ka varētu prasīt CHARGE BACK par to, ka SMART LYNX vietā reisu precīzi pēc saraksta izpildīja BH AIR vai FRA vietā pārsēšanās notiks MUC. Gan jau arī bankas zina, ka COVID-19 laikā reisus atceļ, pārceļ, robežas slēdz un gandrīz nekas vēl ilgu laiku nenotiks kā paredzēts, arī lidojumi.
Gan jau, ka nav precīzi tajos pašos datumos un laikos. Lai vai tur kā, regula skaidri nosaka, ka, ja lidojums ir atcelts, tad pasažierim PĒC VIŅA IZVĒLES pienākas rerouting vai refund.
Līdz šim bieži ir bijis otrādi, kompānija pārtrauc lidot kādā maršrutā, un cenšas piedāvāt refund kā vienīgo opciju, nedodot vietā citu aviokompāniju reisus. Tagad viss ir mainījies, tiek uzspiests rerouting, jo neviens šodien negrib dot refund.
Var sūdzēties Dānijas patērētāju sargiem, tas neapšaubāmi neatbilst regulai, bet šajos juku laikos pilnīgi drošs par iznākumu nevar būt. Un tas būs šausmīgi ilgi. Chargeback droši vien būs ātrāks variants. Te gan arī ir lasīts, ka Amerikā bankas Covid dēļ atsaka, bet no Latvijas ir arī pozitīvas ziņas. Es droši vien šautu abos virzienos.
Gan jau, ka nav precīzi tajos pašos datumos un laikos. Lai vai tur kā, regula skaidri nosaka, ka, ja lidojums ir atcelts, tad pasažierim PĒC VIŅA IZVĒLES pienākas rerouting vai refund.
Līdz šim bieži ir bijis otrādi, kompānija pārtrauc lidot kādā maršrutā, un cenšas piedāvāt refund kā vienīgo opciju, nedodot vietā citu aviokompāniju reisus. Tagad viss ir mainījies, tiek uzspiests rerouting, jo neviens šodien negrib dot refund.
Var sūdzēties Dānijas patērētāju sargiem, tas neapšaubāmi neatbilst regulai, bet šajos juku laikos pilnīgi drošs par iznākumu nevar būt. Un tas būs šausmīgi ilgi. Chargeback droši vien būs ātrāks variants. Te gan arī ir lasīts, ka Amerikā bankas Covid dēļ atsaka, bet no Latvijas ir arī pozitīvas ziņas. Es droši vien šautu abos virzienos.
Jaunais lidojums ir tieši tajos pašos datumos, ar noklūšanu galamērķī 8.57 PM (oriģināli bija 6.59 PM)
Jaunais maršruts: CPH-FRA-IAD-LAX; LAX-IAD-FRA-CPH
Biletes pirku ar SWED Zelta kredītkarti
Ja lidojums atcelts, Tava izvēle, vai dabūt vietā citu vai naudas atmaksu. Tur nevar būt pat diskusiju, vienalga, vai jaunie piedāvātie ir tajā pašā minūtē vai nē. Tam ir nulle nozīmes.
Var arī prasīt chargeback, pamatojoties uz to. Var United piedraudēt, ka taisīsi chargeback.
Nu jā, bet banka, kurai pieteikts CHARGE BACK noteikti prasīs, kāds ir iemesls tam, ka ielidošana galamērķī 1 st. un 58 min.vēlāk vairs nederēs. Bet mēģināts nav zaudēts. Par apdrošināšanu - man SWED apdrošināšana atteica atmaksāt neatceļamas viesnīcu rezervācijas izmaksas, kaut pirkts ar ar to pašu SWED MC GOLD, jo pandēmijas laikā gūtos zaudējumus nesegšot, kaut viesnīca pirkta, pirms VVAO izsludināja pandēmiju. Arī pēc regulas par tik īsu nokavējumu nekas "nespīd". Un man liekas, ka vairāk "jāspiež" pašu aviokompāniju uz uz to, ka LV valstspiederīgie vismaz šobrīd netiks ielaisti ASV noteikto ceļošanas aizliegumu dēļ. Nav jēgas doties uz CPH, lai to izbaudītu.
Banka neko tādu nevar prasīt, ja likums saka, ka atcelšana = iespēja izvēlēties atmaksu…
Chargeback ir par to, ka nauda pretlikumīgi netiek atdota.
Par apdrošināšanu - man SWED apdrošināšana buldur buldur buldur
un kāpēc te pēkšņi par apdrošināšanu? neviens te neko par apdrošināšanu nebija minējis.
Labdien!
Vai kāds zin par Norwegian lidojumu maiņu. Man tika atsūtīta ziņa, ka lidojuma uz Zveidriju datumi ir mainīti. Lidot uz Zviedriju protams, ka vairs negribu, un ja gribētu, tad tie piedāvātie datumi arī būtu pavisam nederīgi.
Vai pēc zemāk minētā, gadījumā ja atcelšu lidojumu, naudu man neatmaksās? lidojuma maiņa, kurai nepiekrītu, taču ir notikusi viņu dēļ?..
Your booking has changed
We're sorry to inform you that there has been a change to your booking. There could be a number of reasons why this has happened, but we really hope it doesn't cause too much inconvenience to your travel plans.
Please check the changes and see what options are available to you.
Kad iet uz "Cancel booking"minēts:
Cancel reservation
You have selected to cancel your reservation. Please confirm
Please note that the reservation you are about to cancel is non-refundable.
Please see the fare rules for our ticket types.
Protams, ka, ja datumi ir mainīti, Tu vari izvēlēties naudas atmaksu. Neaizpildi to muļķīgo formu, ja jau saka, ka non-refundable, mēģini kontaktēt citādā veidā un izteikt savu vēlmi atgūt naudu. Ja nekas nelīdz, tad vienmēr jau paliek chargeback.
Situācijas Update!
Pieteicu chargeback. Pēc divu mēnešu gaidīšanas nauda kontā! Banka-SWED, Biļetes pirkts ar SWED Gold MC.