Pavisam fiksais jautājums, kur netieku gudrs -->
Finnair biļetei uzrāda FARE CLASS -> Economy U.
Matrix tai pašai biļetei FARA CLASS -> Economy K.
-------
Kur īsti var iegūt informāciju, cik daudz punktus varēs iegūt par konkrēto veikto lidojumu ar Finnair? Nekad iepriekš neesmu krājis/izmantojis jebkādu alianšu punktus, bet tā kā sanāks mazliet palidināties ar Finnair, tad varbūt kko var sākt krāt (viens lidojuma komplekts RIX-KBP-HEL-PEK un atpakaļ, bet otrs RIX-HEL-LAX / JFK - HEL - RIX). Varbūt kkas tur sagrabināsies
(Izceļu atsevišķā tēmā — Juris)
Matrix Tu redzi vai nu zemāko iespējamo klasi, vai zemāko šobrīd pieejamo. Tam nav sakara ar to, kāda Tavā biļetē.
Finnair U klase izskatās kaut kas ļoti eksotisks: https://www.wheretocredit.com/latviesu/finnair/u
Vai esi parliecināts, ka pareizi paskatījies? Varbūt U attiecas tikai uz ukraiņu posmu? (Tev atsevišķs Finnair apstiprinājuma kods ir? Tad varētu paskatīties Finnair lapā.)
Divas manuprāt labākās programmas, kur likt Finnair lidojumus, ir American AAdvantage un British Executive Club.
Papētīju, U ir Finnair biznesa klases bonusa biļete, diez vai Tev tāda ir.
Papētīju, U ir Finnair biznesa klases bonusa biļete, diez vai Tev tāda ir.
U figurē gan pie RIX-KBP (kuru izpilda BT), gan pie KBP-HEL (kuru izpilda PS). Jāsāk beidzot iebraukt tajā jūdžu krāšanā
Ā, tad jau ne ar Finnair, bet ar citām aviokompānijām. Par šiem lidojumiem Tu neko nedabūsi (Oneworld aliansē).
Ar Finnair Tev tātad tikai HEL-PEK. Kāda tur rādās klase? (Es gan neesmu specs par Oneworld jūdzēm.)
Ā, tad jau ne ar Finnair, bet ar citām aviokompānijām. Ar Finnair tikai HEL-PEK. Kāda tur rādās klase? (Es gan neesmu specs par Oneworld jūdzēm.)
Izgāju cauri, pakonsultējos pie viedajiem un tagad tikai jāsakulkē, cik jūdzas tiks nopelnītas un ko ar to visu iesākt
HEL-PEK ir B klase (150%). PEK - HEL ir G klase (25%). RIX-HEL-LAX-HEL-LAX ir O klase (50%).
Atceries, ka šo Tu nopelnīsi tieši Finnair jūdžu krāšanas programmā, bet ir arī vēl citas programmas, kur Tev saglabāt savas jūdzes, pie citām Oneworld aviokompānijām, kurām varbūt ir izdevīgāki noteikumi... Tā ka papriekš veic izpēti.
Es gan no savas pieredzes esmu sapratis, ka jūdžu krāšana ir patīkams hobijs, kam sanāk iztērēt diezgan daudz naudas, bet pretī iegūtie labumi ir tādi, kurus varbūt arī par to pašu naudu būtu varējis dabūt kaut kā citādi. Ok, man ir statuss StarAlliansē un dažreiz sanāk palidināties biznesa klasē - apgreidu rezultātā vai pateicoties šim mērķim iztērētām sakrātajām jūdzēm. Bet arī nauda ir izgājusi diezgan paliela, jo citreiz kaut kā netīšām nopērkas nevis izdevīgākais lidojums, bet tāds, par kuru var dabūt vairāk jūdzes Turklāt šīs jūdžu krāšanas programmas pēdējos gados kļūst aizvien neizdevīgākas un neizdevīgākas.
Atceries, ka šo Tu nopelnīsi tieši Finnair jūdžu krāšanas programmā, bet ir arī vēl citas programmas, kur Tev saglabāt savas jūdzes, pie citām Oneworld aviokompānijām, kurām varbūt ir izdevīgāki noteikumi... Tā ka papriekš veic izpēti.
Es gan no savas pieredzes esmu sapratis, ka jūdžu krāšana ir patīkams hobijs, kam sanāk iztērēt diezgan daudz naudas, bet pretī iegūtie labumi ir tādi, kurus varbūt arī par to pašu naudu būtu varējis dabūt kaut kā citādi. Ok, man ir statuss StarAlliansē un dažreiz sanāk palidināties biznesa klasē - apgreidu rezultātā vai pateicoties šim mērķim iztērētām sakrātajām jūdzēm. Bet arī nauda ir izgājusi diezgan paliela, jo citreiz kaut kā netīšām nopērkas nevis izdevīgākais lidojums, bet tāds, par kuru var dabūt vairāk jūdzes Turklāt šīs jūdžu krāšanas programmas pēdējos gados kļūst aizvien neizdevīgākas un neizdevīgākas.
Daļēji Tev piekrītu, ka jūdžu krāšana pēdējos gados palikusi mazefektīva. Pāris gadus atpakaļ vēl izdevās ar ar vienu lidojumu uz SJU + viens mazs lidojums visiem ģimenes locekļiem sakrāt AA platīnu (toreizējo). Un kā Platīna memberiem jūdzes nāca krietni vairāk.
Tad nu dikti ceru ka nu man nākamgad izdosies izmantot (jau iepirkts) jūdzes lai aizlidotu biznesa klasē no RIX uz jauku galamēķi. Bet nu taisnības labad jāsaka, ka es AA jūdzes krāju jau no 2006 gada, un biju skarājis gana daudz.
Izgāju cauri, pakonsultējos pie viedajiem un tagad tikai jāsakulkē, cik jūdzas tiks nopelnītas un ko ar to visu iesākt
HEL-PEK ir B klase (150%). PEK - HEL ir G klase (25%). RIX-HEL-LAX-HEL-LAX ir O klase (50%).
Pašus attālums, no kā rēķināt procentus, es skatos http://gcmap.com
Es gan no savas pieredzes esmu sapratis, ka jūdžu krāšana ir patīkams hobijs, kam sanāk iztērēt diezgan daudz naudas, bet pretī iegūtie labumi ir tādi, kurus varbūt arī par to pašu naudu būtu varējis dabūt kaut kā citādi. Ok, man ir statuss StarAlliansē un dažreiz sanāk palidināties biznesa klasē - apgreidu rezultātā vai pateicoties šim mērķim iztērētām sakrātajām jūdzēm. Bet arī nauda ir izgājusi diezgan paliela, jo citreiz kaut kā netīšām nopērkas nevis izdevīgākais lidojums, bet tāds, par kuru var dabūt vairāk jūdzes Turklāt šīs jūdžu krāšanas programmas pēdējos gados kļūst aizvien neizdevīgākas un neizdevīgākas.
Tā tas ir domāts, ka izrasīs cilvēkā azartu, un tāpēc viņš lidos vairāk ar šo aviosabiedrību (vai aliansi) un pirks dārgākas biļetes. Tāpēc nepieciešama rakstura stingrība, lai izmantotu priekšrocības, nekļūstot atkarīgam. Bet, ja gadās kā zigainim, kam jūdzes no debesīm nokrīt, muļķīgi būtu tās nepacelt.
Kur ir izdevīgāk jūdzes krāt - BA vai AY ? Cik nopratu - ja lidojums ir ar AY, tad jūdzes var krāt jebkurā alianses biedra kontā, tātad arī BA.
Kkur lasīju, ka BA piedāvātie AVIOS ir izdevigākais no OW alianses, ja jākrāj jūdzes.
Kur ir izdevīgāk jūdzes krāt - BA vai AY ? Cik nopratu - ja lidojums ir ar AY, tad jūdzes var krāt jebkurā alianses biedra kontā, tātad arī BA.
Kkur lasīju, ka BA piedāvātie AVIOS ir izdevigākais no OW alianses, ja jākrāj jūdzes.
esmu iecienījis BA un kad jātērē, tad apvienoju vairākus kontus kā Household account.
esmu iecienījis BA un kad jātērē, tad apvienoju vairākus kontus kā Household account.
Cik ļaudis var pielikt iekš household account. Man te nesen 3gb izlidoja RIX-HEL-LHR-NYC-HEL-RIX ar Finnair. Varbūt varu visas šīs viņu jūdzes arī prihvatizēt?
7pers Galvenais + 6. Ja reiss ir izlidots tad BA jūdzes nedabūsi jo kontam bija jābūt izveidotam vismaz lidojuma dienā. Citām programmām varbūt arī der vēlāk veidots konts.
Iberia Plus var prasīt avios par līdz 3 mēnešiem pirms reģistrēšanās veiktiem lidojumiem. Un tad pārpumpēt šos avios uz British Executive Club.
Iberia Plus var prasīt avios par līdz 3 mēnešiem pirms reģistrēšanās veiktiem lidojumiem. Un tad pārpumpēt šos avios uz British Executive Club.
Savukārt American AAdvantage ieskaita lidojumus max 30 dienas pirms reģistrēšanās. AAdvanage jūdzes un British avios man liekas divi jēdzīgākie veidi, kur likt oneworld lidojumus.
Iberia Plus var prasīt avios par līdz 3 mēnešiem pirms reģistrēšanās veiktiem lidojumiem. Un tad pārpumpēt šos avios uz British Executive Club.
Ja pareizi sapratu, tad shēma šāda:
1. Sataisīt 5gb Iberia Plus kontus un tur salikt visu lidojumu jūdzes - gan tiem lidojumiem, kas notikuši vēl pirms konta reģistrācijas, gan tos, kas vēl notiks.
2. Pēc tam visu pārpumpēt uz katra individuālā lietotāja British Airways Avios (kuri arī svaigi uztaisīti).
3. Tā kā visi ir vienā household iekš BA Avios, tad tos salikt vienā čupiņā un izmantot pēc saviem ieskatiem.
Vai šādi?
Jā. Tikai paies kādi mēneši, līdz varēsi pārsūtīt no Iberia uz British — ja pareizi atceros, pavisam jauniem kontiem neļāva.
Vēl piebildīšu — avios labi der salīdzinoši īsiem tiešajiem lidojumiem, tas ir optimālais pielietojums. Savukārt American AAdvantage jūdzes tieši otrādi, tāliem un komplicētiem savienotajie lidojumiem, tas ir pielietojums, kurā no tām var izspiest vislielāko vērtību.