Sveiki visiem!
Varbūt kāds var palīdzēt atrast kādu saprātīgu variantu, kā vislabāk nokļūt uz pāris dienām Džersijā? Pats skatos, ka ir datumi, uz kuriem dabūjams savienotie reisi par +- 150 eiro vienā virzienā. Tātad dotie lielumi:
1) Vislabāk no Rīgas, bet der arī izlidošana no Igaunijas vai Lietuvas;
2) Turp-atpakaļ; tā, lai sanāk 2 naktis Džersijā un lai ceļojums kopumā nav garāks par 3-4 naktīm;
3) No 30.jūlija līdz 21.augustam;
4) Pietiek ar rokas bagāžu;
5) Izdevās atrast RIX-LGW-JER par EUR 150+150=300 turp-atpakaļ ar BT un BA;
7) Gribētos kaut ko zem 200 eiro;
8) Papildus šim visam Iberia kontā ir 9000 avio, kurus arī labprāt izmantotu šim pasākumam. Tur sanāk 2 ne pārāk gari lidojumi vai nu uz-no Džersijas, vai jebkādi citi, kas palīdz kaut kā kopumā aizlidot lētāk.
Paldies, ja kāds palīdzēs
Caur LTN - vizieris+īzī un tāpat atpakaļ. azair rāda 234 naudiņas.
Ja ir laiks un vēlme - lidot uz LTN (STN), ar busu uz Portsmouth (orientējoši 2x20 GBP) un prāmi tālāk (orientējoši 80 GBP par RT). Tā kā prāmju ekstrēmi maz, var sanākt liekas nakšņošanas ceļā.
Rīga-Londona-Rīga ar Ryanair ap 40 EUR augusta sākumā https://www.ryanair.com/gb/en/cheap-flights/riga-to-london-stansted?out-...
Getvika-Džersija turpatpakaļ 9000 avios + nodokļi.
+ transfēri starp lidostām.
Es ņemtu vienu vai divas dienas Londonā tranzītā, lai sanāk jēdzīgāks ceļojums. Tas gan īsti neatbilst prasībai par īso ceļojumu.
Juri, vai Tu arī Ryanair atpakaļceļa reisus redzi tik lētus? Man lēti rādās tikai reisi RIX-STN.
Juri, vai Tu arī Ryanair atpakaļceļa reisus redzi tik lētus? Man lēti rādās tikai reisi RIX-STN.
Man sākumā kā kaut kādu kļūdu izmeta ko tādu, bet atpakaļceļa augusta datumi nesakrita ar nedēļas dienām un kad atjaunoju datus, tad cena uzlidoja gaisā.
Jā, būšu kļūdījies ar atpakaļceļu — Ryanair reizēm niķojas kalendāra skats, rāda mēnesim nepareizas cenas (resp. cenas no viena mēneša, nosaukums no otra ).
Ryanair, Wizzair un drusku mazākā mērā BT visu vasaru tāda anomālija - biļetes uz Londonu ir ļoti lētas, atpakaļ - nejēgā dārgas.
Paskatījos kartē ka tas nav tālu no Parīzes, bet cenu opcijas nezinu
Nu, no Parīzes nokļūt mājās būs vēl dārgāk nekā no Londonas...
Know-how - pagājušā vasarā STN-SXF-RIX man sanāca ievērojami lētāk par tiešo lidojumu (ja atmiņa neviļ, pat ieskaitot nakšņošanu Berlīnē, tika dažas kapeikas vinnētas). Vai nu šovasar būs ļoti savādāk ...
Redzot, ka Easyjet lido no Lutonas un Getvikas uz Džērsiju par 20-30 GBP, es teiktu, ka šajā maršrutā nav vērts tērēt Avios.
Nujā, man arī tā sāk izskatīties. Sāku galu galā domāt, ka jāizmanto viesnīcai, bet tur arī ietaupījums smieklīgi mazs.
Pie tam pieejamība uz to pašu Džersiju, izrādās, ir drausmīgi slikta, neskatoties uz to, ka BA un Flybe lido uz Džersiju entās reizes dienā, kas vēl jo vairāk liek aizdomāties par aviosu nejēdzību. Flybe reisiem vispār nav vispār neviena pieejamība šogad - kaut gan pēc noteikumiem vajadzētu vismaz kaut kad būt -, bet BA ir tikai uz kaut kādu vienu reisu ik pa pāris dienām, kas turklāt kā likums vienmēr ir tieši tas reiss, uz kuru arī par naudu var nopirkt tikpat lētu biļeti, cik par avios.
P.S. Nēnu, vēl būs jāmēģina noskaidrot par RIX-HEL, kas īsti tur galu galā ir ar to Finnair: vai Finnair lido no Rīgas, vai īstenībā viņu vietu ir ieņēmuši kaut kādi viltvārži, kam ar Oneworld nav nekāda sakara.
P.S. Nēnu, vēl būs jāmēģina noskaidrot par RIX-HEL, kas īsti tur galu galā ir ar to Finnair: vai Finnair lido no Rīgas, vai īstenībā viņu vietu ir ieņēmuši kaut kādi viltvārži, kam ar Oneworld nav nekāda sakara.
Gan jau ka ir OW. Jo ar AA jūdzēm var pilnīgi mierīgi online nopirkt lidojumu RIX-HEL. 12,5K jūdzes + 11.70USD.
Neesmu drošs, vai avios ir tā pati pieejamība, kas ir ar AA jūdzēm, jo AA arī BA reisu pieejamību uz to pašu Džersiju rāda lielāku, nekā pati BA lapa ar saviem avios. Un bez zvanīšanas laikam arī to nekā citādi nevar noskaidrot. Nujā, ar AA jūdzēm var dabūt elementāri, tā ka vēl viens apliecinājums avios mazvērtīgumam.
Neesmu drošs, vai avios ir tā pati pieejamība, kas ir ar AA jūdzēm, jo AA arī BA reisu pieejamību uz to pašu Džersiju rāda lielāku, nekā pati BA lapa ar saviem avios. Un bez zvanīšanas laikam arī to nekā citādi nevar noskaidrot. Nujā, ar AA jūdzēm var dabūt elementāri, tā ka vēl viens apliecinājums avios mazvērtīgumam.
Māri, Tu jau sāc izklausīties pēc Viestura
Nujā, man gribas par šo pačīkstēt. Mani laikam kaitina tā neatbilstība starp reklāmu, kur brīvi var dabūt visu partneru lidojumus, un reālo dzīvi. Teiksim, tie paši Flybe lidojumi. Nu, kaut kā baigi grūti pie viņiem tikt.
Māri, Tu jau sāc izklausīties pēc Viestura
Tieši tā… Nav prāta darbs stūrgalvīgi mēģināt avios atprečot tur, kur no tiem vismazākā jēga.
Ai, Juri, kas viegli nāk, viegli iet
Nēnu, es esmu lasījis viedokļus, kur no aviosiem ir vislielākā jēga. Bet tās tad arī ir tādas parasti ļoti specifiskas situācijas (teiksim, man simts gadus tuvākajā laikā nav vajadzīgi iekšzemes lidojumi Āfrikā), tāpēc arī no tām nav lielas jēgas, ja tev vienkārši vajag kaut kā savus avios vienkārši atprečot, un viss.
Kāpēc uzreiz Āfrikā? Es tos tērēju lidojumam no Maiami uz Meksiku.
Māri, būtu taču lielāks gandarījums izdarīt kā ievisijai — izvēleties lielisku veidu, kā izmantot avios, tā vietā, lai ciestu, kā dzīve to traucē darīt, vai ne? Un arī citiem lielāks prieks palīdzēt tam, kuram mērķis ir atrast lielisku risinājumu, nevis tīksmināties, ka nekas nesanāk.
Un par to 'kas viegli nāk, viegli iet' — tikai tad, ja pats to pieļauj. Izskatās, ka pat centies… Manuprāt ceļakājiešu filozofija ir tieši pretēja — viegli nākušo atprečot maksimāli izdevīgi.
Māri, būtu taču lielāks gandarījums izdarīt kā ievisijai — izvēleties lielisku veidu, kā izmantot avios, tā vietā, lai ciestu, kā dzīve to traucē darīt, vai ne? Un arī citiem lielāks prieks palīdzēt tam, kuram mērķis ir atrast lielisku risinājumu, nevis tīksmināties, ka nekas nesanāk.
Un par to 'kas viegli nāk, viegli iet' — tikai tad, ja pats to pieļauj. Izskatās, ka pat centies… Manuprāt ceļakājiešu filozofija ir tieši pretēja — viegli nākušo atprečot maksimāli izdevīgi.
Ja cilvēks tuvākā gada laikā plāno lidot tikai uz Džērsiju un neplāno apmeklēt ne Meksiksu, ne Japānu, ne Čīli (vai visi lidojumi/atvaļinājumi ir jau saplānoti/sapirkti), tad ir pilnīgi loģiski, ja šīs jūdzes centīsies izmantot tur, kur tās nestu kaut niecīgāko labumu
Jā, protams. Ja neplāno lidot, tad nafig nav nepieciešams pirkt/tikt pie jūdzēm, bet ja tāda kļūda ir izdarīta, tad kāpēc nepamocīties un neizmantot tās kaut cik lietderīgi?
Es saprotu, ka ceļakājas gars neparedz iespēju tērēt jūdzes tur, kur lidojumu var nopirkt par 20gbp, bet Tu taču piekritīsi, ka iztērēt jūdzes 20gbp lidojumā ir izdevīgāk, nekā tās zaudēt vispār?
Eh, atkal iegāju Iberia mājaslapā. Nu, bāc, nu kur var būt TIK DAUDZ visādu gļuku un bagu!
Māri, būtu taču lielāks gandarījums izdarīt kā ievisijai — izvēleties lielisku veidu
Varbūt es tiešām pajautāšu kā Viesturs, bet, Juri, kuri tad ir tie lieliskie veidi, kas vienlaikus būtu arī reālistiski, cilvēkam, kas ir nobāzējies Latvijā un neplāno avios dēļ pārcelties uz citu kontinentu? Jo, manuprāt, visiem šiem lieliskajiem veidiem neizbēgami piekabinās klāt - a) ja tu esi tur un tur, b ) ja vari lidot tieši tad un tad, - vārdu sakot, visādu, kopā saskaitot, stipri vien nereālistisku nosacījumu jūra. Avios lidojumu pieejamība ir ārprātīgi slikta (*A lidojumiem pieejamība imho ir daudz labāka, par turku, kuru programma laikam mani ir izlutinājusi, pieejamību nemaz nerunājot), nodokļi - kosmoss. Apskatījos, piemēram, ka Ibērija sevis pašas izpildītam lidojumam (MAD-PMI), kas par naudu nopērkams par 100 eiro, uzliek nodokļus 90 eiro. Un liekulīgu reklāmu, ka tādējādi tas tagad esot "par brīvu". Tātad lidojumu, kas par naudu dabūjams par 100 eiro, par aviosiem var iegādāties "par brīvu" Ibērijas izpratnē - par 90 eiro.
P.S. Jā, ja būtu paspējis šos avios laicīgi saņemt tai laika ietvarā, kurā Ibērija publiski cilvēkiem bija apsolījusi, ka viņi tiks ieskaitīti, tad varbūt būtu izmantojis Japānā, un varbūt tas būtu jēdzīgāk. Bet arī tad grūti pateikt, vai Iberia neiemanītos uzlikt apbrīnojami augstus nodokļus, jo, cik palasīju Flyertalk, viņi vēsā mierā tos pieskaita arī lidojumiem, kuriem tas nav atļauts un kuriem citas aviokompānijas nodokļus neuzrēķina.
P.P.S. Vārdu sakot, manuprāt, šī ir ļoti dāsna akcija (bez ironijas; kaut gan gan jau arī pašu akciju kā tādu viņi bija saputrojuši, un ne jau tā tas bija domāts) no Ibērijas puses, kas izpildīta apbrīnojami stulbā un nejēdzīgā veidā, piespiežot tās izmantotājus iepazīties kā ar Ibērijas pašas, tā arī pašu avios daudzajiem trūkumiem un atstājot aiz sevis daudz sašutušu cilvēku. Vai Ibērijai pašai no tā visa ir bijis kāds labums - es ļoti šaubos.
P.P.P.S. Ok, izliku savas negatīvās emocijas, nu varu atkal runāt mierīgi
Tīri statistikai: galu galā norezervēju par saviem 9000 avios viesnīcu, tā ietaupīdams ap 100 eiro (salīdzinot ar Booking cenu). Manuprāt, neko tur diži vairāk izspiest arī nebija iespējams, tā ka priekš manis tas ir pietiekami lieliski.
Es saprotu, ka ceļakājas gars neparedz iespēju tērēt jūdzes tur, kur lidojumu var nopirkt par 20gbp, bet Tu taču piekritīsi, ka iztērēt jūdzes 20gbp lidojumā ir izdevīgāk, nekā tās zaudēt vispār?
Nē, tādā gadījumā es iztērētu 20 mārciņas un nopirktu lidojumu par naudu, avios atstātu krājumā (pārceļot uz BA) gaidīt reizi, kad tie var izrādīties noderīgi. Vai atdotu / pārdotu kādam citam, kam pēc tiem ir nepieciešamība. Izšmurgāt un pēc tam žēloties nav liela māksla.
Māri, būtu taču lielāks gandarījums izdarīt kā ievisijai — izvēleties lielisku veidu
Varbūt es tiešām pajautāšu kā Viesturs, bet, Juri, kuri tad ir tie lieliskie veidi, kas vienlaikus būtu arī reālistiski, cilvēkam, kas ir nobāzējies Latvijā un neplāno avios dēļ pārcelties uz citu kontinentu? Jo, manuprāt, visiem šiem lieliskajiem veidiem neizbēgami piekabinās klāt - a) ja tu esi tur un tur, b ) ja vari lidot tieši tad un tad, - vārdu sakot, visādu, kopā saskaitot, stipri vien nereālistisku nosacījumu jūra.
Māri, ievads par prātīgu avios izmantošanu ir te: https://www.celakaja.lv/forumi/izdevigakie-bonusa-lidojumi-par-nedaudz-j...
Protams, lai izmantotu izdevīgas iespējas, ir jābūt attiecīgajā vietā. Nezinu, kādēļ Tu to pasniedz kā lielu pārsteigumu no sērijas 'ko ārsti jums nestāsta'. Wyndham 15 000 punktu akcija arī tāpēc nekļūst mazāk izdevīga, ka iegūtos 15 000 punktus ir bezjēdzīgi tērēt Rīgā, bet ļoti izdevīgi piemēram Dubaijā, Ņujorkā vai Londonā. Tā arī ir nereālistisku nosacījumu jūra?
Manā pieredzē avios vislabāk tērēt īsiem posmiem komplicētāka ceļojuma ietvaros (piemēram piepērkot trūkstošos gabalus open-jaw lidojumam).
Tevis pieminētie Japānas iekšējie lidojumi ar JAL ir labs darījums par 4500 avios plus pāris EUR.
Īsi lidojumi ar citām Āzijās aviosabiedrībām arī lielisks pielietojums — piemēram ap Cathay Pacific habu HKG:
Ap Malaysia Airlines habu KUL:
Esmu ievērojis, ka Tev nav iebildumu pret biznesa klasi, tad šajos Āzijas maršrutos ir vērts samaksāt 2x vairāk avios un paņemt biznesu.
Vēl interesants lidojums par 4500 avios ir KIX-VVO ar S7.
ievisijas izmantotais variants no Floridas (piem. MIA) par 7500 avios uz Bahamām (NAS), Kaimanu salām (GCM), Kankūnu (CUN), Turks & Caicos (PLS), Jamaiku (MBJ), Kubu (HAV), Puertoriko (SJU) utt.
Vietējie lidojumi ASV ar American Airlines par 7500–12500 avios.
Tāpat vari skatīties labus variantus no Qatar huba (DOH), Jordanian (AMM), vietējos Austrālijas lidojumus ar Qantas utt…
Protams, vienmēr jāpārbauda, vai par naudu nav lētāk. Bet ja ņemsi biznesa klasi, praktiski nekad nebūs.
Reiz paziņam vajadzēja pēdējā brīža biļeti MUC-LON, par naudu bija simtos, par avios — 4500 plus padsmit mārciņas.
Parbaudīju šo pašu maršrutu tagad — šodien pēc dažām stundām (18:50) MUC-LON var nopirkt par 535 EUR, var par 4500 avios + 17.50 GBP.
Tīri statistikai: galu galā norezervēju par saviem 9000 avios viesnīcu, tā ietaupīdams ap 100 eiro (salīdzinot ar Booking cenu). Manuprāt, neko tur diži vairāk izspiest arī nebija iespējams, tā ka priekš manis tas ir pietiekami lieliski.
Nav tas sliktākais darījums, tikai nedaudz sevis mānīšana par cenu, ar atlaidēm droši vien par 70-80 EUR varētu dabūt. Bet ko darīt, ja avios dedzina digitālo kabatu un par varītēm tulīt jāiztērē.
HKG-LON ar BA, off-peak datumos = 19500 Avios + £ 31.63 ekonomiskajā klasē. Arī labs darījums par 13 stundu lidojumu manuprāt.