man padoms nepieciešams. Mums no ASV uz Latviju nepieciešams dabūt lektoru. Viņa nosacījums ir biznesa klase. Kad lūdzu tūrisma kompānijai tāmi, tā sastādīja gandrīz 6000 eiro. Salīdznājumam ekonomiskā klase ir vairāk nekā trīs reizes lētāka - 1700 eiro. Lūdzu, vai būtu iespēja tikai transatlantisko reisu formēt kā biznesa klasi, jo viens ir īss iekšzemes lidojums ASV un viens īss Eiropā uz Latviju ir vieglāk paciešams ekonomiskajā klasē, viņi atbildēja, ka sistēma šādu iespēju nepieļauj. Kā saprotu, pērkot biļetes atsevišķi, var būt sarežģītāk neparedzētu pārmaiņu gadījumos.
Vai ir pastāv kādas opcijas, kā nopirkt tās nelaimīgās biļes par iespējami saudzīgāku cenu un tomēr ar garantiju?
Iespējams var panākt kompromisu ar premium economy par puscenu no biznesa klases.
Visdrīzāk garantiju var dot laba apdrošināšana. Pat vislabākā apdrošināšana nemaksās vairāk par 4000 EUR
Pag, nu bet, ja jau prasi palīdzību, tad kādos datumos un no kurienes uz kurieni vajag? Un kāpēc vispār jāprasa ''tāme'' tūrisma firmai?
Par biznesa klases biļetēm man ir maza zināšana, bet 1700 EUR no ASV uz Rīgu un atpakaļ vienai personai būs pārmaksāts vismaz 3-4x, tā kā domāju, ka arī biznesa klases biļetēm piemērots līdzīgs uzcenojums. Protams, ja ir stingi fiksēti datumi, un varbūt vēl vasaras vidū, tad iespējas dabūt ko lētu ir mazākas, bet 1700 ekonomiskajā klasē vienalga ir laupīšana.
Nu mazums no kādas ASV mazpilsētas paredzēts lidojums. Varbūt kāda pilsētele Liepājas izmēros...
te būs dati:
6/1/2018 8:20am |
SMF-IAD |
UA 822 |
6/1/2018 5:35pm |
IAD-BRU |
UA 950 |
6/2/2018 9:40am |
BRU-RIX |
BT 602 |
6/12/2018 7:55am |
OSL-LHR |
UA 7037 |
6/12/2018 10:25am |
LHR-SFO |
UA 900 |
6/12/2018 3:40pm |
SFO-SMF |
UA 5473 |
Ja der Norwegian Premium, tad ap 2100EUR var sariktēt tieši tajos datumos un būs ar diviem lidojumiem nevis trijiem. Lidojumi, gan no Sacramento netālās Oakland
Man Tavos datumos biznesa klase sanāk ap 3000€, un tas no Sakramento uz Rīgu un atpakaļ (Tavā piemērā atceļš vispār nez kāpēc no Oslo sākas).
Paldies Tev par iedziļināšanos. Tiešām paldies! Jā, Oslo ir korekti. Pieļauju, ka lektoram ir plāns aizceļot par savu naudu privātās darīšanās un startēt no tā punkta atpakaļ uz ASV
Ja der 31.05 un atpakaļ 11.06 vai 13.06, tad business var sariktēt līdz 3500EUR ASV iekšējais lidojums 1h30 parastajā klasē un tālāk ASV-RIX savienotais biznesa klasē. Ja arī iekšējo ASV lidojumu business, tad ap 3750EUR.
Ja es maksātu 6000 EUR, vismaz ņemtu vienu īsu savienojumu:
No Sakramento uz Sanfrancisko pusotra stunda ar auto.
Varbūt, ka ir iespējams nopirkt ekonomiskās klases biļetes un pēc tam vienu posmu "upgradot" uz biznesu (par papildus naudu, protams. Cik lielu - es neatceros). KLM-am un SAS-am, šķiet bija šādas opcijas un domāju, ka ir arī citas kompānijas, kurām tā var.
Ja nav sastrēgumu, jo tad var būt arī KRIETNI ilgāk, bet sastrēguni tur ir bieži. Man liekas (it kā loģiski), ja cilvēks grib biznesa klasi, viņam diezgan svarīgas ir ērtības, tāpēc nav viens un tas pats, vai tā ir SMF vai SFO.
Man liekas ērtāk ar auto aizvizināties līdz SFO (ja vajag ērtības, var pasūtīt limuzīnu ) kā mazajās propelleru lidmašīnās (ar sliktu hermetizāciju, skaļas, bez labām sēdvietām) mocīties 40-50 min lidojumā. Gaumes jautājums protams, bet es biznesa klasē jūtos daudz labāk, ja pirms tam nav bijis tāds strupulis.