No 2018. g rudens varētu būt tieši reisi Rīga–Ķīna

108 replies [Last post]
trafs
Offline
Joined: 15/05/2017
Posts: 1771
Last seen: 6 hours ago

(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)

Ir vērts ņemt par pilnu? 

Quote:
Šogad rudenī plānots atklāt lidojumus no starptautiskās lidostas «Rīga» uz Ķīnu, piektdien intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» sacīja lidostas «Rīga» valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.

http://www.tvnet.lv/financenet/transports_un_logistika/787115-rudeni_no_...

Susljiks
Offline
Joined: 07/12/2015
Posts: 133
Last seen: 16 weeks ago

Ir vērts.

Linca
Offline
Joined: 11/10/2009
Posts: 3367
Last seen: 1 day ago

Būtu jau labi, īpaši, ja kāds no lielajiem spēlētājiem, lai var savienojumus uz to pusi taisīt. 

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Ja nu tiešām atklās reisus uz Ķīnu, tad man būs iemesls apceļot šo valsti atkal pēc ilgāka pārtraukuma. Jautājums tikai kāda būs politika - vai reisi pamatā būs paredzēti ķīniešu nogādāšanai uz šejieni, tranzītpasažieriem (no kaut kurienes) uz Ķīnu caur LV vai tomēr Latvijas iedzīvotājiem? Smile

Paredzu, ka varētu būt lidojumi vai nu uz Pekinu vai Šanhaju.

p.s. Es būtu ļoti ļoti pārsteigts, ja šos reisus izpildītu AirBaltics Grin

propers
Offline
Joined: 19/06/2014
Posts: 4770
Last seen: 7 hours ago

No mazajām lidostām parasti nav lētu reisu. Apvienotajā Karalistē jau arī ir daudz lidostu, bet lētākie piedāvājumi ir no Londonas. Tas būs atkal biezajiem vai labākajā gadījumā ar hidden city.

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15327
Last seen: 5 hours ago
Location:

AirAsia wrote:

Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.

Nesaprotu, kas tieši tur ir slikts. Lielākā daļa Āzijas virzienu ar turkiem sasniedzami 500 - 600 EUR robežās no RIX, akciju laikos ir redzēti daži virzieni par ~400 EUR. Liela daļa ceļakājiešu ir kaut reizi lidojuši ar turkiem Āzijas virzienā. Un tā jau nu gan ir tauta, kas kaut ko saprot no aviobiļešu cenām. 

Protams, kā jau visām aviokompānijām ir lētāki un dārgāki maršruti, ir maršruti un datumi, kad, no malas liekas, ka cenu veidošanas politika neatbilst nekādai loģikai (uz slikto pusi), bet caurmērā cenas ir ļoti konkurētspējīgas, turklāt vēl klāt nāk virkne bonusu, kas nav citām aviokompānijām - bezmaksas viesnīcas, ekskursijas un ēdināšana Stambulā, teicama ēdināšana lidmašīnā, bezmaksas reģistrētā bagāža līdz 32 kg un vēl šis tas. 

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Arī esmu lidojis ar turkiem uz Āziju, bet tas bija īpašs reiss, ja tā var teikt + biļetes nebija savienotas, pirku atsevišķi RIX-IST un IST-... Kopā pērkot cena bija nekonkurētspējīga.

Es nemeklēju speciāli kaut kādas akcijas un pusgadu iepriekš parasti biļetes nepērku. Lidoju tad, kad ir brīvs laiks, nevis tad, kad ir lētas cenas. Tāds nu tas darba devējs ir... ieplānot kaut ko diži iepriekš neizdodas. Attiecīgi tad, kad ir zināms, ka būs brīvs laiks, skatos reālās cenas un salīdzinot ar citiem variantiem turku cena diez kas nav.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15327
Last seen: 5 hours ago
Location:

Nu, nu, pastāsti vēl ceļakājiešiem, ka turkiem ir nekonkurētspējīgas cenas uz Āziju. Man jau liekas, ka turki ir visbiežāk pieminētā aviokompānija akcijām Āzijas virzieniem. Vēl Qatar mēdz būt labs, bet tie jau paši uz Rīgu nelido, tātad jāiesaista vēl BT vai Finnair, un, kā minimums trīs lidojumi katrā virzienā. 

Bet nu bakstot globusā vai kalendārā ''uz dullo'', jau protams, ka visādi var sanākt. 

Gigi
Offline
Joined: 19/01/2010
Posts: 829
Last seen: 5 hours ago

Es teiktu, ka turkiem bieži ir neadekvātas cenas uz Stambulu, bet konkurences ta nav. Aprīļa beigās Rīga - Stambula man vajadzīgajā datumā vienā virzienā, pie tam ar tizlu izlidošanas laiku (darbā jāņem brīvdiena) uzkāpa pat līdz 450 - 500 EUR, kamēr izmantojot hidden city ar garu savienojuma laiku biļeti iepirku par 140 EUR. 

Gigi

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4154
Last seen: 6 hours ago

Aprīļa beigās vnk visas biļetes uz Stambulu tika izpirktas, bija overbukoti reisi. Zinu, jo pats lidoju caur Stambulu aprīļa beigās un vēlējos izlidot dienu ātrāk, lai uztaisītu stopoveru, bet man pateica, ka šī iemesla dēļ tas nav iespējams. Protams, turki varēja atļauties uzlikt attiecīgu cenu.

Buicis
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 5636
Last seen: 4 hours ago
Location: RIX.

AirAsia wrote:

Attiecīgi tad, kad ir zināms, ka būs brīvs laiks, skatos reālās cenas un salīdzinot ar citiem variantiem turku cena diez kas nav.

Ļoti dīvains novērojums. Interesese pēc iemetu Matrix dažādus Āzijas galamēŗķus lidojumiem Oktobrī. 6-9 dienas uzturēšanās tur. Un lūk rezultāti.

TK lētāki kā citas aviokompānijas uz galamēŗkiem:  TYO, PEK, KUL, HKT, PDS, SGN, HAN.

TK dārgāki par citiem:  ICN, SIN, HKG, DEL, MLE, CMB, OSA.

Tas tik tā pārbaudot pirmo kas ienāca prātā, bet nu neredzu nekādu tendenci, ka TK būtu dārgāki par citiem. 

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 1 day ago

Linca wrote:

Būtu jau labi, īpaši, ja kāds no lielajiem spēlētājiem, lai var savienojumus uz to pusi taisīt. 

Pēcpusdienu skaļā domāšana ar pirkstiem pa klavieri - ja lielais, tad izskatās pēc Hainan, kaut Austrumķīnu arī pilnīgi neatmestu. Tomēr vairāk izskatās uz Beijing Capital (it kā atbilst viņu plāniem par Eiropu), vien nav zināms, zem kāda tieši karoga.

Vai ir kaut kur statistika, cik lidotāji no/uz RIX ir ar novietni Latvijā (iedzimtais, ģimene šeit, bizness šeit)? Tas, lai saprastu mērogus, ar ko operē lidsabiedrības, ne daži provinces klerki pie alus galda (tas atsaucoties uz citātiem no Šveika).

sunfuns
Offline
Joined: 13/06/2011
Posts: 1209
Last seen: 38 weeks ago

Ja šāds savienojums tiešām būs tad drīzāk jau būs orientēts uz ķīniešiem nokļūšanai šeit. Pāris tūkstoši extra ķīniešu tūristu jau ar mūsu viesnīcām un veikaliem par ļaunu nenāktu. 

2018: RIX, FRA, ZRH, BSL, VIE, MUC, SJJ, BKK, REP, PNH, BOM, CCU, DXB, IXB, HYD, VTZ
https://traveltip.org/visited.php?sunfuns

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4451
Last seen: 3 hours ago

nu: http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/pinkos-atvers-ekskluzivu-tirdzn...

Projekta mājas lapā norādīts, ka pircēji no Austrumeiropas, Centrālās Āzijas un Tālajiem Austrumiem varēs būtiski saīsināt savus ceļošanas laikus, lai nokļūtu šajā luksusa oāzē, kā arī Eiropā šāda veida "outlet" veikalu neesot vairāk par 20.

Linca
Offline
Joined: 11/10/2009
Posts: 3367
Last seen: 1 day ago

Mans minējums ir AirChina. Viņiem jau ir sadarbības partneri Baltijas valstīs, kuri liekas pārāk specifiski, lai būtu kā cita sakarā.

Andzejs
Offline
Joined: 06/08/2011
Posts: 741
Last seen: 3 days ago
Location: RIX

Piekrītu Linca, uz Ķīnu ar tiešo reisu mūs vedīs AirChina.

http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=133135

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Nez, cik varētu būt RIX-> PEK tiešā lidojuma laiks? 9h? Vairāk?

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 1 day ago

8

Janka2014
Janka2014's picture
Offline
Joined: 07/09/2014
Posts: 981
Last seen: 6 hours ago
Location: RIX

jtt wrote:

8

Tik maz gan nebūtu, 9-10h robežās drīzāk.

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4451
Last seen: 3 hours ago

ARN-PEK 8h35m, bet RIX-PEK - 9-10h?

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 1 day ago

Es salīdzināju ar Helsinkiem un Varšavu.

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Pašreiz vienīgais kaitinošais moments ir vīzas cena - 60 . Visi mani daudzkārtējie Ķīnas braucieni bija pirms šī vīzas cenu lēciena.

FXQuadro
Offline
Joined: 06/02/2010
Posts: 2840
Last seen: 8 hours ago

AirAsia wrote:

Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.

Bieži lidoju ar TK uz HK. B777-300ER ir pilns.

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST, LIS, FNC, AMS, MLA

FXQuadro
Offline
Joined: 06/02/2010
Posts: 2840
Last seen: 8 hours ago

Ceru, ja kāda kompānija lidos, tad mēs dabūsim labu cenu uz citām Āzijas valstīm.

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST, LIS, FNC, AMS, MLA

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Jā, cerams. Bet pagājušajā gadā bija info, ka LV ienāk jauna avio "RusLine" kas lido uz DME lidostu Maskavā (no kuras mēdz labi piedāvājumi uz Āziju). Vai tas rezultējās kaut kādās labās cenās? (Neesmu pētījis). Vai Rusline joprojām lido no LV? (neesmu iedziļinājies).

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 1 day ago

Lidostā šamos manījis biju (Embraer lidmašīnīte laikam), arī sarakstos ir, piektdienās un svētdienās.

Laba cena uz Ķīnu no sīkas lidostas? Kas tik tai pasaulē negadās ...

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

Es uz zemām cenām pārāk necerētu, tiešie tālie lidojumi klasiskajām aviosabiedrībām 90% gadījumu ir dārgāki kā savienotie. Varbūt savienotais no Viļņas vai Tallinas (ar BT) būs lēts. Smile

AirAsia
Offline
Joined: 01/04/2018
Posts: 1978
Last seen: 1 hour ago

Juris wrote:
tiešie tālie lidojumi klasiskajām aviosabiedrībām 90% gadījumu ir dārgāki kā savienotie.

Jā, to arī esmu novērojis. Un uzskatu, ka tas ir viens no aviācijas sfēras izteiktiem stulbumiem/idiotismiem.

jtt
Offline
Joined: 15/11/2014
Posts: 4784
Last seen: 1 day ago

Nothing personal, just business.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 10 weeks ago
Location: RIX

AirAsia wrote:

Juris wrote:
tiešie tālie lidojumi klasiskajām aviosabiedrībām 90% gadījumu ir dārgāki kā savienotie.

Jā, to arī esmu novērojis. Un uzskatu, ka tas ir viens no aviācijas sfēras izteiktiem stulbumiem/idiotismiem.

Vai Tu savā privātajā biznesā arī vadies no principa, ka produktu, par ko cilvēki ir gatavi maksāt vairāk, ir tieši otrādi, jāpārdod lētāk kā to, par klienti gatavi maksāt mazāk? Smile Jo pārdot pieprasītāko dārgāk taču Tavuprāt būtu stulbums/idiotisms. Grin