ir iespēja pavizināties ar jauno airbusu A380 no Frankfurtes vai Minhenes līdz Pekinai un atpakaļ janvārī un februārī par 449eiro.Biļetes pārdošanā no šodienas
Varbut jau ir ari kautkas dzirdets par iespejam palidot ar jauno B787 dreamliner. Pirmos itka sanems japanu ANA, bet eiropa un ASV vel nav dzirdets kuri bus pirmie, airBaltic tas drosi vien nebus?
Poli, azerbaidzani un uzbeki gan ir pasutijusi
http://active.boeing.com/commercial/orders/displaystandardreport.cfm?cbo...
Lūdzu:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Boeing_787_orders
Interesanti, ka LOT''am tie būs no 2010. gada.
Nebrīnīšos, ja Dreamliner pirmās piegādes tiks atliktas uz 2011. vai pat 2012. gadu. Bet jā, poļi ir vieni no pirmajiem rindā.
Pirmo B787 tulit dabus ANA, bet izbrina, ka vismaz paslaik milzigaja pirceju skaita no eiropas ir tikai BA, aBerlin, aEuropa un LOT, neticas ka visiem jau ir izpilditas jauno lidmasinu iepirksanas, jo B757, B767 vai A321 tomer nevares pec solitajam tehniskajam iespejam konkuret ar B787, bet A380 var pacelties un nosesties tikai ipasi piemerotas vietas.
Zel ka neradas info cik uz vienu pasazieri jatere degvielas uz 100km, cik var noprast tad paslaik 3.8 litri tere tikai A380 un 4.0 B747, ka ari CJet 900 terejot 3.2 litri.
Vacu lidotaju arodbiedriba un mdr.de ir tikusi pie informacijas, ka jaunajam lidmasinam lidmasinu dzineji nodrosina ari gaisa plusmu salona un gaiss esot pilns ar kaitigiem izmesiem, kas novedis pie 500 lidmasinu apkalpes loceklu saslimsanam. Pasazieru saslimsanu skaits nav zinams.
Izklausās neticami, kāds tur kaut ko nav sapratis. Bet principā jau taisnība, dzinēji nodrošina visu lidmašīnas darbību, silda ēdienu, darbina gaismas, tikai ne tiešā veidā, bet ražojot elektrību…
Pamatkonkurentu rupors NYTimes atzime ka ar A380 neiet spidoši, tkai "visadi austrumnieki" gatavi investet, bet aizokeanieshi un afrikani ne: Http://mobile.nytimes.com/2014/08/10/business/oversize-expectations-for-...?