Caur Booking.com norezervēju 2 vienvietīgas istabas nelielā viesnīcā netālu no Birmingemas par 5 GBP par nakti par istabu, ar elastīgiem atcelšanas nosacījumiem, t.i., jāmaksā viesnīcā pie izrakstīšanās. Šī cena nepārprotami ir sistēmas kļūda, jo cena par divvietīgu istabu šajā pašā datumā ir 15 reizes augstāka.
Cik tas ir droši, ka izrakstoties no manis prasīs 10 GBP, nevis apmēram 100 GBP, kas varētu būt reālā cena?
Viesnīca man neliekas īpaši pievilcīga, patīk tikai cena -10 GBP.
Ja tā būtu priekšapmaksa un liela viesnīcu ķēde, tad lielākas iespēja, bet par šo gadījumu neesmu pārliecināts, ka izdosies. Viss atkarīgs no viesnīcas īpašnieka godaprāta atzīt savu kļūdu un uzņemties atbildību par sekām.
Es pagaidītu un skatītos, vai viņi (booking.com vai viesnīca pati) ko ziņos.
Man šogad ar booking.com bija līdzīgs gadījums (gan ne ar tik lielu cenu starpību). Kas trakākais, kad es ierados hotelī (Best Western Holandē), viņi man paziņoja, ka neredz savā sistēmā manu rezervāciju, kā arī pavēstīja, ka ar booking.com pēdējā laikā tā bieži gadoties. Bet nu gods godam notolerēja manu rezervāciju un arī cenu (labi, ka bija brīvi nummuri). Tas viss, protams, atkarīgs no hoteļa. Cik pieredze rāda, šādos gadījumos galvenais nepadoties un strīdēties līdz galam . Sliktākajā gadījumā jāpiedzen pēc tam no booking.com.
Mana prognoze- viss būs OK.
Tikko no viesnīcas piezvanīja ļoti uztraukts puisis un informēja, ka numura cena ir 45 GBP.
Pateicu, ka par tādu cenu mani viņu viesnīca neinteresē. Apmainījāmies vēl ar laipnībām...
Tas varbūt nav gluži produktīvākais veids… Labāk vienmēr pieklājīgi.
Tikko no viesnīcas piezvanīja ļoti uztraukts puisis un informēja, ka numura cena ir 45 GBP.
Pateicu, ka par tādu cenu mani viņu viesnīca neinteresē. Apmainījāmies vēl ar laipnībām...
Vajadzēja mēģināt pārliecināt, ka tā bija ultra super akcijas cena un, ja netic, lai piezvana savas ķēdes lielajam šefam, kurš tev ir labi pazīstams . Mēs vienreiz šādi joka pēc iestāstījām Ankaras viesnīcas bārmenim, ka pirmie trīs aliņi rezervācijas laikā mums tika solīti uz hoteļa rēķina
Mēs tiešām apmainījāmies laipnībām - puisis kādas 5 reizes teica, ka ļoti atvainojas, savukārt es tikpat reizes teicu, ka viss kārtībā un pateicos, ka viņš mani ir informējis.
bet varbuut veel meegjinaat paurkjeeties caur booking - pajautaat paskaidrojumus - tjipa rezerveeju, tas ir kontrakts, bet tagad vienpusiigi to lauzh. nu nav man gadiijies probleemu ar booking'u, galu galaa meegjinaats nav zaudeets
bet varbuut veel meegjinaat paurkjeeties caur booking - pajautaat paskaidrojumus - tjipa rezerveeju, tas ir kontrakts, bet tagad vienpusiigi to lauzh. nu nav man gadiijies probleemu ar booking'u, galu galaa meegjinaats nav zaudeets
Es tieši to pašu būtu ieteicis, bet ,ja jau tu atteici pa tel., tad vairs nav variantu atgūt naudu. Bet intereses pēc būtu interesanti pabraukt virsū booking.com Ja pati nevēlies, atraksti man private, būs interesanti paņemties.!
P.S. Man ir pieredze ar viņiem!
ARD - par naudu jau te neiet runa, izlasi uzmanīgāk, rezervācija bija ar pēcapmaksu un brīvu atcelšanu! Vnk fakts kā tāds, ka norezervē pa vienu cenu, bet pēc tam zvana no viesnīcas, un saka, ka tomēr būs dārgāk. Neētiska biznesa prakse sanāk.