Kolēģi-ceļotāji, lūdzu aizpildiet aptauju pētījumam par finanšu tehnoloģiju izmantošanu aviobiļešu iegādei. Aizņems 2-3 minūtes. Paldies jau iepriekš!
Kolēģi-ceļotāji, lūdzu aizpildiet aptauju pētījumam par finanšu tehnoloģiju izmantošanu aviobiļešu iegādei. Aizņems 2-3 minūtes. Paldies jau iepriekš!
Es jau labprāt, bet:
Not Found
Mēģini tagad.
Man liekas šajā daļā vajadzēja nevis "piekrītu — nepiekrītu", bet "vienmēr — bieži — reti — nekad":
I book the flight ticket online (using computer/laptop)
I book the flight ticket using mobile devices
I book the flight in the travel agency/airline office
Citādi kaut kā dīvaini sanāk, prasa viedokli, bet būtu jāprasa fakti.
Vajadzētu skaidrojumu un/vai piemērus, kas ir 'non-bank payment services'. Es piemēram nezinu, vai esmu lietojis (Revolut tagad skaitās jau banka vai nē?), tā ka atbildēšanu pārtraucu pusceļā.
Es varu atbildēt, ko konkrēti esmu un ko neesmu lietojis, bet vai tie ir 'non-bank payment services' vai nav, tas tomēr būtu jāizsecina pašam aptaujas veicējam.
arī pārtraucu - nu zinu es paypal, bet aktīvi nelietoju. bitcoin - ļoti labi zinu, bet vispār nelietoju. laikam dzīvoju mucā, par pārējiem neko nezinu.
……
Which method of payments do you see as having the greatest potential to be used for the flight payment in five years from now? (multiple answers possible)
Ļoti šaubos, vai kuram katram finansu analītiķim / futūristam ir viedoklis par to, kura no maksāšanas metodēm tiks lietota pēc 5 gadiem, kur nu vēl ierindas aviobiļešu pircējam…
(Cerams, ka uztversi to kā draudzīgus ieteikumus uzlabot aptauju )
Paldies par komentāriem, daļu salaboja, daļu skaidro (par Revolut)
Piemirsu piebilst, ka aptauja angliski. Un paredzēta starptautiskam pētījumam, tāpēc tajā pieminēti maksāšanas veidi, ko jau šobrīd piedāvā aviokompānijas.
Man, izlasot aptauju, joprojām nav skaidrības, kas ir 'non-bank payment services' un kurš no uzskaitītajiem:
ir vai nav 'non-bank payment service', vai varbūt ir gan tas, gan tas; un joprojām nav skaidrs, kur ieskaitās jau pieminētais Revolut…
Revolut jau maksā ar karti, tas tā kā būtu banku pasākums. Nav dzirdēts, ka kāda aviokompānija piedāvātu maksāt ar Revolut pa tiešo.
Lielākā daļa no pārējiem minētajiem vispār nav dzirdēti, un šaubos, vai no kāda no tiem ir liela jēga vairumam ierindas cilvēku. Kriptovalūtām gan varētu būt perspektīva, ņemot vērā, ka nākotnē arvien vairāk cilvēkiem nepatiks, ka valsts bāž degunu viņu finansēs, bet diez vai tas būs bitkoins - tas tomēr ir pārāk smagnējs šādām transakcijām.
Revolut jau maksā ar karti, tas tā kā būtu banku pasākums.
Karti var izdot banka un ne-banka.
Kriptovalūtām gan varētu būt perspektīva, ņemot vērā, ka nākotnē arvien vairāk cilvēkiem nepatiks, ka valsts bāž degunu viņu finansēs, bet diez vai tas būs bitkoins - tas tomēr ir pārāk smagnējs šādām transakcijām.
Vēl viens MMM atbalstītājs. Vari taču arī tualetes papīrā ieguldīt! Kādreiz atmaksāsies.
Ar ko dolārs vai eiro fundamentāli atšķiras no tualetes papīra?
Ja jau dibens tik liels, ka papīrīši ir par mazu, vari ieguldīt zeltā.
Lielākā daļa no pārējiem minētajiem vispār nav dzirdēti
Kas tiem vāciem ir ar to Sofort? Kaut kad skatījos, ka caur vācu lapām ar atlaidi tagad var nopirkt tikai tad, ja izmanto Sofort, neder vairs nekādas kartes.
Par vāciešiem nezinu, bet Holandē bez iDeal ļoti maz ko internetā var pasākt.
Daudz no saraksta ir kādas vienas (varbūt dažu) valsts iekšējā sistēma (vai mūsu mobilly nav kas līdzīgs?).
Paldies tiem, kas jau aizpildīja un nokomentēja! Būtu labi saņemt vēl dažas atbildes
Kā jau minēts, Revolut no aviokompānijas viedokļa ir dabetkarte. Šeit ir vairāk par nākotnes potenciālu mobile/online utml. maksāšanas veidiem. Mums, visdrīzāk, tikai PayPal ir zināms šobrīd, bet aptaujā uzskatīti apmaksas veidi, kas jau tiek lietoti Rietumeiropā. Izlasei nepieciešamas arī Centrālās/Austrumeiropas klientu aptaujas rezultāti.
Kā jau minēts, Revolut no aviokompānijas viedokļa ir dabetkarte.
Bet no anketas joprojām nav skaidrs, vai to pieskaitīt pie 'non-bank payment service'. Nevajadzētu pieņemt, ka respondents ir tik ļoti iedziļinājies tēmā kā Tu un pārzin visu terminoloģiju.
Mans viedoklis ir tāds, ka anketā prasi pārāk sarežģītus jautājumus (par tuvāku un tālāku nākotni), kas patiesībā ir pētījuma rezultāts, uz ko būtu jāatbild pētījuma veicējam, apstrādājot un modelējot ievāktos datus.
Vēlētāju aptaujā taču arī jautā 'par kādu partiju balsosiet', nevis 'pasakiet, cik procenti respondentu balsos par partiju X, partiju Y un cik par Z'.
Nav mana aptauja, ieliku pēc lūguma, un kritika noteikti ir objektīva , bet tā kā vairāki cilvēki jau aizpildījuši, paliek šī versija. Skaidrs, ka turpmak ir ko uzlabot
Ja anketa nav Tava, tad atklāšu, ka esmu pesimists — man neliekas, ka sakarība starp datu ievākšanas kvalitāti un pētījuma rezultāta ticamību ir lineāra. Respektīvi nav tā, ka, noslīpējot anketu par 50%, arī rezultāts būs par 50% labs… Manuprāt būs uz nulli. Tikai tad, ja dati ievākti nevainojami, var sākt cerēt uz kaut kādu rezultātu.
Kā jau ar aprēķiniem — ja sākumā ir pieļauta kaut neliela kļūda, tad nav jēgas rēķināt tālāk, lai cik arī korekti veiktu turpmākos soļus.
Atvaino!
Ir ok, paldies arī par to