Jautājuma būtība-cik reāla pastāv iespēja garajos lidojumos pāriet no ekon.klases uz biznesa klasi vienojoties uz vietas par saprātīgu cenu lidmašīnā.kā un vai vispār tiek kontrolēta šāda pārvietošanās,varbūt kāds var padalīties ar info
Domaaju ka eiropas kompaanijas tas ir nereaali, bet Aeroflot lidmashiinaas vispaar pienjemta prakse. Ar stjuarteem var vienoties.
Mans viens draugs no Maskavas taa tik vien lido
Labi, bet kā tas būtu prakstiski izdarāms? Ar savu vajadzību iepazīstināt stuarti jau sēžoties lidmašīnā, vai iekāpt, iekārtoties, un lūkoties, kurai stuartei vairāk nauda vajadzīga?
Runas process notiek iekaapjot lidmashiinaa. Un pieklaajiigi apjautaajoties vai nav iespeejas paarseesties biznesa klasee. Pati paarseeshanaas notiek kad lidmašīna ir pacēlusies jo liidz peedeejam briidim nav skaidrs cik briivu vietu ir Biznesa klasee.
Noskaidroju ka apmeeram gadu atpakalj, uz LAX no maskavas bijis jaamaxaa 550USD. Bec cenaam esot tendence augt. Jo 3 gadus apakalj zinu ka runa gaaja pa 250-300 dolaariem. tas gan bija uz Kjiinu. Bet vienalga sanaak leetaak, nekaa Biznesa klasee pirkt pa tiesho.
Kāds ir mēģinājis šo joku Aerosvit lidojumos? Kādas varētu būt cenas tagad?
Paris nedelu sens meginajums bija izdevies - cena 300 usd...
Kurā maršrutā?…
Riga-Nujorka JFK
Cik man teica, ka RIX-JFK ar Uzbekiem ir parasta prakse, viņiem ir pat noklusētā takse, man gan par 250 USD teica, kas esot izaugusi tagad, jo pirms tam esot bijis lētāk.