Šodien meklēju variantus kā sataisīt stopover ar Qatar airways (ja kādam ir labi padomi, labprāt dzirdēšu), uzgāju šo akciju: https://www.qatarairways.com/en-be/offers/qatar-stopover.html
Enjoy a luxurious holiday of up to four nights
Make the most out of your journey by turning your transit with Qatar Airways into a wonderful stopover in Doha. When you discover Qatar, you can enjoy cultural experiences, go on a desert safari, explore unique museums, cruise on a traditional dhow or relax at the beach.
Book by 28 December for travel until 31 December 2019 to enjoy a luxurious holiday of up to four nights in a four or five-star hotel in Qatar from just USD 23*.
attiecīgi 4 naktis 4* viesnīcā 165 usd, 5* 210 USD.
Booking validity: 1 February until 28 December 2019.
• Travel validity: until 31 December 2019. All travel must be completed by 31 December 2019.
• Offer is valid for Qatar Airways confirmed ticket holders with a minimum transit time of 12 hours in Doha until their onward flight.
• Qatar Airways E-ticket number start with “157” is required to be entered at the payment page.
• Maximum of one booking is allowed per E-ticket number. Conjunction tickets are considered part of the one original ticket.
• Offer is available on Qatar Airways flights transiting through Doha during the outbound or inbound journey. Passengers where Doha is their first departure point or final destination are not eligible for Stopover offer.
• Stopover offer is not applicable on codeshare flights.
• Maximum occupancy per hotel room is up to 2 adults (18 and above) and 1 child below 11 years of age.
• Entry into Qatar will be at the discretion of the immigration authorities. Qatar Airways is not responsible for the decision taken by the immigration authorities.
Cik saprotu, nav svarīgi, vai lidojums tiek pirkts pie Qatar airways pa tiešo vai arī pie aģenta? Jo man sanāks, ka viena biļete ir pie aģenta, bet vienu potenciāli varētu pa tiešo ņemt.
Izskatās ka +Qatar akcija, kur stopoverā deva vienu nakti 5* viesnīcā pa brīvu un otru nakti pa 100$ (akcijas sākuma pat pa 50$) ir beigusies un tās vietā nākusi šī. Noteikumi izskatās tādi paši.
Janvāra beigās lidoju caur Kataru ar vienas diennnakts stopoveru. Biļete gan bija pa tiešo pie viņiem pirkta. Noteikti, ka der arī pie aģenta pirktā, bet svarīgi, lai ir Qatar e-tickets, kurš sākas ar 157, jo piesakoties uz viesnīcu tas bija jāievada.
PS šeit tika apspriesta iepriekšēja - +Qatar akcija.
Varbūt Juris var apvienot šo tēmu ar veco kopā tad? Jo man meklētājs negāja un nācās uztaisīt jaunu
Runājot par viesnīcām, no man redzamā piedāvājuma jūlijam, aizsūtīju listi kolēģei, kas dzīvo Katarā, viņa atbildēja, ka labākā lokācija un atsauksmes būtu par Marriott Marquis vai arī Al Najada, kas esot pavisam jauna. Es beigās izvēlējos Al Najada, skatīsimies, kā būs. Aizrakstīju viesnīcai lūgumu par early check in, paskatīsimies, vai sanāks, būtu jau labi. Vēl, interesanti tas, ka man prasīja norādīt abus rezervācijas numurus pie viesnīcas, līdz ar to nezinu, vai formāli varētu paņemt otru rezervāciju ar otru numuru tikai uz 1 dienu, ja viesnīca atteiks early check in.
Ātrs jautājums tiem, kas ir lidojuši ar Qatar airways, kur pirmo posmu izpilda BT - boarding pass iedod līdz galam vai atkal vecais triks "paņemsiet transfer centrā"? Jo man Helsinkos ir tikai 45 min starp lidojumiem tā ka to, ka skriesim, jau sapratām, bet gribētos saprast, cik ļoti un vai varbūt boarding pass var dabūt reģistrējoties online.
Ātrs jautājums tiem, kas ir lidojuši ar Qatar airways, kur pirmo posmu izpilda BT - boarding pass iedod līdz galam vai atkal vecais triks "paņemsiet transfer centrā"? Jo man Helsinkos ir tikai 45 min starp lidojumiem tā ka to, ka skriesim, jau sapratām, bet gribētos saprast, cik ļoti un vai varbūt boarding pass var dabūt reģistrējoties online.
RIX iedos visu 3reisu boardingpass. Ir mēģināti AY un BT savienojumi ar QR un pēdējā laikā mājaslapā 48h OLCI laikā ir paziņojums ka nevar tur sagatavot boardingpass un visu lidostā iedos.
Paziņa decembrī tādu savienojumu nokavēja HEL dēļ pirmā lidojuma 40min vēlākas ielidošanas. Pārlika nākamajos QR lidojumos un 20eur food voucher un BKK tika 5h vēlāk kā paredzēts. Atlidoja atpakaļ uzrakstīja sūdzību un Finnair piedāvāja 600eur vai 800eur voucher tā kā beigās varbūt labi, ja nokavē )
Jā, bet Tev Finnair, Lincai BT, kā saprotu.
Jā, bet Tev Finnair, Lincai BT, kā saprotu.
Ja BT nenogādās laikā savu lidojumu un galamērķi pasažieris sasniegs 4h+ vēlāk, tad BT būs spiesti maksāt 600eur
Jā, bet jautājums bija par iekāpšanas kartēm.
Man pirmajai naktij Marina Bay Sands paredzēts rezervēt, baigi negribētos, ka esmu tur vēlāk
Un jā, man ir BT+ QR. Atradu, ka ap 1 dienā ir Finnair reiss caur BKK un tālāk SIN, tas ļautu būt galā tikai 7h vēlāk. Bet nu tāpat, dikti negribētos. Swedbank apdrošināšana gan ir, bet tas nepalīdz, ja check in viesnīcā ir no 15:00 un izlaižas visa baseina padarīšana tad. Hmmm. Sāku apsvērt domu, ka varbūt jāņem no otrās nakts visādam gadījumam pēdējo 7 dienu dati gan BT diezgan precīzi - visas dienas ir pāris minūtes pirms paredzētā laika ielidojuši.
Paspēju uz reisu, bet nu tikai knapi vien tā. BT reiss ielidoja precīzi (izlidoja kādas 20 min vēlāk gan, bet ar visu buferi bija laikā). Izlaida pilnīgi pretējā galā un mēs divi pieauguši cilvēki skrējām 15 minūtes. Kaut kur pa vidu uz tablo bija zīme, ka līdz geitam 19 min. Kā var paspēt cilvēks ne labā veselībā, es nezinu. Pieņemu, ka šādā situācijā būtu ļoti strīdīgi, ja nepaspētu. Jo BT formāli nenokavēja. Pie geita meitenes teica, ka šeit neesot tāda pakalpojuma, ka sagaida, ja īss savienojums. Īsumā - tādu savienojumu citreiz laikam negribētu vis.
Esmu novērojis, ka daudzas aviokompānijas rūpējas par savu reisu pasažieriem, un, ja ir savienotais ar īsu starplaiku starp SAVIEM reisiem, tad var sagaidīt, vai vismaz stāvēt ar izdruku, uz kuru geitu jāskrien (un norādīt pareizo virzienu). Gadās arī, ka otrā lidmašīna pagaida.
Tā kā BT un QR ir divas dažādas aviokompānijas, tad šādos gadījumos nevienam īsti nekādas daļas nav. Arī negaidīs speciāli, ja nu vienīgi citu iemeslu dēļ aizkavējas.
Jā, tikai jautājums, kurš risina un kurš maksā, ja pasažieris nav spējīgs šitik noskriet.
Starp citu, Qatar airways lidmašīnas wifi atzina ceļakājas lapu par nepiemērotu saturu un atteicās to atvērt
Es domāju tāpēc ka protokols http, bet ne https.