Ryanair rezervācija bez reālas samaksas

12 replies [Last post]
mekletaja
Offline
Joined: 23/11/2012
Posts: 88
Last seen: 17 weeks ago

Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās  Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.

Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.

Kādam ir līdzīga pieredze?

propers
Offline
Joined: 19/06/2014
Posts: 4770
Last seen: 4 hours ago

Bet priekš kam un no kurienes ir nauda Paypal kontā? Varbūt tiek pieturēta lai garantētu kādu darījumu. Es tikai teoretizēju ka ir divi varianti - Paypal neattapsies ka ir samaksājis Tavā vietā vai arī tiek iesaldēta tā naudiņa kas bija Paypal kontā un vēlāk no tās arī atvilks. Ryanair noteikti savu ir saņēmis.

Aringa
Aringa's picture
Offline
Joined: 11/07/2016
Posts: 1505
Last seen: 1 week ago
Location: Ozolnieku novads

mekletaja wrote:

Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās  Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.

Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.

Kādam ir līdzīga pieredze?

Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus... 

He-he

propers
Offline
Joined: 19/06/2014
Posts: 4770
Last seen: 4 hours ago

Ja cilvēks uztrauktos par samaksāšanu, tad rakstītu Paypal un prasītu kas par lietu. Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!

Rihards_007
Rihards_007's picture
Online
Joined: 08/04/2010
Posts: 4538
Last seen: 13 min ago
Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

propers wrote:

Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!

Proper, lūdzu izbeidz bez kāda pamata apvainot cilvēkus. Esmu jau teicis, ja Tev dzīvē kādas nepatikšanas, esam gatavi Tevi visādi atbalstīt, bet gremšanās uz cilvēkiem, kam ar to nav sakara, nav risinājums, Tu taču to labi saproti.

Viestursp1
Offline
Joined: 25/02/2013
Posts: 8825
Last seen: 1 hour ago

mekletaja wrote:

Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus... 

RYANAIR-am šis čats ir tiešām izcils, ja salīdzina ar EDREAMS robotu Krisu. Nevienu jautājumu tas EDREAMS robots nespēj atrisināt, tiklīdz pamainās lidojumu laiki. Tikai visu laiku izsaka pateicības, ka izmantoju robota pakalpojumus un tas arī viss.

propers
Offline
Joined: 19/06/2014
Posts: 4770
Last seen: 4 hours ago

Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.

321
Offline
Joined: 25/06/2011
Posts: 2270
Last seen: 3 years ago
Location:

Man bija lidzigi ar Airbaltic, atnaca vestule, ka bilete atcelta (nesanaca 2-tro reizi dzive izmantot Airbaltic izslaveto servisu skumigasejinja).

\m/

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

propers wrote:

Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.

Tad droši saki, ka Tavuprāt sākumā jāsazinās ar Paypal. Nevaram mēs visi katrā dzīves situācijā uzreiz izdomāt, kāda būtu pareizā rīcība. Ja tā būtu, ceļakājā varētu neko nerakstīt, visi paši zinātu, kā darīt. Smile

Man gan ar Paypal sazināšanos vissliktākā pieredze, atbild lēni, čata nav, uzdevu nesen viņiem tehnisku jautājumu pēc daudziem gadiem, kad kontu nelietoju, rezultatā viņi paziņoja, ka manu kontu slēdz par aizdomīgām darbībām. Grin

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15328
Last seen: 5 min ago
Location:

Es gan savulaik esmu ticis līdz kaut kādam čatam ar Paypal. 

Bet nu ar to diemžēl jārēķinās, ka finanšu institūcijām jebkas var likties aizdomīgs, un jebkuru kontu var slēgt jebkurā laikā un bez jebkādiem pierādījumiem. Arī visi modernie Revolut, Monese, N26 u.tml.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Es viņiem par to aizsūtīju GDPR datu pieprasījumu, par visu laiku, kopš esmu bijis klients, un visām iespējamām jomām un aspektiem.

mekletaja
Offline
Joined: 23/11/2012
Posts: 88
Last seen: 17 weeks ago

Paypal jau ir jautāts un tas atbildēja, ka banka ir atteikusi darījumu. Kas notiek tālāk, arī viņi nezin. Pēc būtības vajadzētu būt, ka Ryanair nebūtu vajadzējis akceptēt darījumu pirkuma brīdī, bet tomēr tas ir noticis, iespējams, sistēmas kļūdas dēļ.