Marta beigās ir ieplānota Islande uz dažām dienām, biļetes no Airbaltic pirktas tajos laikos, kad vēl nepiedāvāja bezmaksas iespēju izmainīt lidojuma datumu...
Sekoju līdzi situācijas attīstībai un domāju, ko darīt
Marta beigās ir ieplānota Islande uz dažām dienām, biļetes no Airbaltic pirktas tajos laikos, kad vēl nepiedāvāja bezmaksas iespēju izmainīt lidojuma datumu...
Sekoju līdzi situācijas attīstībai un domāju, ko darīt
Pajautā -lundi-, viņa te galvenā Islandoloģe! Tagad atrodas pašizolācijā pēc Reikjavikas centrālā daktera lēmuma
Marta beigās ir ieplānota Islande uz dažām dienām, biļetes no Airbaltic pirktas tajos laikos, kad vēl nepiedāvāja bezmaksas iespēju izmainīt lidojuma datumu...
Sekoju līdzi situācijas attīstībai un domāju, ko darīt
Varbūt Islande ir laba vieta, kur paslēpties no vīrusa. Gandrīz viss interesantais ir ārpus telpām, kopumā maz cilvēku (lai gan tūrisma objektos gan jau, ka viņi būs arī tagad, epidēmijas laikā).
Marta beigās ir ieplānota Islande uz dažām dienām, biļetes no Airbaltic pirktas tajos laikos, kad vēl nepiedāvāja bezmaksas iespēju izmainīt lidojuma datumu...
Sekoju līdzi situācijas attīstībai un domāju, ko darīt
Mainīt var arī tās biļetes, kas pirktas agrāk, bet kur lidojums martā. Tikai man neļāva mainīt uz oktobri, kā gribēju, bet tikai līdz augustam, jo pirku augustā.
Varbūt Islande ir laba vieta, kur paslēpties no vīrusa. Gandrīz viss interesantais ir ārpus telpām, kopumā maz cilvēku (lai gan tūrisma objektos gan jau, ka viņi būs arī tagad, epidēmijas laikā).
Islande = 85 saslimušo (oficiālie dati); vairāk kā 600 karantīnā (neoficiālie dati / pēc vietējo nostāstiem).
Varbūt Islande ir laba vieta, kur paslēpties no vīrusa. Gandrīz viss interesantais ir ārpus telpām, kopumā maz cilvēku (lai gan tūrisma objektos gan jau, ka viņi būs arī tagad, epidēmijas laikā).
Islande = 85 saslimušo (oficiālie dati); vairāk kā 600 karantīnā (neoficiālie dati / pēc vietējo nostāstiem).
Zinu, no Itālijas saveda. Vienkārši valstīs ar mazu iedzīvotāju blīvumu ir vieglāk izvairīties no vīrusa nekā pārējās.
Marta beigās ir ieplānota Islande uz dažām dienām, biļetes no Airbaltic pirktas tajos laikos, kad vēl nepiedāvāja bezmaksas iespēju izmainīt lidojuma datumu...
Sekoju līdzi situācijas attīstībai un domāju, ko darīt
Saslimušo Islandē ir 4, no tiem 1 diezgan nopietni. Inficēti 90, karantīnā 600. Ir 3 vietējie inficēšanas gadījumi.
Lundi, paldies par informāciju! Diemžēl visas viesnīcas ir sabukotas ar neatceļamām rezervācijām.
Pēdējā informācija - Islande ir iekļauta skarto teritoriju sarakstā, diemžēl laikam būs vien jāatceļ pasākums.
Lundi, paldies par informāciju! Diemžēl visas viesnīcas ir sabukotas ar neatceļamām rezervācijām.
Pēdējā informācija- Islande ir iekļauta skarto teritoriju sarakstā, diemžēl laikam būs vien jāatceļ pasākums.
Eiropas tuvumā un arī pasaulē (vismaz valstīs, kur ir kaut kāds tūrisms), manuprāt, tikpat kā nav valstu bez koronovīrusa skartajiem. Tad jau vispār nekur nevar braukt. Brīnos, ka Turcijā un Ukrainā tik pa 1 gadījumam un Krievijā baigi maz (28), neskatoties uz to, ka valsts milzīga. Dažās pundurvalstīs pagaidām varbūt, ka nav tā vīrusa. Par Īslandi lundi labi pateica - maz cilvēku it visur, mazāk iespēju inficēties. Es brauktu, ja viss nobukots un nav atceļams. Varbūt der izvairīties no Zilās lagūnas un Reikjavikas publiskajiem siltajiem baseiniem, kuros liela cilvēku aprite, it īpaši vakaros.
Viesturs1, ņemot vērā, ka darbā skaidri pateica, ka pēc braucienā 2 nedēļas būs jāsēž karantīnā ( ko es īstenībā fiziski nespēju izdarīt, jo mājās ir citi ģimenes locekļi, kas nebrauc, bet nonāks saskarsmē ar mani un turpinās ikdienas gaitas), tika pieņemts sāpīgs lēmums norakstīt šo braucienu zaudējumos. Bija nopirkta arī ceļojumu apdrošināšana no If, bet gan jau ka pasūtīs mani 3 mājas tālāk, nemot vērā, ka tas ir mans lēmums nebraukt, nevis Islande ir slēgusi robežas..
Elhana, iespējams, ka no IFa kaut ko varēsi dabūt.
Ziņas no IFa:
''Sakarā ar Pasaules veselības organizācijas paziņojumu par vispasaules pandēmiju ir pieņemts lēmums, ka ceļojuma polises, kuras pirktas pēc šodienas (12.03.) plkst. 12:00 nebūs spēkā ceļojuma atcelšanas risks, kas saistīts ar koronavīrusu (neatkarīgi, uz kuru valsti ir ceļojums).''
P.S. Skaties kas Tev polisē ir apdrošināts un sniedz tik atlīdzības pieteikumu ''iekšā''
Šodien sazinājos ar IF e-pastā un viņi apstiprināja, ka atlīdzinās visus manus zaudējumus, ja nedošos ceļojumā ( polisi ar ceļojuma izmaiņām nopirku jau februāra beigās).
Nu super, tad tik raksti atlīdzības pieteikumu
Ps. Viss šis vēlreiz apliecina to, ka ceļojuma apdrošināšana ir jāpērk uzreiz pēc tam kad ir nopirkts pats ceļojums...
Ahoj!
Situācija ir sekojoša: plānotais lidojums, loģiski, nenotiek, taču Airbaltic piedāvā atmaksāt tikai 60% no summas ( uz karti). Saņēmu no viņiem šādu ziņu:
Ja vēlaties saņemt pilnu naudas atmaksu, tad varam piedāvāt e-kuponu, kas ir derīgs 6 mēnešus no izdošanas datuma un lidojumiem līdz 12 mēnešiem, un, kurš būs izmantojams mūsu mājas lapā www.airbaltic.lv . Ja izvēlēsieties kuponu, tad mēs papildus piedāvajam 10 Euro un kopējā kupona summa būs 277.97 Euro. Ja vēlaties saņemt samaksāto summu uz kartes, tad summa būs 247.97 Euro. Un naudas atmaksa aizņem līdz 20 darba dienām. |
Laipni informējam, ka piedāvājam bez papildus maksas mainīt lidojumu datmus līdz 31.decembrim 2020. |
Ņemot vērā, ka biļetes maksāja 400 EUR, nosacījumi nešķiet godīgi. Kādi būtu jūsu ieteikumi šajā situācijā?
Vai var precīzāk, cik lidojums maksāja sākotnēji, kad bija lidojums, vai to atcēla pats vai BT, kādas bija biļetes, kad pirktas..
Šobrīd ierosinu dalīties ar maksimāli detalizētu un precīzu informāciju (neietverot konfidenciālu, sensitīvu un citādi privātu informāciju) - lai būt precīzāk iespējams sparast par situāciju. Katrs gadījums stipri atšķiras, un šādi tik rodas papildus neskaidrības un pārprātumi.
Nezinu, man lokauta laikā bija viena rezervācija (RT), atpakaļceļš jau 15. aprīlī, kad lidojumam vajadzētu notikt. Par laimi, abi virzieni bija vienā biļetē, iegāju savā rezervācijā, kur bija jāizvēlas vai nu citi datumi, vai naudas atmaksa - ar variantiem, tikai turpceļam vai abiem virzieniem. Loģiski, izvēlējos abiem virzieniem, par summu nekas nekur netika teikts, loģiski, ka plānoju atgūt visu summu.
Identiski, lidojums nākamnedēļ turp un atpakaļ uz pēterburgu (BT), turpceļš basic biļete, atpakaļ premium. Iegāju rezervācijā, piedāvāja izvēlēties kuru lidojumu atcelt, atcēlu abus reizē, izvēloties opciju atdot naudu. Nekur netika teikts, ka naudas būs mazāk kā samaksāts. Ceru saņemt visu.
Basic lidojums, 27.03-30.03. Pilna maksa bija 400 EUR ( rezervācijā ir vairākas personas), pirkts pa tiešo no BT.
Vai var precīzāk, cik lidojums maksāja sākotnēji, kad bija lidojums, vai to atcēla pats vai BT, kādas bija biļetes, kad pirktas..
Šobrīd ierosinu dalīties ar maksimāli detalizētu un precīzu informāciju (neietverot konfidenciālu, sensitīvu un citādi privātu informāciju) - lai būt precīzāk iespējams sparast par situāciju. Katrs gadījums stipri atšķiras, un šādi tik rodas papildus neskaidrības un pārprātumi.
Identiski, lidojums nākamnedēļ turp un atpakaļ uz pēterburgu (BT), turpceļš basic biļete, atpakaļ premium. Iegāju rezervācijā, piedāvāja izvēlēties kuru lidojumu atcelt, atcēlu abus reizē, izvēloties opciju atdot naudu. Nekur netika teikts, ka naudas būs mazāk kā samaksāts. Ceru saņemt visu.
Interesanti, jūs tikko mēģinājāt un atdabūjāt? Man līdzīga situācija, bet parādās uzraksts: "Tehnisku iemeslu dēļ šo pieprasījumu šobrīd apstrādāt nav iespējams. Lūdzu, mēģini vēlāk!"
Tiesa, man lidojumi maija sākumā, kur viens no tiem atcelts nevis ārkārtas situācijas dēļ, bet jau agrāk, kad BT ierobežoja lidojumus uz Milānu. Varbūt viņi vienkārši sistēmas pārslodzes dēļ apkalpo tos, kas lido līdz 14. aprīlim, bet pārējiem jāgaida?
Basic lidojums, 27.03-30.03. Pilna maksa bija 400 EUR ( rezervācijā ir vairākas personas), pirkts pa tiešo no BT.
Nu bet Tu mēģināji pati atcelt BT sistēmā? Tur nekādi varianti ar 60% nav paredzēti.
BT sistēmā met ārā kļūdu, tādu pašu kā iraimonds raksta. Sazvanīt biroju neizdevās, bet sakomunicēju caur FB, kur man iedeva šādu linku:
Pēc datu aizpildīšanas atnāca e-pasts, ar augstākminēto piedāvājumu atgriezt 60%...
BT sistēmā met ārā kļūdu, tādu pašu kā iraimonds raksta. Sazvanīt biroju neizdevās, bet sakomunicēju caur FB, kur man iedeva šādu linku:
Pēc datu aizpildīšanas atnāca e-pasts, ar augstākminēto piedāvājumu atgriezt 60%...
Skaidrs, paldies, pamēģināšu to pašu.
Gaidīšu arī stāstu, vai izdevās dabūt vairāk par 60%...
Interesanti, jūs tikko mēģinājāt un atdabūjāt? Man līdzīga situācija, bet parādās uzraksts: "Tehnisku iemeslu dēļ šo pieprasījumu šobrīd apstrādāt nav iespējams. Lūdzu, mēģini vēlāk!"
Tiesa, man lidojumi maija sākumā, kur viens no tiem atcelts nevis ārkārtas situācijas dēļ, bet jau agrāk, kad BT ierobežoja lidojumus uz Milānu. Varbūt viņi vienkārši sistēmas pārslodzes dēļ apkalpo tos, kas lido līdz 14. aprīlim, bet pārējiem jāgaida?
Nu jau man laiki nojukuši, vai vakar vai aizvakar to darīju, bet gāju pie rezervācijas apskatīšanas, apskatīju, teica atcelts, piedāvāja maiņas un atcelšanu, izvēlējos atcelšanu ar naudas atgriezšanu. Ļoti iespējams, ka vēl tikai sekos kāda komunikācija no viņu puses, reāla nauda protams vēl nav, to tāpat ātrāk par 20..30dienām nav pamata gaidīt.
Interesanti, jūs tikko mēģinājāt un atdabūjāt? Man līdzīga situācija, bet parādās uzraksts: "Tehnisku iemeslu dēļ šo pieprasījumu šobrīd apstrādāt nav iespējams. Lūdzu, mēģini vēlāk!"
Tiesa, man lidojumi maija sākumā, kur viens no tiem atcelts nevis ārkārtas situācijas dēļ, bet jau agrāk, kad BT ierobežoja lidojumus uz Milānu. Varbūt viņi vienkārši sistēmas pārslodzes dēļ apkalpo tos, kas lido līdz 14. aprīlim, bet pārējiem jāgaida?
Nu jau man laiki nojukuši, vai vakar vai aizvakar to darīju, bet gāju pie rezervācijas apskatīšanas, apskatīju, teica atcelts, piedāvāja maiņas un atcelšanu, izvēlējos atcelšanu ar naudas atgriezšanu. Ļoti iespējams, ka vēl tikai sekos kāda komunikācija no viņu puses, reāla nauda protams vēl nav, to tāpat ātrāk par 20..30dienām nav pamata gaidīt.
OK, paldies. Šodien un vakar visu laiku izmet kļūdu.
Tikko atnāca arī paziņojums uz e-pastu:
Laipni informējam, ka Jūsu naudas atgriešanas pieprasījums ir saņemts un tiks apstrādāts rindas kārtībā!
Tikko atnāca arī paziņojums uz e-pastu:
Laipni informējam, ka Jūsu naudas atgriešanas pieprasījums ir saņemts un tiks apstrādāts rindas kārtībā!
Ja lidojums ir atcelts, tur tak nav pat nekādu variantu - ja neatgriež visu naudu, prasi viņiem, kāpēc tā, un, ja nesola, ka tomēr atgriezīs atlikušo daļu, sniedz iekšā bankā chargeback.