.
Īsti nesaprotu, kur šādam ceļojumam var piekabināt 2 lidojumus. Jautājums vairāk teorētisks - nekāds līdzbraucējs jau nebūšu, jo gandrīz visos minētajos pieturas punktos (izņemot Vladivostoku) jau ir būts.
Mēģināšu paskaidrot 1.lidojums Rīga -> Maskava ; 2.lidojums Vladivastoka->Rīga. (cerams, ka saprotami)
Varbūt vari ieteikt, ja jāizvēlas, kur labāk stāties pie Baikāla ezera, Irkutskā vai Ulanude?
Es stājos Irkutskā. Ulanude kaut kā pat netika apspriesta. Iespējams, ka veltīgi
Man būtu zināmas bažas braukt ceļojumā ar cilvēku, kuram niks ir Joberboberis
Par to es nepadomāju. Bet varēja būt arī sliktāki varianti nikam: 'Killing4Fun', 'FreeCandy',utt.
Viss jau ir relatīvs. Arī personāžs ar Nickneimu "Maigonis" galu galā var izrādīties bandīts vai maniaks...
Un ja patīk sazvērestības teorijas, tad var būt arī variants, ka es maijā gribu braukt, jo ap to laiku mani 'izlaidīs'
Nicks kā neslēptam trollim
Nezinu vai prieks, bet daži arī mūszemē izskatās izauguši līdz "veco" kapiltālistzemju iemītnieku līmenim - pavizināties pa Transsibīrijas trasi ar vilcieniem. Man, kā padomlaiku produktam, līdzīga pieredze jau ir bagāžā (braukāšana ar vilcieniem) un turpināt nav nekādas vēlēšanās. Konkrēto ceļu skatīju internetā, kaut kur ir atrodams nepārtraukts video ieraksts (tumšais diennakts laiks laikam nebija), līdz Baikālam ļoti apnicīga ainava aiz loga, pēc Baikāla stepēm nedaudz labāk. Arī internetā par šādu aplauzienu ir lasīts (ekspektācijas ir ievērojami augstākas par realitāti. Tad BAM trase no Severobaikaļskas ir ainaviski stipri interesantāka un mežonīgāka.
Ekonomiski pasākums var arī nebūt tik dārgs, vilcieni ir ne tikai Rossija vilciena lux klase, bet arī plackarte īsāku maršrutu vilcienos (tur gan joprojām daži ir lopu vagonu statusā, tāpēc nelielu izpēti pirms biļešu pirkšanas jāveic). Un vispār jāsameklē biļešu pirkšanas algoritmu (varbūt kasieres Rīgas stacijā vēl kāda atceras/zin šo sistēmu), arī ar daudz vilcieniem un daudz stopoveriem iespējams pirkt tikai 1 biļeti visam maršrutam. Atpakaļceļam papētīt, vai lidojums no Ķīnas nesanāk lētāk, kā caur Krieviju. Ķīnas vīzu gan vajadzēs. Valstī nokļūst ar kādu vietējo Vladivostokas šopingotāju busu.
... Vai arī viss brauciens tiek plānots tikai tāpēc, lai apciemotu bijušo kameras biedru, kurš izsūtīts ilgstošā komandējumā uz kādu nomaļu Sibīrijas Nometni.
Izpēti esmu veicis un nojaušu (zinu), ko sagaidīt no šāda ceļojuma, neplānoju ar atvērtu muti pa logu skatīties laukā. Un nav pirmais brauciens ar vilcieniem. (grāmata un interesanti ceļa biedri visu braucienu noteikti padara daudz foršāku).
Uzreiz varu pateikt, ka brauciens LUX vilcienā ar ekskursijām un dzīvošanu 5* viesnīcās maksā ap 15 līdz 25 tūkstoši asv dolāru (nepārrakstījos, pats pārbaudīju vairākus viņu ceļojumu birojus). Pats es vairāk sliecos par labu braucienam 2.klasē, ir protams atšķirība cenās, bet ir brīži, ka labāk piemaksāt par komfortu. Procentuāli dārgākais manā plānā protams ir lidošana, bet nu, tas jau laikam loģiski. Pekinas variants bija pirmais, ko pētīju, bet ātri pārgribēju, jo ja brauc uz RUS, tad tur arī jābrauc, nevis jāsabojā ceļojums pieliekot klāt Ķīnu, ko labāk ir aizbraukt atsevišķi apskatīt.
Atpakaļ lidot no tuvākās Vladivostokai Ķīnas lidostas, ne (tikai) Pekinas. Būs 1-2-3 pārsēšanās, nu un ...
214.- EUR ir procentuāli dārgākais? Gan jau arī tos 214.- var optimizēt. Runāju par lidojumu VVO>DME, jo neredzu jēgu lidot uz/no Maskavu(-as), ja ir pieejama laba autobusu satiksme.
Pēc tādas loģikas uz/no Maskavu var arī ar stopiem braukt (jo laba satiksme) Es vairāk arī domāju par laika ekonomoiku; Biļetes nav tik traki 140eur uz Maskavu; VVO-RIX 310eur.
Nu ne gluži ar stopiem, bet blablacar.co.uk arī varētu būt variants. Par laika ekonomiju jau nu varētu padiskutēt, 15 h nakts autobusā, no kurām kādas 10 h es saldi guļu... Un ja, no atlikušjām 5 h atņem lidmašīnā pavadīto laiku + laiku ceļam uz/no lidostu... Bet lai nu paliek. Katram savs
Man te viens pazinja grib braukt skalot zeltu nakoshgad uz to galu, es gribetu braukt lidzi exkursija
Izklausās riskanti. Ja ir redzēta filma Asiņainais Dimants, tad no tāda tripa var atbraukt atpakaļ ar Long Sleeves vai Short Sleeves.
Esmu redzejis un esmu lasijis Zelta zeme, kuru pametusi ziemeļblāzma by Lato Lapsa https://www.goodreads.com/book/show/18795511-zelta-zeme-kuru-pametusi-zieme-bl-zma
Iesaku izlasit!!!
Nu vot, ja Tu brauktu nevis maijā, bet vasaras vidū, tad varbūt labprāt pievienotos. Es tik neesmu pārliecināts, vai būtu labs ceļabiedrs, man ne vienmēr patīk daudz runāt, reizēm man patīk arī vnk paklusēt
Jūnijā nevaru, maijs pagaidām liekas viss atbilstošākais mēnesis. Ir man arī backup plāns, pievienoties vienai tūristu grupai, bet tas sadārdzina visu vismaz divas reizes, tāpēc kā primārā opcija būtu pašorganizācija ar līdzbraucēju atrašanu.
Varbūt vari ieteikt, ja jāizvēlas, kur labāk stāties pie Baikāla ezera, Irkutskā vai Ulanude?
Noteikti Irkutskā. No turienes labāka loģistika un sakārtotāks transports nekā no Ulan-ude. Tā gan skarbo 90.gadu sākuma pieredze.
Es gan izvēlētos Oļhonas salu vai Aršanas pilsētiņu. Skatoties cik laiks atvēlēts, ja dienas 3, tad ar sabiedrisko diez ko redzēsi. Tad tikai nomas auto.
Irkutska-Baikāls - ap 60 km un daudz transporta iespēju. Neskaitot atrakcijas kā pa krastu ejošais vilciens Ļistvjanka-Sļudanka. Ulan-Ude - Baikāls gaisa līnijā ap 100 km, pa ceļu/dzelzceļu būs visi 150+ km, atrakciju nav.
Izskatās, ka tur tagad bīstami braukt - ka kāds kravas auto neuzkrīt uz galvas: http://www.delfi.lv/news/arzemes/video-amuras-apgabala-sagrust-tilts-par...
Es gan izvēlētos Oļhonas salu vai Aršanas pilsētiņu. Skatoties cik laiks atvēlēts, ja dienas 3, tad ar sabiedrisko diez ko redzēsi. Tad tikai nomas auto.
Nu ir jau šis tas kopš PSRS laikiem uzlabojies. No Irkutskas kursē pat speciāls tūristu buss (pieskaņots pāmim) uz Oļhonas salu un vasarās pat 2 reizes dienā: