Aegean pa kluso ielikuši šādu teikumu pie SAS jūdžu pelnīšanas:
Notes:
Booking classes not eligible for accrual: I, X, N, F, R.
Mileage accrual is based on the fare option purchased, regardless of the booking class.
No miles can be earned on SAS Go Light booking classes.
Neizmainot datumu "Effective as of 09/06/2013".
Lasot flyertalk, saprotu, ka tiem, kas bija rezervējuši biļetes vēl pirms šī paziņojuma parādīšanās, viss ieskaitās normāli, bet ne vienmēr. Bet tiem, kas rezervēs turpmāk, izskatās, ka jūdzes vairs neiekritīs.
Ļoti noderīga inofrmācija, ja kāds plānoja kā pārkvalificēties nākamajam gadam ar Aegean, pirms sākt pirkt čupu ar SAS lidojumiem...
No vienas puses tas man ir kā sitiens zem jostas vietas, no otras puses vienmēr brīnijos cik ilgi tas vilksies, ka par lētākajām biļetēm var nopelnīt 100% jūdžu.
Tev vēl ir *A Gold no Aegean?
Jā, vēl ir, bet pēc šīm izmaiņām izskatās, ka vairs nebūs. Neredzu reālu veidu, kā savākt nepieciešamās jūdzes. Lai arī nemaz tik daudz nav nepieciešams, bet par lētākajām biļetēm praktiski neko vairs nedod. Un nezinu arī, vai maz īsti ir vērts censties, principā tikai dēļ dažiem lounge apmeklējumiem. Ja nu vienīgi lido ar SAS Plus, kas dod 200% jūdžu (pagaidām). Aegean par lētākajām biļetēm dod 75%, United 50%, LOT 25%, Air Canada 25%, Air China 25%. Pārējie (no populārākajām aviokompānjām no Eiropas) nedod neko, tai skaitā visa Lufthansa grupa, Singapore Airlines un Turkish Airlines.
Var pirkt SAS Go Smart (nevis Light), kas cenas ziņā tikai par kādiem 20 EUR dārgāk, bet tad jāpēr caur pašu SAS un nevar nodžetot, kas džetotai biļetei ar to sastāda jau ap 30-40 EUR atšķirību.
NU lufthansai varbūt kaut kas mainīsiesar 2021 gadu kad būs citādāka kvalifikācija, so varbūt viss vēl nav tik slikti a kā ar viņu pašu eurobonus?
NU lufthansai varbūt kaut kas mainīsiesar 2021 gadu kad būs citādāka kvalifikācija, so varbūt viss vēl nav tik slikti a kā ar viņu pašu eurobonus?
Neesmu vēl redzējis nopietnas FFP izmaiņas, kas būtu par labu dalībniekiem nevis aviokompānijai Citas programmas vispār līdzi netur (manā skatījumā) līmeņa sasniegšanai, ne jūdžu pelnīšanai, krāšanai pamazām un tērēšanai. Ar Aegean līdz šim varēja pārkvalificēties (nevis kvalificēties) nolidojot vienu tālo savienoto lidojumu ar SAS un vienu R/T lidojumu ar Aegean ar savienojumu Atēnās.